Zgadnij kto to?

Data: 2010-01-14 14:33:41
Autor: boukun
Zgadnij kto to?
Data: 2010-01-14 10:36:38
Autor: Woland
Zgadnij kto to?
boukun napisał(a):

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/23714/DSC_9260fakt.jpeg

Wygląda jak farmaceutka, którą wyjebałem w dupę w schowku na miotły
dwa lata temu...

Data: 2010-01-14 20:45:46
Autor: boukun
Zgadnij kto to?

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:c98ffdf5-18a1-4ded-be17-bbd4997fcd05a32g2000yqm.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/23714/DSC_9260fakt.jpeg

Wygląda jak farmaceutka, którą wyjebałem w dupę w schowku na miotły
dwa lata temu...
-- -- -- --
Nie bądź taki Bum, bum, Boris.

Prawie, prawie, tu jest odpowiedź http://nocoty.pl/gid,11857156,kat,1013547,galeria.html

boukun

Data: 2010-01-14 11:50:52
Autor: Woland
Zgadnij kto to?
boukun napisał(a):

Prawie, prawie, tu jest odpowiedďż˝

Toś mnie ukuł, nie poznałem Oli z profilu.. Może dlatego, że się
przefarbowała i zamyśliła nad półką podpasek..

Data: 2010-01-15 21:15:49
Autor: sofu
Zgadnij kto to?

boukun napisał(a):

> http://i.wp.pl/a/f/jpeg/23714/DSC_9260fakt.jpeg

Wygląda jak farmaceutka, którą wyjebałem w dupę w schowku na miotły
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dziwne bo dla mnie to sa dwie różne osoby. W sumie z profilu lepiej wyglada.
Jestes pewien Boukun, ze to Aleksandra od Kwasniewskich?

sofu

Data: 2010-01-15 23:05:44
Autor: boukun
Zgadnij kto to?

boukun napisał(a):

> [...]

Dziwne bo dla mnie to sa dwie różne osoby. W sumie z profilu lepiej wyglada.
Jestes pewien Boukun, ze to Aleksandra od Kwasniewskich?

Paparaci są pewni...

boukun

Data: 2010-01-14 18:01:59
Autor: Piotr
Zgadnij kto to?
Dnia Thu, 14 Jan 2010 14:33:41 +0100, boukun napisał(a):

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/23714/DSC_9260fakt.jpeg

Podobna jest do twojej dmuchanej lali? Ty lepiej daj fotkę żony pluszowy
ogierku, he, he.
--
Czego to ludzie z głupoty nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-14 18:42:41
Autor: boukun
Zgadnij kto to?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hinilp$e4f$1news.onet.pl...
[...]

Głupi Piotruś jak widać się samobiczuje...

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotruś stale napala
się, zrobić mi laskę...

boukun

Zgadnij kto to?