Zgaduj, zgadula

Data: 2012-06-14 13:51:55
Autor: s
Zgaduj, zgadula
W dniu 2012-06-14 13:23, Tomasz Radko pisze:
Gdzieś tam pojawiły się gorzkie żale, że w Dream Teamie 1992 zabrakło
Thomasa. Zerknąłem do danych by sprawdzić, kogo ewentualnie miałby
zastąpić. I przy okazji sprawdziłem FG% dreamteamers.

Byli rewelacyjni. Czterech miało powyżej .600. Taki Barkley, ewidentny
MVP imprezy, miał .711 z gry, w tym .875 za trzy. Tylko dwóch rzucało z
gry poniĹĽej .500. Jeden z nich to rzecz jasna Laettner. A drugi?

Ale mowimy o skutecznosci z turnieju, sezonu poprzedzajacego turniej, z kariery?

Jordan z kariery sie krecil w okolicach .5, w turnieju moze on?
A jak nie to jeszcze Drexlera moglbym podejrzewac, tak bez sprawdzania

Pozdr
Slawek

Data: 2012-06-14 14:25:36
Autor: Tomasz Radko
Zgaduj, zgadula
W dniu 2012-06-14 13:51, s pisze:
[...]

Z turnieju, rzecz jasna. Nie sądzisz chyba, że Barkley miał z kariery
..875 za trzy?

Data: 2012-06-14 11:47:45
Autor: Leszczur
Zgaduj, zgadula
MJ mial ponizej 50% w turnieju. W 20 rocznice DT ESPN wypu¶cił jaki¶ film dokumentalny. Jak kto¶ ma link do materiału to niech się nie krępuje.... Pozdro
L'e-szczur

Data: 2012-06-15 03:25:44
Autor: sooobi
Zgaduj, zgadula
On 14 Cze, 20:47, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
MJ mial ponizej 50% w turnieju. W 20 rocznice DT ESPN wypu¶cił jaki¶ film dokumentalny. Jak kto¶ ma link do materiału to niech się nie krępuje....

Magiczna fraza na YT:
deam team documentary

Data: 2012-06-18 14:19:13
Autor: wiLQ
Zgaduj, zgadula
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> MJ mial ponizej 50% w turnieju. W 20 rocznice DT ESPN > wypu¶cił jaki¶ film dokumentalny. Jak kto¶ ma link do materiału to niech się nie krępuje....

> [...]

Stockton na spacerze byl dla mnie ROTFLem ;-)

I dlaczego nigdzie nie udostepnili calych treningow???
Az sie prosi o jakies DVD...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-06-18 17:27:12
Autor: lorak
Zgaduj, zgadula
W dniu 2012-06-18 15:19, wiLQ pisze:
[...]

bo pewnie czar by prysł...

Data: 2012-06-21 19:36:29
Autor: wiLQ
Zgaduj, zgadula
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I dlaczego nigdzie nie udostepnili calych treningow???

bo pewnie czar by prysł...

To na pewno, na tej samej zasadzie co komentarz Magica, ktory byl lepszy
niz pokazywane sytuacje, ktore opisywal ;-)