Zginął rowerzysta... zróbmy ducha.

Data: 2009-11-24 09:15:35
Autor: Pawel X
Zginął rowerzysta... zróbmy ducha.
Gdyby więc ktoś miał na zbyciu rower, stary, z którym nie wie, co zrobić, w
Warszawie lub okolicach, to ja bym reflektował. Może być pordzewiały, pęknięty
i pogięty, byle nie dziecięcy. Najlepiej na klasycznej męskiej ramie, bo taki
najłatwiej się z daleka kojarzy z rowerem.

Mam starego w w miarę kompletnego Waganta w piwnicy
mieszkania na Grochowie. Mogę pomóc przy malowaniu.
Odezwij się na priv ( pawel_xx at gazeta pl )

--
Paweł X

Zginął rowerzysta... zróbmy ducha.