Zgłupiał licznik powiadomienia o SMS.

Data: 2015-12-13 18:44:44
Autor: Adam
Zgłupiał licznik powiadomienia o SMS.
Witajcie.

Pacjent to Samsung Galaxy S5, Android 5.0, bez dodatkowych nakładek czy innych wynalazków.

Po przeczytaniu wszystkich zaległych SMS-ów, na ikonce wiadomości nadal widnieje, że 1 SMS jest nieprzeczytany, a telefon raportuje o tym co jakiś czas.

Jak ten licznik wyzerować?

Swego czasu spotkałem się z tym na innym telefonie, i o ile dobrze pamiętam, trzeba było wykasować cache. Nic nie ginęło. Jednak nie umiem sobie teraz poradzić.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-12-13 20:29:06
Autor: Animka
W dniu 2015-12-13 o 18:44, Adam pisze:
Pacjent to Samsung Galaxy S5, Android 5.0, bez dodatkowych nakładek czy innych wynalazków.

A mnie w serwisie wgrali oprogramowanie 4.2, hahaha. Niby miałoby to być najnowsze :D
Może powróć do starszego oprogramowania?

Data: 2015-12-13 22:31:52
Autor: darnok
On 2015-12-13 18:44, Adam wrote:
Witajcie.

[...]

Prawdopodobnie masz nieoczytana wiadomosc zapisana na karcie sim a nie w telefonie.
Poszukaj opcji w tel wyswietlenia waidomosci sms z karty sim.
Jak nie znajdziesz, przeloz karte do najstarszego, najbadziewniejszego telefonu jaki znajdziesz.  Przeczytaj tam tego smsa, wloze spowrotem do smartfona i problem sie rozwiaze.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2015-12-13 22:54:27
Autor: Adam
On 2015-12-13 18:44, Adam wrote:
Witajcie.

[...]

Nie mam nieprzeczytanych na karcie.
Środowisko mam ustawione, aby pokazywało wszystkie wiadomości (a także kontakty) zarówno z karty SIM, jak i pamięci telefonu.
Ponadto mam ustawione, aby SMS-y używały jedynie pamięci urządzenia.

To jest dość stary problem z Androidem, ale nie mogę tak skonstruować pytania, aby je zadać jakiejś wyszukiwarce.
Zresztą wygląda na to, że zarówno np. Yahoo, jak i Google już nie umieją korzystać z operatorów logicznych.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-12-13 23:10:40
Autor: atm
[...]

Jest tego troche, tu jedna z odpowiedzi....
After doing everything possible, I simply moved my message icon to the very bottom so that it is on each page. The 1 (new message) went away.
https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=samsung+s5+unread+sms+problem

Data: 2015-12-14 15:44:06
Autor: Adam
W dniu 2015-12-13 o 23:10, atm pisze:

[...]

Dzięki za wskazówki.
Innego softu nie chcę instalować.
Cache czyściłem, ustawienia też, po czym reset. Bez rezultatu.

Aż nagle po przeczytaniu nowych SMS-ów samo się naprawiło.
Ki diabeł?
Czyżby ktoś z Microsoftu zaczął pracować dla androida? ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Zgłupiał licznik powiadomienia o SMS.