Zgłaszać czy nie ...

Data: 2010-08-31 14:25:03
Autor: johnkelly
Zgłaszać czy nie ...
arturbac pisze:
Przeglądam swoje zdjęcia z wyjazdu w niedzielę

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs312.snc4/40920_155588471120649_100000084913618_494999_1315917_n.jpg

Całkiem przypadkiem się załapał ;-) bo uskuteczniałem czaso-zabijacz w
postaci robienia zdjęć tablicom miejscowości przez kilka h.

Ja bym zgłosił.

Pozdrawiam
Maciej Róşalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-08-31 14:54:09
Autor: Jan Kowalski
Zgłaszać czy nie ...
johnkelly wrote:

Całkiem przypadkiem się załapał ;-) bo uskuteczniałem czaso-zabijacz w
postaci robienia zdjęć tablicom miejscowości przez kilka h.

Ja bym zgłosił.

Pozwolę się spytać o parę spraw...
Na początek, ile Waćpan robisz km na rowerze w ciągu roku i ile z tych km Szanowny Pan Radny robisz po drogach? Ile po drodze krajowej szybkiego ruchu? Ile po drogach takich jak ta na zdjęciu?
I teraz możemy przystąpić do dalszej części dyskusji - jaki jest sens tej podwójnej ciągłej, skoro zaraz za moment masz przerywaną, a kierowca postąpił moim zdaniem prawidłowo, gdyś wykorzystał AKTUALNE warunki panujące na drodze do szybkiego wyprzedzenia rowerzysty.

Prawo jest dla ludzi - a nie ludzie dla prawa.

Data: 2010-08-31 15:02:22
Autor: arturbac
Zgłaszać czy nie ...
W dniu 2010-08-31 14:54, Jan Kowalski pisze:
Pozwolę się spytać o parę spraw...
Na początek, ile Waćpan robisz km na rowerze w ciągu roku i ile z tych km Szanowny Pan Radny robisz po drogach?

O mnie chodzi ?

w tym roku 2952km.
Prawie wyłącznie drogi asfaltowe, zdażają się wyazdy z znajomymi i wtedy
zakładam inne kólka.

Ile po drodze krajowej szybkiego ruchu?

zważywszy że DK nr 6 to jedyna droga dojazdowa do Wejherowa i Rumi,Gdyni
to praktycznie codziennie, udział jej w % będzie znaczący pewnie powyżej
10% a i czzęsto jest częscią trasy gdy jade dalej tak jak w tym
przypadku dk nr 6 stanowila ponad 100km z calej trasy wyjazdu.

Ile po drogach takich jak ta na zdjęciu?
Dużo, wiekszość w ciągu roku.

I teraz możemy przystąpić do dalszej części dyskusji - jaki jest sens tej podwójnej ciągłej, skoro zaraz za moment masz przerywaną

Wzniesienie i brak widoczności dla nadjeżdzających z naprzeciwka.

Data: 2010-08-31 15:23:08
Autor: johnkelly
Zgłaszać czy nie ...
Jan Kowalski pisze:
johnkelly wrote:

[...]

A to, przepraszam, ma jakieś znaczenie przy przestrzeganiu lub nie przestrzeganiu przepisów? To powiedzmy, w ilu posiedzeniach ty brałeś udział, że się mnie o to pytasz?

[...]

Oki. Masz rację. Znaki nie mają sensu. Olejmy je wszystkie.

Pozdrawiam
Maciej Różalski