Zezowaty snajper.

Data: 2014-07-16 04:51:36
Autor: stevep
Zezowaty snajper.
# Nie jest tajemnicą, że wokół prezydenta skupili się ludzie odrzuceni  przez układ Sienkiewicz-Tusk. Na taśmach ["Wprost"] nie pojawia się nikt z  ośrodka prezydenckiego. Komorowski mógł mieć uzasadnioną korzyść z tego,  że chciał osłabić Tuska" - stwierdził w "Kropce nad i" Adam Hofman.

Nie udało się taśmami "wystrzelać" rządu, to teraz trzeba do nagonki  włączyć Prezydenta.. Skurwysyństwo PiS nie zna granic,  moralny Schengen...
Choć słuchanie tej szmaty (hofmana) jest prawdziwą torturą, zastanowiła  mnie ta stuprocentowa pewność tej gnidy, że na taśmach ich nie ma  (pisowców)!!!
Wybory prezydenckie wypadają, wcześniej niż parlamentarne. I tym  należałoby chyba tłumaczyć przezbrojenie celowników tych pisowskich  zezowatych "snajperów". Teraz będą walić w Komorowskiego salwami, ale to  strzały pro- forma, bo przecież ani preziu Absmak, ani z tableta Gliński  nie mają najmniejszych szans.

Uważam natomiast, iż Kancelaria Prezydencka powinna hofmana podać do sądu  za wypowiedziane publicznie oszczerstwa. Bo to nie prezydent Komorowski a  PiS robi wszystko żeby obalić obecny rząd. I skromnie zapytuje, jakim  cudem taki kretyn jak hofman znalazł się w Sejmie. Bo jeżeli taki dureń  jest rzecznikiem PiS to co wart jest ten Absmak i ta reszta?Kiedy wreszcie  ludzie pełniący jakiekolwiek funkcje, nawet ci najgłupsi, zaczną  odpowiadać za swoje słowa?

Och jak mam tego dość, na pohybel z tymi szmatami! Po co ona (Olejnik)  znów wywlekła to ścierwo na widok publiczny i podstawiała mu mikrofon? Mam  was dośc, nie chcę już was w moim domu, wymawiam abonament i życzę "ch...  w doopę i kamieni kupę". #
Ze strony:
http://tnij.org/ii0pv29

--
stevep