"Zeznania Andrzeja C. - bijącego policjanta z 11.11"

Data: 2011-12-08 17:25:10
Autor: boukun
"Zeznania Andrzeja C. - bijącego policjanta z 11.11"
http://www.youtube.com/watch?v=0ydxhIBS-jY&feature=email

Pobity "Daniel został skazany na trzy miesiące bezwzględnego więzienia (...)
policjant Andrzej Czajka, który bestialsko kopał Daniela po głowie a dzisiaj jest na zwolnieniu lekarskim, i wobec którego ma się ponoć odbywać postępowanie dyscyplinarne, dostanie wyrokiem sądu 300 złotych, które Daniel ma wpłacić na konto policjanta Czajki.":
http://pietkun.nowyekran.pl/post/41668,w-imieniu-rzeczpospolitej-echa-marszu-...

boukun

Data: 2011-12-08 08:44:34
Autor: Marek
On Dec 8, 5:25 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

300 zl...- chyba na nowe buty....

Data: 2011-12-08 09:43:07
Autor: Marek
[...]

Czajka jest teraz na zwolnieniu, wiec moze sie okazac, ze nie moze
wrocic do pracy z powodu tych traumatycznych przezyc i bedzie musial
zyc z renty.
Rente, oczywiscie bedzie musial mu placic Daniel, ktory , w ataku
agresji, uderzal glowa o jego stope.

Data: 2011-12-08 18:45:58
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:52add78b-c24e-4efc-83bd-cdc9c9377c32cs7g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Coś mi sie wydaje, że to jednak inny policjant fałszywie zeznawał i oskarżał Kloca, ten w kamizelce z metalowaym prętem to jest najprawdopodobniej Andrzej C.
Na zwolnieniu jest ten co go pobił, ten w cywilu...

Trudno dociec, media reżimowe mają szlaban na drążenie tej sprawy...

boukun

Data: 2011-12-08 10:22:25
Autor: Marek
On Dec 8, 6:45 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:52add78b-c24e-4efc-83bd-cdc9c9377c32cs7g2000vbb.googlegroups.com....
> [...]

Na zwolnieniu jest ten co go pobił, ten w cywilu...

Trudno dociec, media reżimowe mają szlaban na drążenie tej sprawy....

Nie rozmydlaj bekon, nie rozmydlaj....

Data: 2011-12-08 20:30:34
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:dbfc0bc4-d254-45df-a3a6-b657afa00e9313g2000vbu.googlegroups.com...
> [...]

Na zwolnieniu jest ten co go pobił, ten w cywilu...

Trudno dociec, media reżimowe mają szlaban na drążenie tej sprawy...

Nie rozmydlam, Andrzej C., miał mieć na sobie ponoć kamizelkę policyjną w trakcie zajścia
http://dosc.nowyekran.pl/post/42622,to-nie-on-bestialsko-pastwil-sie-nad-danielem-k-policjant-z-nagrania-nie-jest-andrzejem-czajka

boukun

"Zeznania Andrzeja C. - bijącego policjanta z 11.11"