Zgasniecie silnika przy duzek predkosci - co sie moze stac?

Data: 2009-10-14 20:14:58
Autor: WW3
Zgasniecie silnika przy duzek predkosci - co sie moze stac?
[ciach]

Kiedys na krajowej siodemce zgasl mi Grand Cherokee przy 160km/h. Jakos zyje. To
ze wspomaganie przestalo dzialac i kierownica chodzila jak w starze nie
przeszkodzilo mi w spokojnych zjechaniu na pobocze i zahamowaniu.

--

Zgasniecie silnika przy duzek predkosci - co sie moze stac?