Zginął rowerzysta... zróbmy ducha.

Data: 2009-11-23 23:41:19
Autor: Kazimierz Uromski
Zginął rowerzysta... zróbmy ducha.
Ryszard Mikke wrote:
..dziś na Nadrzecznej w Warszawie. Przy wjeździe na Most Siekierkowski z
lewego brzegu. Pod kołami ciężarówki.

Noszwmorde, miesiąc temu dokładnie o tym pisałem w piśmie do ZDM z prośbą o zamontowanie tam jakichś elementów zmuszających popylające ciężarówki do zwolnienia, zwłaszcza że zza trafostacji kierowca z cyklistą kompletnie się nie widzą... ciekawe, co odpisali...

Data: 2009-11-23 23:27:27
Autor: Niewe
Zginął rowerzysta... zróbmy ducha.
On 23 Lis, 23:41, Kazimierz Uromski
<usunto.legalnycykli...@gmail.zx.comzamiastzx> wrote:
[...]

Jak możesz to pokaż tu lub na priva skan pisma.
Odpowiedź też jak już będzie.

Data: 2009-11-24 09:51:31
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 24.11.2009 08:27 użytkownik Niewe napisał :
[...]

W zależności od tego co odpiszą, warto spróbować zrobić jakąś zadymę, skoro ktoś tam zginął. W razie czego masz gazety, radio i telewizję.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-24 11:41:13
Autor: granat
Niewe pisze:

[...]

kilometr wczesniej jest duzo gorsze skrzyzowanie z antoniewska/polska. tam nie tylko ciezarowki ale i autobus 108 poluje na rowerzystow. a widocznosc jest jeszcze mniejsza bo wszystko zaslania nasyp trasy siekierkowskiej.

granat

Data: 2009-11-24 08:15:55
Autor: Michał Wolff
On 24 Lis, 11:41, granat <granat...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Dokładnie, tamto miejsce jest wprost idealne na wypadki - bo nic nie
widać, na drodze powinien być spowalniacz, a na ścieżce też jakieś
bramki, czy przynajmniej wyraźnie ostrzeżenie, bo jak pamiętam to tam
się jeszcze z górki zjeżdża. A już w ogóle kuriozum jest zjazd ścieżką
z mostu na Wał Miedzeszyński (w kierunku południowym) - wyraźnie w
dół, spokojnie da się jechać ponad 30km i w pewnym momencie ścieżka
dzieli się na pół - rowerzyści na prawo, schody dla pieszych w dół. A
nachylenie jest takie, że jadąc tych schodów długo nie widać,
pojawiają się w ostatniej chwili.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-24 12:09:05
Autor: Wojtek Paszkowski

"Kazimierz Uromski" <usunto.legalnycyklista@gmail.zx.comzamiastzx> wrote in message news:hef32f$qaj$1inews.gazeta.pl...

[...]

w Białymstoku trzeba było aż dwóch wypadków, aby w końcu wycięto niebezpieczne krzaki:

http://rowerowy.bialystok.pl/index.php?art=1082

pozdr

Data: 2009-11-24 04:55:02
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Zginął rowerzysta... zróbmy ducha.
On Nov 24, 11:09 am, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnejpolsce.pl>
wrote:
"Kazimierz Uromski" <usunto.legalnycykli...@gmail.zx.comzamiastzx> wrote in
> [...]

> się nie widzą... ciekawe, co odpisali...

w Białymstoku trzeba było aż dwóch wypadków, aby w końcu wycięto

Wycieto? Zrobcie nowa fote!

Zginął rowerzysta... zróbmy ducha.