Zewnętrzy dysk eSATA i problemy ze stabilnością

Data: 2011-10-11 18:13:03
Autor: Rafał
Zewnętrzy dysk eSATA i problemy ze stabilnością
Połączenie dysku przez USB 2.0 jest za wolne.
Postanowiłem wiec, że zakupie obudowę do dysku z wyjściem
eSATA no i kontroler eSATA na PCI-E. Taki jednoportowy UNITEK.

No i fajnie, ale przy intensywnym kopiowaniu komputer się wiesza.
Potem następuje naprawianie filesystemu.

Co może być złe - ta kieszeń na 79 zł, czy kontroler?

Data: 2011-10-11 19:55:14
Autor: Latet
[...]

Łatwo sprawdzić, czy to nie kieszeń - podłaczając "goły" dysk. Kabelek e-sata-sata kupisz na allegro. Zasilanie wyprowadź z kompa.

latet

Data: 2011-10-11 20:32:17
Autor: z
Rafał pisze:
[...]

Miałem podobne problemy ze stacją dokującą. Sprawdzałem na wszelkie możliwe sposoby, na innych kompach było ok. Przeinstalowanie systemu W764 pomogło jak ręką odjął.

Zewnętrzy dysk eSATA i problemy ze stabilnością