Zgasniecie silnika przy duzek predkosci - co sie moze stac?

Data: 2009-10-14 18:52:27
Autor: V-Tec
Zgasniecie silnika przy duzek predkosci - co sie moze stac?
Mi raz zgasł przy 160+ km/h w prawie szczerym polu w nocy :) Odruchowe wciśnięcie sprzęgła, po chwili kierownica stała się "sztywna". Z początku trochę wyhamowałem, potem przestałem - dzięki temu spokojnie dotoczyłem się do miasteczka i stacji benzynowej na wjeździe do niej. Przed hamowaniem załączyłem sprzęgło na 4 biegu i serwomechanizmy zaczęły działać. Naprawa zajęła 5 minut i pojechałem dalej (spadł wąż z kolektora). Tak więc mi zgasł silnik, a nie siadła cała elektronika - było jakby łatwiej. Generalnie nic się nie stało.

--
pozdr,
W.

Data: 2009-10-14 18:55:47
Autor: Paul
V-Tec pisze:
[...]

przestań tu pisać głupoty! powszechnie wiadomo, że jak zgaśnie silnik
przy prędkości powyżej 5km/h to auto wybucha.

Data: 2009-10-14 19:01:02
Autor: vwojtas

Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomości news:hb4vqo$di$1achot.icm.edu.pl...

przestań tu pisać głupoty! powszechnie wiadomo, że jak zgaśnie silnik
przy prędkości powyżej 5km/h to auto wybucha.

A Ziemia jest płaska :-)

--
Pozdrawiam  VWojtas

Data: 2009-10-14 19:03:52
Autor: V-Tec
vwojtas pisze:
[...]

płaskim dyskiem, wspartym na 6 krokodylach!

--
Pozdr,
W.

Data: 2009-10-14 19:05:44
Autor: vwojtas
Zgasniecie silnika przy duzek predkosci - co sie moze stac?

Użytkownik "V-Tec" >>
A Ziemia jest płaska :-)

płaskim dyskiem, wspartym na 6 krokodylach!

Niech zyje pokoj na wszystkich kulach ziemskich :-))

--
Pozdrawiam  VWojtas

Zgasniecie silnika przy duzek predkosci - co sie moze stac?