Zginęli żołnierze

Data: 2011-12-21 20:45:51
Autor: Bydlę
Zginęli żołnierze
On 2011-12-21 17:10:21 +0000, sqlwiel <jak-login@gmail.com> said:

w Afganistanie. Cóż - na wojnie to się zdarza.
Taki los okupanta - zgin±ć z r±k partyzanta.
(to działa w każd± stronę - nieważne, kto okupuje)

W mediach najwięcej krzyku o zado¶ćuczynieniach, zapomogach i odszkodowaniach.

Kto krzyczy? Dowódcy, politycy, czy czytelnicy?

A ja się zapytywam, czy dać się zabić za pieni±dze nie jest istot± żołnierskiej profesji?

Nie. Istot± żołnierskiej profesji jest wzi±ć pieni±dze i nie dać się zabić.

 Czy może ja o czym¶ nie wiem i nadal funkcjonuje branka?

Na misje okupacyjne? Nadal funkcjonuje, choć s± i ochotnicy.

Czyż nie wystarczy prawo do emerytury po 15 latach?

A jaki to ma zwi±zek z zabitymi? Byli na emeryturze?

Czy kto¶ im obiecywał co¶ więcej, gdy się zatrudniali w armii?

Kto i co?

--
Bydlę

Zginęli żołnierze