Zgłoszenie budowlane - problem

Data: 2009-09-04 14:02:11
Autor: gollum
Zgłoszenie budowlane - problem
Oczywiście odpowiem na wszelkie pytania związane ze sprawą, proszę o pomoc :)

Byłem dziś w urzędzie ale to, czego się dowiedziałem, woła o pomstę do nieba... Pani "urzędnik" wydająca decyzję stwierdziła, że nawet gdybym chciał postawić mały maszcik o wysokości 50cm to i tak musiałbym mieć pozwolenie na budowę <lol> Na moje pytanie o pozwolenia na budowę anten telewizyjnych na dachach stwierdziła, że to inny temat bo antena tv jest częścią budynku, bo odbiornik znajduje się w domu :D A anteny internetowe już nie :)
Niestety nie chciała mi tego dać na piśmie, bo ponoć na piśmie dostałem decyzję i tam jest wszystko napisane. Na szczęście mam rozmowę nagraną, ale ponieważ pani o tym nie wiedziała, nie mogę jej nigdzie wykorzystać. Po prostu ręce opadają...
Jestem już umówiony z prawnikiem, napiszemy odwołanie... I zobaczymy co dalej..

Zgłoszenie budowlane - problem