Zewnetrzne klawiatury do smartfonow z WM?

Data: 2010-12-12 20:01:13
Autor: Piotr Molski
Zewnetrzne klawiatury do smartfonow z WM?
Witam,
chodzi za mna jakis smartfon - oprocz dzwonienia przydalby sie GPS i
WiFi (skype, poczta, www). Nie bardzo chce misie kupowac czegos z duza
wysuwana klawiatura. Czy sa jakies klawiatury podlaczane do telefonu?
Wiem ze Apple ma taka, ale za Apple dziekuje.
Czyli na codzien sam telefon, a jak chce go uzyc do internetu podpinam
zew. klawiature.
Myslalem o HTC, moze jakis Samsung?

pozdr
Piotr

Data: 2010-12-13 10:27:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:01:13 -0800 (PST), Piotr Molski napisał(a):

[...]

s±, na bluetooth.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2010-12-13 19:31:16
Autor: ToMasz
Piotr Molski pisze:
[...]

Ciekawa koncepcja, ale czy sprawdziłeś jak to będize działać? jak
wzbudzam wyobraźnie, to telefon z zewnętrzną klawiaturą musiałby mieć
gigantyczny ekran. 3 cale ekranu + 40cm klawiatury,z powodu braku myszki
- jeszcze ekran dotykowy... Moim zdaniem szczyt niewygody. Chyba jesteĹ›
skazany na slidera (nie wiem czemu odrzucasz) albo coĹ› z klawiaturÄ… pod
ekranem..

ToMasz

Data: 2010-12-13 19:17:23
Autor: Piotr Molski
Zewnetrzne klawiatury do smartfonow z WM?
On 13 Gru, 19:31, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

Ciekawa koncepcja, ale czy sprawdziłe¶ jak to będize działać?
Dzieki Panowie za odpowiedzi.
Do tej pory nie przywiazywalem wagi do modelu telefonu, wystarczylo
zeby "dzwonil". O smartfonie dopiero mysle.
Chcialbym miec mozliwosc w miare wygodnego uzywania poczty/skypea/www
na wyjazdach "w Polske". Netbooka nie mam, laptopa targac misie nie
chce.
Myslalem o  Omni - ma sporo dobrych recenzji i baterie dwukrotnie
lepsza od porownywalnych cenowo HTC. Dzisiaj kumpel troche mnie
przyhamowal -uzywal Omni i nie byl do konca zadowolony. Mial klopoty z
filmami - dzwiek rozjezdzal mu sie z obrazem. Akurat kamera bedzie w
miare czesto wykorzystywana do robienia filmikow szkoleniowych "ku
pamieci".
Faktycznie znalazlem klawiatury BT, dzieki.

pozdr
Piotr

Data: 2010-12-14 13:22:32
Autor: niusy.pl
Zewnetrzne klawiatury do smartfonow z WM?

Użytkownik "Piotr Molski" <pmolski@ant.pl>

[...]

Netbook kosztuje <1000zł.

Faktycznie znalazlem klawiatury BT, dzieki.
--
Po co Ci ta klawiatura ? Nie bardziej przydałby się większy monitor ? :-)

Data: 2010-12-14 17:19:30
Autor: grin
Zewnetrzne klawiatury do smartfonow z WM?

Użytkownik "Piotr Molski" <pmolski@ant.pl> napisał w wiadomo¶ci
filmami - dzwiek rozjezdzal mu sie z obrazem. Akurat kamera bedzie w
===
Wyj±tkowy masochizm ogl±dać filmy na ekranie komórki
Chcesz wygody targaj laptopa, albo w cenie smartfona kup netbooka i
normalny telefon

Data: 2010-12-14 13:37:55
Autor: Piotr Molski
Zewnetrzne klawiatury do smartfonow z WM?
On 14 Gru, 17:19, "grin" <s...@am.er> wrote:

Wyj tkowy masochizm ogl da filmy na ekranie kom rki
Nie, nie. Komorka ma sluzyc do nagrywania filmikow instruktazowych z
zajec, hmm, sportowych.
Netbook - tak, ale nie bede go nosil codziennie ze soba. Smartphon
wystarczy.

pozdr
Piotr

Zewnetrzne klawiatury do smartfonow z WM?