Zgadzam sie !

Data: 2009-10-30 09:31:40
Autor: Jerzy Olszewski
Zgadzam sie !
-- -Cytat-- -
"Moją partią są ci, którzy myślą merytorycznie, a nie na zasadzie skierowania uwagi na plemienną walkę" - dodał Olechowski, pytany o możliwość powrotu do PO. Jak dodał, są etapy, które się w życiu zamyka. "Platforma w tej formie programowej - czyli partii, która kiedy coś cię dzieje w Polsce i jest podnoszony problem merytoryczny np. służb specjalnych - rusza na wojnę z innym ugrupowaniem, nie jest moją partią" - powiedział Olechowski.
-- -Koniec-- -

Aż niepokojące, ale muszę się zgodzić z nominowanym na Gasikota. Cieszę się, że A. Olechowski zgadza się z moja diagnozą na temat "plemiennej" polityki klubu kibica Lechii Gdańsk.

Data: 2009-10-30 11:33:24
Autor: poniek
Zgadzam sie !
Pisiorku wypisuj te swoje "mądrości" w Rzepie albo w Gościu Niedzielnym. Tam
znajdziesz prawdziwych czytelników.

pozdrawiam

Data: 2009-11-01 01:29:19
Autor: Barbara
Zgadzam sie !

Użytkownik "poniek" <poniek@onet.eu> napisał w wiadomości news:hcefdk$8eb$1achot.icm.edu.pl...
| Pisiorku wypisuj te swoje "mądrości" w Rzepie albo w Gościu Niedzielnym. Tam
| znajdziesz prawdziwych czytelników.
|
| pozdrawiam

zapomniales sie podpisac ..
bo Jurek wystepuje jako Jurek, a nie incoguto - tak jak Ty
no i .. coby nie mówić .. on myśli, w przeciwieństwie do wielu tutaj, ktorzy stosują gotowce .. czyli utarte slogany, pseudoracje, pseudorecepty etc. etc.

jakoś nie widzę merytorycznych podsumowań czy też nawet cienia refleksji nt. naszej gospodarczej polityki wschodniej ..
pseudopolityka? a i owszem .. wileu uwaza ją za jedynie słuszną, a tymczasem podkładamy sie Rosjii na kazdym możliwym odcinku gospodarki :(
groza wrecz zaczyna wiac .. bo podkladanie sie pod Niemiaszkow jeszcze dosc marnie widac, ale juz widac ..

w podtekście u obu sąsiadów słychać - "'bękarta Traktatu Wersalskiego" nalezy wreszcie wyeliminować
Barbara

kto, kiedy w stosunku do jakiego podmiotu użył tego wyrażenia?
podpowiem - Polak z pochodzenia, z kurlandzkiej szlachty, pochodzący z rodziny, której korzenie sięgają do najstarszej szlachty europejskiej ..
 w historii znany z pseudonimu, a nie z własnego nazwiska.
B.