Zeznania Alego Agcy

Data: 2011-01-25 09:32:21
Autor: Antenka
Zeznania Alego Agcy
On 25 Sty, 10:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Materiał jest bowiem wyjątkowo porażający. Wedle nieoficjalnych jeszcze informacji, z akt owych wynika, iż za zamachem stało PO, zaś Agce osobiście wynajął Tusk. Kilkakrotnie bowiem bywał w Ankarze, Sofii, Moskwie oraz Rzymie. <

Idź się leczyć na giry, bo gor masz do całkowitej wymiany.
Nie wiem, co chciałeś tym tekstem osiągnąć. Jest on dowodem na
nękającą  ciebie chroniczną głupawkę.
Idzi, a poza tym jesteś żałosnym s......m! Bleee

Antenka

Data: 2011-01-25 18:54:27
Autor: Grzegorz Z.
Zeznania Alego Agcy
Antenka napisał:

[...]

Z tego co wiem Ali Agca pisze teraz z Donem Brownem książkę "Kod Ali Agcy"
a także jest Mesjaszem.

Czy i o tych kluczowych wątkach zeznań katowicki IPN poinformuje?

Zeznania Alego Agcy