Zewnętrzny hdd do robienia backupu?

Data: 2009-03-05 23:59:25
Autor: Michal AKA Miki
Zewnętrzny hdd do robienia backupu?

Użytkownik "WaLker" <robi2005@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goo89l$crh$1news.onet.pl...
Główne pytanie, to trwałość. Zakładam jednak, że skoro hadek ma słuzyć tylko
do backupów, to byłby włączany realnie raz na tydzień.
Zatem, czy (zapominając o kosztach) polecicie takie rozwiązanie, czy może ma
ono jakieś wady, które do mnie do dotarły (typu trwałość) ? :)

Ja do opini dorzuce jeszcze jedna cegielke - taki sposob robienia backupu nie ma zastosowania, jesli chcesz spelniac wymogi ustawy o ochronie danych osobowych lub ustawy o rachunkowosci... Mowiac najogolniej - to nie jest zabezpieczenie danych wg rozumienia ustawy... Tylko prosze nie polemizowac ze mna, jesli ktos tych ustaw nie zna :D

Pozdrawiam
Michal

Zewnętrzny hdd do robienia backupu?