Zgłoszenie pijanego a policja

Data: 2013-03-15 20:29:48
Autor: szufela
Zgłoszenie pijanego a policja
Samochód jadący przede mną jeździł od krawężnika do krawężnika. Początkowo myślałem, że gość w środku czegoś szuka, bo się pochylał itp. Jak podjechałem bliżej nabrałem przekonania, że jest nawalony. Zadzwoniłem na 112 (po raz pierwszy). Centrala alarmowa przełączyła mnie na policję, gdzie po kilku minutach oczekiwania zgłosił się ktoś.
Przedstawiłem problem i się zaczęło - imię nazwisko, adres, jaki samochód, numer rejestracyjny, kto prowadzi, jak się nazywa ulica, czy nie można go zatrzymać (to ostatnie najlepsze). Po 35 minutach, jak już dawno jegomość zdążył skręcić w osiedle zadzwonili do mnie, co jest z tym pijanym kierowcą. A skąd mogę wiedzieć, bo było to ponad pół godziny temu, gość zjechał, a ja jadę dalej. Potem dzwonili do mnie jeszcze klika razy i sprawdzali MOJE dane.
Teraz nie wiem, czego się mogę spodziewać? Wezwania jako świadek, a może jako podejrzany, że zawracałem głowę policji?

Co sie dziwisz, skoro w tym kraju nawet karetki nie oplaca sie wysylac do umierajacego dziecka.

sz.

Zgłoszenie pijanego a policja