Zginął za Polną Wolskę...

Data: 2011-10-07 13:33:22
Autor: Tzva Adonai
Zginął za Polną Wolskę...
Szczytowanie kampanii tuż przed ciszą wyborczą..

Oto okładka weekendowego wydania Gazety Polskiej, do nabycia jutro we
wszystkich kioskach:

http://bi.gazeta.pl/im/5/10431/z10431935X.jpg

Data: 2011-10-07 22:40:17
Autor: pluton
Zginął za Polną Wolskę...
sensacyjny nowy fakt ze sprawy smolenskiei i wiadomosc z ostatniej chwili:
Lech Kaczynski nadal nie zyje.

Nullification

Data: 2011-10-07 13:53:00
Autor: Tzva Adonai
Prezydent został zamordowany przez ruskich
Skoro został zamordowany przez Rosjan, to w myśl prawa narodowego
oznacza de facto deklarację wojny, a jednak się tak nie dzieje... My
Polacy zawsze wszystko robimy półgębkiem... W czasach Solidarności też
drażniono ruskiego niedźwiedzia, ale na tyle pieszczotliwie, żeby
"ruscy nie weszli"... Brakuje mi tych pięknych dawnych czasów
szlachty, co to szła z mieczem i sztandarem na wroga.. Dzisiaj Polacy
jacyś tacy mało bitni, tylko w gębach mocni...

Data: 2011-10-07 21:09:33
Autor: obserwator
Prezydent został zamordowany przez ruskich
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Skoro został zamordowany przez Rosjan, to w myśl prawa narodowego
oznacza de facto deklarację wojny, a jednak się tak nie dzieje... My
****************

przez kogo zostal zamordowany i KTO wspolpracowal, to nadal nie wiadmo, bo obecny rzad trudno nazwac rzeczywiscie polskim.

Na twoim miejscu ( podobno mieszkach u Niemcow) ...tak bardzo bym sie nie
radowal, ze Polska jest systematycznie oslabiana.

Pokoj nie jest raz i na zawsze zagwaratonym stanem, a milosc Niemcow z Ruskimi, zawsze byla melodramatem im blizej spolkowali:)

Data: 2011-10-08 16:12:55
Autor: pluton
Prezydent został zamordowany przez ruskich
przez kogo zostal zamordowany i KTO wspolpracowal, to nadal nie wiadmo, bo
obecny rzad trudno nazwac rzeczywiscie polskim.

A jakby rzad mozna bylo nazwac rzeczywiscie polskim, to by bylo wiadomo ?

Nullification

Data: 2011-10-08 14:35:52
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> przez kogo zostal zamordowany i KTO wspolpracowal, to nadal nie wiadmo, bo
> obecny rzad trudno nazwac rzeczywiscie polskim.

A jakby rzad mozna bylo nazwac rzeczywiscie polskim, to by bylo wiadomo ?

 OCZYWISCIE ze TAK !!

ps. Krzycze, bo a noz dotrze:))

Data: 2011-10-08 19:54:58
Autor: pluton
Prezydent został zamordowany przez ruskich

> A jakby rzad mozna bylo nazwac rzeczywiscie polskim, to by bylo wiadomo
?

 OCZYWISCIE ze TAK !!

Czyli teraz nikt nic nie wie  ?

Nullification

Data: 2011-10-08 18:10:15
Autor: obserwator
Prezydent został zamordowany przez ruskich
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Czyli teraz nikt nic nie wie  ?

ze rzad nie jest polski, tylko polskojezyczny, to przeciez wie kazdy Polak.

Data: 2011-10-08 20:39:37
Autor: pluton
Prezydent został zamordowany przez ruskich

> Czyli teraz nikt nic nie wie  ?

ze rzad nie jest polski, tylko polskojezyczny, to przeciez wie kazdy
Polak.

Pytalem, czy w zwiazku z tym, ze rzad nie jest polski, ktos wie cokolwiek
na temat "przez kogo zostal zamordowany i KTO wspolpracowal".

Nullification

Data: 2011-10-08 18:49:00
Autor: obserwator
[...]

zapytaj tuskodonka, a on zapyta komoruskiego, ten zapyta przyjaciela
swirokota,  a degeneratzapyta tych co wiedza, to moze ci powiedza:)

Data: 2011-10-08 21:00:58
Autor: pluton
> [...]

zapytaj tuskodonka, a on zapyta komoruskiego, ten zapyta przyjaciela
swirokota,  a degeneratzapyta tych co wiedza, to moze ci powiedza:)

Czyli dobrze myslalem. Rzad jest niepolski, nikt nic nie wie o Smoelnsku
a Antek pieprzy w zaleznosci od tabletek prezesa.

Nullification

Data: 2011-10-07 23:01:48
Autor: u2
W dniu 2011-10-07 22:53, Tzva Adonai pisze:
Skoro został zamordowany przez Rosjan,

Nie przez Rosjan, ale przez ruskich zydow. Debilu.

Data: 2011-10-07 22:48:44
Autor: u2
W dniu 2011-10-07 22:43, u2 pisze:
[...]

Luegen haben kuerze beinen.

Data: 2011-10-07 23:07:56
Autor: Krzysiek
Prezydent został zamordowany przez ruskich
Hallo,

"u2"  schrieb im Newsbeitrag news:4e8f65ac$0$3496$65785112news.neostrada.pl...

[...]

moze i krotkie, ale szybkie...

Nie znam sie zbytnio na jidysz, ale chyba cos Pan tam pomylil...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-07 23:09:30
Autor: u2
W dniu 2011-10-07 23:07, Krzysiek pisze:
Luegen haben kuerze beinen.

moze i krotkie, ale szybkie...

Nie znam sie zbytnio na jidysz, ale chyba cos Pan tam pomylil...

Niestety, nic sie nie pomylilem.

Data: 2011-10-07 22:45:02
Autor: Polok_Prawdziwy
Zginął za Polną Wolskę...
Tzva Adonai wrote:

Szczytowanie kampanii tuż przed ciszą wyborczą..

Oto okładka weekendowego wydania Gazety Polskiej, do nabycia jutro we
wszystkich kioskach:

http://bi.gazeta.pl/im/5/10431/z10431935X.jpg

Racej łodwrotny skutek to psyniesie...

- Łobywatele majom jus dość tych GUPCUW...!

Data: 2011-10-07 22:50:09
Autor: Lorn
Zginął za Polną Wolskę...
[...]

Jeszcze jak jutro wypłynie nagranie rozmowy Jarusia z Lechem, to okładka będzie miała sens :>

Zginął za Polną Wolskę...