Zgadzam się z hipotezą zamachu

Data: 2012-04-08 11:52:59
Autor: pluton
Zgadzam się z hipotezą zamachu
Witam,

po przemyśleniu sprawy i po zapoznaniu się z dowodami
przedstawionymi przez komisję Macierewicza skłaniam się
do wniosku, ze hipoteza zamachu jest prawdziwa.

Teraz nalezy odpowiedziec sobie, PO CO przeprowadzono zamach.
Przyczyny mogą być dwie (zakładam, że nikt nie zorganozował
zamachu dla kawału primaaprilisowego) :
1) chęć usunięcia niebezpiecznego przeciwnika politycznego
lub
2) potworna prowokacja w celu skompromitowania i odsunięcia
od władzy partii rządzącej

Jak zatem powinien wyglądać wzorowo przeprowadzony zamach,
udający wypadek, gdyby chodziło o usunięcie przeciwnika ?
Po pierwsze i najważniejsze - jeżeli bomba na pokładzie,
to odpalona obowiązkowo na dużej wysokości. Szczątki samolotu
rozsypują się na setkach kilometrów kwadratowych i nie sposób
znalezc dowodu. Na wszelki wypadek wysyla sie ekipy do szukania
szczatkow zaopatrzone w szpadelki: co znajda jakis szczatek
to natychmiast zakopuja.
Poniewaz przemycenie bomby na poklad jest niemal niemozliwe
(dokladne kontrole pasazerow), to wchodzi jeszcze w gre zestrzelenie
samolotu, ale tez na duzej wysokosci i z dala od terenow zamieszkalych.

A co z zamachem majacym na celu prowokacje ? Tutaj sytuacja jest
zupelnie inna: tutaj dowody nie moga ulec zniszczeniu. Tu wszystko musi
byc latwo odnalezione i zbadane. Bomba musi wybuchnac tuz przed
ladowaniem. Musza byc swiadkowie, ktorzy slyszeli wybuchy i widzieli
rozrywany samolot.
Niestety Rosjanie wyczuli pismo nosem i zrobili mgle, zeby swiadkowie
niczego nie widzieli.
Ale to nam nie moze przeszkodzic w ustaleniu, kto wniosl bombe na poklad.
Tylko kilka najbardziej zaufanych wchodzilo na poklad bez kontroli.
Znamy ich nazwiska. To ZDRAJCY.

Nullification

Data: 2012-04-08 03:55:26
Autor: HaMMeR
On 8 Kwi, 11:52, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Zapewne masz na mysli umyslowy omulku, tych ruskich
'serwisowcow' bodajze z Samary, ktorym obecnie rzadzaca glajcha
powierzyla
'remont' samolotu prezydenckiego rok czy tez pol roku wczesniej,
nieprawdaz?? A czy twoj mocno zwyobracany goownem lejacym
sie z Gaz Wybrocznej mozg, jest w stanie przyjac tak trudna dla ciebia
informacje, ze postep w technologii broni i tej sluzacej do zamachow
'na zyczenie' jest tak ogromny, ze umieszczenie podczas 'prac
serwisowych'
 tejże na pokladzie samolotu w sposob niewidoczny dla 'wnikliwie
sprawdzajacych
oficerow SB.., sorry ABW i UOP, jest tak proste, jak twoj
'entelekt'?!!

Potem juz wystarczy ukucnac w krzakach i brudnym paluchem nacisnac
guzik na sygnal z komory...
Proste agencie wplywu, czy nadal chcesz goownem prychac?

Data: 2012-04-08 14:19:19
Autor: u2
W dniu 2012-04-08 12:55, HaMMeR pisze:
Potem juz wystarczy ukucnac w krzakach i brudnym paluchem nacisnac
guzik na sygnal z komory...
Proste agencie wplywu, czy nadal chcesz goownem prychac?

Jak prycha gwnem to agenciak wyplywu, a nie wplywu ;)

Data: 2012-04-09 08:58:05
Autor: [HeÂŽSk]
On Sun, 08 Apr 2012 14:19:19 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> Proste agencie wplywu, czy nadal chcesz goownem prychac?

Jak prycha gwnem to agenciak wyplywu, a nie wplywu ;)

 pozdrawaim suwalki! co tam u jacwingow? wiecie juz z jakiego
 korzenia pochodzicie? u2 jak zwykle bez ladu i sensu. chlopie,  rozumiem cie, trudno jest sklecic zdanie majac ukonczona  zalewdwie zawodowke. ale staraj sie, cwicz skoki przez plot. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-04-09 08:58:04
Autor: [HeÂŽSk]
Zgadzam się z hipotezą zamachu
On Sun, 8 Apr 2012 03:55:26 -0700 (PDT), HaMMeR <kd@tranzac.pl> wrote:

[...]

Potem juz wystarczy ukucnac w krzakach i brudnym paluchem nacisnac
guzik na sygnal z komory...
Proste agencie wplywu, czy nadal chcesz goownem prychac?

 pozdrawiam ursynow! ciekawa teoria ale prostsza jest przemycenie
 na poklad 2 bombek (barycznych) i wyzwolenie ich o okreslonej  godzinie (np. tuz przed ladowaniem) poprzez odpowiednia sekwencje
 wyslana do telefonu satelitarnego znajdujacego sie na pokladzie.
 wizje szpiega z brudnym paluchem to wczesne lata PRL.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-04-09 10:33:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""[HeRSk]"" <?uro2012.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3125o7lqs8te6v00ou1msu6gt04k2ni5014ax.com...
[...]

No i ta bomba (bomby) musiałaby być wyposażona w system, który zawiadomiłby zasażerów i załogę, że za chwilę wybucha, by dać czas na okrzyki typu: "kurwaaaaaaa!!!" i powszechne krzyki przerażenia, co nagrało się na taśmę, a odtworzył MAK.

Data: 2012-04-09 09:48:26
Autor: Jadryś
W dniu 2012-04-08 11:52, pluton pisze:
Witam,

po przemyśleniu sprawy i po zapoznaniu się z dowodami

Wreszcie! Wiedziałem że w końcu nawet i ty przejrzysz na oczy..

Zgadzam się z hipotezą zamachu