Zgłoszenie pijanego a policja

Data: 2013-03-15 20:49:55
Autor: DoQ
Zgłoszenie pijanego a policja
W dniu 2013-03-15 18:59, Jacek pisze:
Teraz nie wiem, czego się mogę spodziewać? Wezwania jako świadek, a może
jako podejrzany, że zawracałem głowę policji?

Już oni się postarają żeby Ci się odechciało dzwonić...

pozdr.

Data: 2013-03-16 15:42:47
Autor: Jacek
W dniu 2013-03-15 20:49, DoQ pisze:
[...]

Tak też właśnie myślę, że niepotrzebnym telefonem zakłóciłem spokój stróży prawa (?) a być może patrol w tym czasie łapał prawdziwych piratów drogowych na suszarkę i nie miał czasu zająć się jakimś tam pijaczkiem.
JAcek

Zgłoszenie pijanego a policja