Zewnętrzny włącznik do Laptopa (Peceta)

Data: 2010-10-22 23:02:11
Autor: MaderenP
Zewnętrzny włącznik do Laptopa (Peceta)
http://www.geektoys.pl/zewnetrzny-wlacznik-komputera/

Czy coś takiego jest dostępne na rynku dla laptopów? Mam niewielki pokój i tak umeblowany, że za każdym razem żeby włączyć laptopa muszę go wyjmować z półki i otwierać a mam go podłączonego pod zewnętrzną klawiaturę, mysz i monitor. Chciałbym mieć jakiś zewnętrzny przycisk na biurku, do włączania laptopa, żebym nie musiał go za każdym razem otwierać, gdy chcę uruchomić. Czy można coś takiego kupić? Jak to się podłącza? Przez USB?

Pozdro

Data: 2010-10-23 12:53:39
Autor: monter
Zewnętrzny włącznik do Laptopa (Pec eta)
Sprawdź, czy Twoja zewnętrzna klawiatura posiada przycisk do włączenia zasilania - obok usypiania i budzenia. Wystarczy, że laptop potrafi z takiego klawisza zrobić użytek. Jak nie - suspend zamiast poweroff i włączasz sobie wygodnie z klawiatury dowolnym klawiszem :)

Data: 2010-10-23 16:30:01
Autor: hiphophurra

Użytkownik "monter" <monter@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4cc2be99$0$21011$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Podepnę się do pytania. Czy w ten sposób podpięty laptop do klawiatury zewnętrznej będzie reagował na przycisk włączania energii? Czy ktoś to próbował? Jeśli tak, to na jakim konkretnie modelu klawiatury?
hhh
na

Data: 2010-10-24 14:39:53
Autor: boxfish
W dniu 2010-10-23 16:30, hiphophurra pisze:

Podepnę się do pytania. Czy w ten sposób podpięty laptop do klawiatury
zewnętrznej będzie reagował na przycisk włączania energii?

co to jest przycisk włączania energii ? ten uruchamiający laptop ?

>Czy ktoś to
próbował? Jeśli tak, to na jakim konkretnie modelu klawiatury?

99% porządnych klawiatur, np klawiatury microsoftu, logitecha (czasami to to samo jest)

Zewnętrzny włącznik do Laptopa (Peceta)