Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?

Data: 2013-04-25 12:16:31
Autor: radekp@konto.pl
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?
Witam

czy kto wie moe czy s zewntrzne nagrywarki (do Asusa Eee - USB 2.0 - 1
port) z zasilaniem sieciowym?

Data: 2013-04-25 12:35:09
Autor: Chris
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?
radekp@konto.pl nabazgra(a):

Witam
czy kto wie moe czy s zewntrzne nagrywarki (do Asusa Eee - USB 2.0 - 1
port) z zasilaniem sieciowym?

Zasilanie bior z USB (zazwyczaj wystarczy 1 port), z marek masz Asusa, LG, Lite-ON  to na 100%

np. http://www.liteonodd.com/en/dvd-external/item/dvdexternal/euau108

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-04-25 14:47:44
Autor: $heikh el $hah
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?
W dniu 2013-04-25 12:35, Chris pisze:
radekp@konto.pl nabazgrał(a):

Witam
czy ktoś wie może czy są zewnętrzne nagrywarki (do Asusa Eee - USB 2.0
- 1
port) z zasilaniem sieciowym?

Zasilanie biorą z USB (zazwyczaj wystarczy 1 port), z marek masz Asusa,
LG, Lite-ON  to na 100%

Ale to zasilanie z USB da się, jak w przypadku zewnętrznych dysków, które chcą albo 2xUSB albo zasilacz, można przerobić.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-25 15:01:30
Autor: Chris
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?
$heikh el $hah nabazgrał(a):

[...]

W linku masz Lite-ON który ma zasilanie i szynę po jednym USB i nic nie trzeba przerabiać ani dodawać extra zasilacza.

Data: 2013-04-25 15:11:30
Autor: $heikh el $hah
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?
W dniu 2013-04-25 15:01, Chris pisze:
$heikh el $hah nabazgrał(a):

[...]

Tylko... kto jeszcze używa płyt CD/DVD? Ja już tylko do reinstalacji systemu.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-25 15:20:08
Autor: Chris
[...]

I tylko do tego potrzebny :) ale potrzebny ... braciak ostatnio kupił właśnmie ZEW bo ma w firmie parę kompów bez CD/DVD a tak w razie czego można podpiąć i reinstal systemu albo instal jakiegoś softu

Data: 2013-04-25 21:00:34
Autor: Jeffrey
Chris wrote:
[...]

ostatnio kupiłem ultrabooka i niestety musiałem w trybie pilnym dokupić napęd bo córka chciała zagrać w simsy a płyta jest zabezpieczona i nie działa nawet jako udostępniona po sieci
napęd kupiłem za jakieś 60zł z allegro, jest zasilany z usb, kabelek jast podwójny ale nagrywa na pojedyńczym wpięciu usb
gdzieś w instrukcji odczytałem że 2 usb są potrzebne przy usb ver1 natomiast przy ver2 wystarczy jedno gniazdo

jeffrey

Data: 2013-04-26 21:31:00
Autor: h.w.d.p.
[...]

a nie lepiej do instalacji systemu uzyc pamieci usb? ja tak robie juz od paru lat.

Data: 2013-04-29 09:47:47
Autor: Chris
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?
h.w.d.p. nabazgrał(a):

[...]

Nie wszystko się ściąga z netu jako torrent, dużo orginalnego softu wychodzi tylko na CD.

Data: 2013-04-29 13:28:16
Autor: h.w.d.p.
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?
Nie wszystko się ściąga z netu jako torrent, dużo orginalnego softu
wychodzi tylko na CD.

jaki widzisz problem sciagnac torrent, majac orginal na cd?

Data: 2013-04-29 13:30:45
Autor: Chris
[...]

Nie wszystko jest na torrentach, instalacja dodatkowego oprogramowania, ściąganie niewiadomo czego, czas na znalezienie softu, bezpieczeństwo danych (HGW co siedzi w takim pliku)

Data: 2013-04-30 07:11:21
Autor: h.w.d.p.
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?
Nie wszystko jest na torrentach,

rotfl

Data: 2013-04-25 18:58:57
Autor: Kosu
On 2013-04-25, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Tylko... kto jeszcze używa płyt CD/DVD? Ja już tylko do reinstalacji systemu.

Używa np. część osób, które kupują oprogramowanie i muzykę, a nie
ściągają wszystko z torrenta. Ba. Nawet dyskietek niektórzy wciąż
potrzebują (nie bez powodu są tak strasznie drogie).

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-04-25 21:15:55
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-04-25 20:58, Kosu pisze:
Używa np. część osób, które kupują oprogramowanie i muzykę, a nie
ściągają wszystko z torrenta.

Mhm, kupujesz płytę audio i odtwarzasz ją z komputera?
Nigdy bym nie wpadł na taki pomysł...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-25 19:30:59
Autor: Kosu
On 2013-04-25, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Mhm, kupujesz płytę audio i odtwarzasz ją z komputera?
Nigdy bym nie wpadł na taki pomysł...

No to masz bardzo wąskie horyzonty.

a) Ja nie, ale wiele osób tak robi.
b) Żeby zripować płytę też trzeba mieć napęd.
c) Wystarczy kupować 2-3 płyty w tygodniu, żeby docenić fakt, że
napęd wewnętrzny po prostu jest na miejscu i nie trzeba go wyciągać
z szuflady.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-04-25 21:48:32
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-04-25 21:30, Kosu pisze:
On 2013-04-25, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

Wciąż nie rozumiem, bo na biurku stoi też 'wieża' ze zmieniarką 3-płytową.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-26 21:29:42
Autor: h.w.d.p.
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?
Wciąż nie rozumiem, bo na biurku stoi też 'wieża' ze zmieniarką 3-płytową.

drogie to biurko ?

Data: 2013-04-26 02:46:03
Autor: Michal
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?
W dniu 2013-04-25 20:58, Kosu pisze:

Używa np. część osób, które kupują oprogramowanie i muzykę, a nie
ściągają wszystko z torrenta.

I dlatego potrzebują napędu optycznego w każdym PC? Bez żartów - ostatni raz kupiłem soft na nośniku fizycznym parę lat temu, a bywa że tygodniowo kupuję 20+ gier (i oczywiście nie mam w nie czasu grać), sam katalog Steama ma u mnie ponad 1,5 GB, o Uplay, Origin, Capsule, Desurze i DRM Free z bundli nawet nie wspominając. W czasach kilkunastu gier niezaleznych i Mass Effect 2 z Sahankiem 2 za całe 4,50 zł czy
6 dobrych gier Ubisoftu za 7,90 zł (w tym AC-B, Heroes VI Complete, Driver SF, Settlers 7, WiC Complete, Rayman Origins, PoP Forgotten Sands itp.) kto bawiłby się w piractwo czy kupowanie archaicznych wersji pudełkowych.
Z muzyką podobnie - od paru lat nie kupiłem _nowej_ płyty CD Audio (wyjątki to starsze wydania dostępne w antykwariatach) - teraz nawet Amazon udostępnia w wersji cyfrowej wcześniej kupione u nich albumy
CD Audio.

Ba. Nawet dyskietek niektórzy wciąż potrzebują

Nawet nie przypominaj, bo zostały mi jeszcze 2 licencje na dyskowego Lexa od WK (to nie jest specjalnie tani soft) z archaicznym zabezpieczeniem dyskietkowym z CopyControl pisanym na początku lat 90. (sterowniki niskiego poziomu 16bit oczywiście nie działające na żadnym systemie 64-bit - m.in. z tego powodu musiałem zmieniać na wersję online i od tego czasu nie chcę Lexa w staromodnej wersji dyskowej - przy wersji online masz dostęp do SIPa z dowolnego urządzenia
(nawet z tabletów) z praktycznie każdego miejsca.

> (nie bez powodu są tak strasznie drogie).

Chyba dlatego, że swego czasu ZUS wykupił pewnie połowę światowej produkcji w jednym zamówieniu publicznym ;>

--
/MB

Data: 2013-04-25 16:14:34
Autor: BQB
W dniu 2013-04-25 12:16, radekp@konto.pl pisze:
Witam

czy kto wie moe czy s zewntrzne nagrywarki (do Asusa Eee - USB 2.0 - 1
port) z zasilaniem sieciowym?

Zawsze moesz kupi kiesze 5,25" i do tego zwyka wewntrzna nagrywarka i bdzie z zasilaniem sieciowym.

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl

Data: 2013-04-26 21:09:16
Autor: ToMasz
W dniu 25.04.2013 16:14, BQB pisze:
[...]

to wanie chciaem poleci. par z, a moe i nawet obsuy wszystkie komputery w domu
ToMasz

Data: 2013-04-26 23:53:40
Autor: Padre
Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?

Zawsze moesz kupi kiesze 5,25" i do tego zwyka wewntrzna nagrywarka
i bdzie z zasilaniem sieciowym.

to wanie chciaem poleci. par z,

Sama obudowa do DVD 5,25" kosztuje wicej ni przecitna nagrywarka dvd na USB

Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?