Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d

Data: 2011-09-22 20:30:14
Autor: boukun
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d
Jak poda³o Radio Zachód - w jednym z mieszkañ w w Strzelcach Krajeñskich policja znalaz³a dwoje nie¿ywych mieszkañców. Wcze¶niej policja zosta³a zawiadomiona przez zaniepokojonych s±siadów, ¿e zza ¶ciany dochodzi ha³as. Ma³¿eñstwo zatru³o siê ¶miertelnie tlenkiem wêgla, którego ¼ród³em by³ agregat pr±dotwórczy - poinformowa³ w czwartek rzecznik Prokuratury Okrêgowej w Gorzowie Dariusz Domarecki.
Policjanci ze Strzelec Krajeñskich weszli do mieszkania, w którym pracowa³ agregat pr±dotwórczy. Mê¿czyzna i kobieta byli ju¿ martwi. Ze wstêpnych ustaleñ prokuratury wynika, ¿e ma³¿eñstwo czerpa³o pr±d z agregatu, gdy¿ nie op³aci³o karty na dostawy energii elektrycznej.

Jak powiedzia³ Domarecki, sekcja zw³ok wykaza³a, ¿e w organizmach 42-latki i jej 44-letniego mê¿a dopuszczalne stê¿enie tlenku wêgla by³o przekroczone trzykrotnie, co by³o bezpo¶redni± przyczyn± ich ¶mierci.

Zw³oki ma³¿onków znaleziono w ¶rodê w ich mieszkaniu przy ul. Gorzowskiej w Strzelcach Krajeñskich. O interwencjê poprosili s±siedzi, zaniepokojeni faktem, ¿e mieszkaj±ce obok osoby nie wychodz± z domu; informowali te¿ o tym, ¿e we wnêtrzu mieszkania s³ychaæ pracuj±ce urz±dzenie.

Z powodu dro¿yzny i tragicznych warunków do ¿ycia ludzie umieraj± na ka¿dym kroku w Polsce...

boukun

Data: 2011-09-22 20:47:53
Autor: jadrys
Zginęli, bo nie stać ich na prąd
W dniu 2011-09-22 20:30, boukun pisze:
Jak podało Radio Zachód - w jednym z mieszkań w w Strzelcach Krajeńskich policja znalazła dwoje nieżywych mieszkańców. Wcześniej policja została zawiadomiona przez zaniepokojonych sąsiadów, że zza ściany dochodzi hałas. Małżeństwo zatruło się śmiertelnie tlenkiem węgla, którego źródłem był agregat prądotwórczy - poinformował w czwartek rzecznik Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Dariusz Domarecki.
Policjanci ze Strzelec Krajeńskich weszli do mieszkania, w którym pracował agregat prądotwórczy. Mężczyzna i kobieta byli już martwi. Ze wstępnych ustaleń prokuratury wynika, że małżeństwo czerpało prąd z agregatu, gdyż nie opłaciło karty na dostawy energii elektrycznej.

Jak powiedział Domarecki, sekcja zwłok wykazała, że w organizmach 42-latki i jej 44-letniego męża dopuszczalne stężenie tlenku węgla było przekroczone trzykrotnie, co było bezpośrednią przyczyną ich śmierci.

Zwłoki małżonków znaleziono w środę w ich mieszkaniu przy ul. Gorzowskiej w Strzelcach Krajeńskich. O interwencję poprosili sąsiedzi, zaniepokojeni faktem, że mieszkające obok osoby nie wychodzą z domu; informowali też o tym, że we wnętrzu mieszkania słychać pracujące urządzenie.

Z powodu drożyzny i tragicznych warunków do życia ludzie umierają na każdym kroku w Polsce...

boukun

Ale prezes spółki energetycznej ma się coraz lepiej po kolejnych podwyżkach prądu. Pewnie ma jeszcze jakąś ekstra premię za operatywność.. A to że coraz więcej ludzi nie stać to nikogo nie obchodzi. Przecież o to walczyliśmy, po to Wałęsa skakał przez płot, po to ty się zapisałeś do "Solidarnych".. Wywalczyliście ten wasz upragniony system.

Data: 2011-09-22 20:54:02
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5fvpd$lib$1news.onet.pl...
[...]

Ja się zapisałem do polskiej, masowej Solidarności w 1980 roku, jakiej żaden inny naród wcześniej nie znał. Po stanie wojennym polską Solidarność zdelegalizowano i nie ma już polskiej Solidarności. Nie ma już solidarności w narodzie polskim...

boukun

Data: 2011-09-22 21:14:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-22 20:54, boukun pisze:

[...]

I pomogÅ‚eÅ›, (no może nieÅ›wiadomie, ale przecież byleÅ› peÅ‚noletni) dorwać siÄ™ do koryta kapitalistom.. A kiedy byÅ‚a ta solidarność? Kiedy jedni podburzali do strajkow i na plecach  robotników walczyli o koryto a drudzy dostawali tylko razy i nÄ™dzÄ™?

Data: 2011-09-22 21:28:31
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5g1b6$r9j$1news.onet.pl...
[...]

Durny jesteś. Polska była w miarę wolna tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy więcej... Geremek z Jaruzelskim pomogli zniszczyć tę nową, polską demokrację i założyli po 13 grudnia ten totalitaryzm, co mamy do dziś... To dopiero po 13 grudnia położono podwaliny pod dzisiejszy system, po rozprawieniu się z niepodległymi Polakami, po rozprawieniu się ze mną...

boukun

Data: 2011-09-22 21:47:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-22 21:28, boukun pisze:

[...]

To pewnie tylko ty i tobie podobni widzieliście swoją wolność. Pewnie to jeszcze na dodatek to wiara na słowo prowodyrom z "S" . Ja to widziałem zupełnie inaczej, bezmyślna tłuszcza wynosi na swoich plecach kapitalistów na piedestał.

Data: 2011-09-23 00:37:06
Autor: kefirh
W dniu 2011-09-22 21:47, jadrys pisze:
[...]

I pomogłeś, (no może nieświadomie, ale przecież byleś pełnoletni)
dorwać się do koryta kapitalistom.. A kiedy była ta solidarność?
Kiedy jedni podburzali do strajkow i na plecach robotników walczyli o
koryto a drudzy dostawali tylko razy i nędzę?

[...]
Polakami, po rozprawieniu siÄ™ ze mnÄ…...

[...]

Dla mnie ta tłuszcza to byli tylko statyści.
Główne role były obsadzone przez stalinistów, leninowców i trockistowców.
Oni dzisiaj mówia do nas w mediach.
Czyz nie tak?

k.

Data: 2011-09-23 00:39:30
Autor: kefirh
W dniu 2011-09-23 00:37, kefirh pisze:
[...]

A jesli idzie o reżysera i producenta...,
to boukun ma dobrego długiego nosa.

k.

Data: 2011-09-23 09:31:39
Autor: boukun

Użytkownik "kefirh" <kefirhnospam@garten.si> napisał w wiadomości news:j5gda1$mh$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie tak! To te kurwy wprowadziły od stanu wojennego kapitalizm... Ale to ten sam miot co ci statyści...

boukun

Data: 2011-09-23 20:43:08
Autor: jadrys
[...]

Nie, przynajmniej ja tak nie sądzę. Aktyw "Solidarności" był na wskroś antykomuszy. Nie mam tu na myśli oczywiście Wałęsy, bo ten też był tylko sterowaną kukłą.

Data: 2011-09-24 04:31:06
Autor: stevep
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d
Dnia 23-09-2011 o 20:43:08 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-09-23 00:37, kefirh pisze:

To pewnie tylko ty i tobie podobni widzieli¶cie swoj± wolno¶æ.. Pewnie  to
jeszcze na dodatek to wiara na s³owo prowodyrom z "S" . Ja to widzia³em
zupe³nie inaczej, bezmy¶lna t³uszcza wynosi na swoich plecach
kapitalistów na piedesta³.

Dla mnie ta t³uszcza to byli tylko staty¶ci.
G³ówne role by³y obsadzone przez stalinistów, leninowców i  trockistowców.
Oni dzisiaj mówia do nas w mediach.
Czyz nie tak?

k.

Nie, przynajmniej ja tak nie s±dzê. Aktyw "Solidarno¶ci" by³ na wskro¶  antykomuszy. Nie mam tu na my¶li oczywi¶cie Wa³êsy, bo ten te¿ by³ tylko  sterowan± kuk³±.

Za to ty jeste¶ niesterowaln± idiot±.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-23 09:30:06
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5g3d6$30v$1news.onet.pl...
[...]

Bo ty pewno jeszcze szczałeś w gacie, jak chcesz tu udowadniać, że jesteś młodszy ode mnie... Na piedestał wyniósł kapitalistów Jaruzelski, a pomogli mu w tym syjioniści z Niemiec i USA.., wspierani przez rodzimych syjonistów. Kapitalistów wyniesiono na piedestał po stanie wojennym, jak już rozprawiono się z polską Solidarnością, jak już wytrzebiono Polaków z opozycji, jak zniszczono już ta naszą zaledwie co od półtora roku wywalczaną wolność.

Jak ty tych prostych spraw nie jesteś w stanie zrozumieć, że Solidarność do 1981 roku nie ma nic wspólnego z tą z 1989 roku, czyli pochodną stanu wojennego, to o czym ja mam z tobą rozmawiać.. Chuja z histori Polski pamiętasz i wiesz...

boukun

boukun

Data: 2011-09-23 20:42:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-23 09:30, boukun pisze:

[...]

Gdyby nie ten Jaruzelski to pewnie nie obyłoby się bez wojny domowej, że o interwencji sowieta nie wspomnę.
Powiedz mi i przytocz jakieś przykłady na to w jaki sposób Solidarność w latach 1981-1989 sie zmieniła? Co się zmieniło w jej strukturach? I proszę wymienić jakieś znaczące zmiany personalne w aktywie na potwierdzenie zmian.

Data: 2011-09-23 23:51:13
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5ijvu$mms$2news.onet.pl...
[...]

Wojna domowa to była, przez tą kanalię... Jeśli byłaby większa, to tez z powodu tych komunistycznych kanalii. Po stanie wojennym wytrzebiono Polaków z opozycji, zniechęcano latami i zmuszano do emigracji z kraju. I tak wypędzono większość polskich opozycjonistów. Solidarność do 13 grudnia 1981 roku to nie tylko podrzuceni do stoczni doradcy, Michnik i Kuroń, to także tysiące Polaków z regionów, z całego kraju, z tysięcy zakładów pracy, z którymi przez te 8 lat stagnacji skrupulatnie się rozprawiono...

boukun

Data: 2011-09-23 02:16:34
Autor: stevep
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d
Dnia 22-09-2011 o 21:14:24 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-09-22 20:54, boukun pisze:

Ale prezes spó³ki energetycznej ma siê coraz lepiej po kolejnych  podwy¿kach pr±du. Pewnie ma jeszcze jak±¶ ekstra premiê za  operatywno¶æ.. A to ¿e coraz wiêcej ludzi nie staæ to nikogo nie  obchodzi. Przecie¿ o to walczyli¶my, po to Wa³êsa skaka³ przez p³ot,  po to ty siê zapisa³e¶ do "Solidarnych".. Wywalczyli¶cie ten wasz  upragniony system.

Ja siê zapisa³em do polskiej, masowej Solidarno¶ci w 1980 roku, jakiej  ¿aden inny naród wcze¶niej nie zna³. Po stanie wojennym polsk±  Solidarno¶æ zdelegalizowano i nie ma ju¿ polskiej Solidarno¶ci. Nie ma  ju¿ solidarno¶ci w narodzie polskim...

boukun

I pomog³e¶, (no mo¿e nie¶wiadomie, ale przecie¿ byle¶ pe³noletni) dorwaæ  siê do koryta kapitalistom.. A kiedy by³a ta solidarno¶æ? Kiedy jedni  podburzali do strajkow i na plecach  robotników walczyli o koryto a  drudzy dostawali tylko razy i nêdzê?

A ty wst±pi³e¶ w tym czasie do bandziorów z PZPR?

Data: 2011-09-23 02:15:32
Autor: stevep
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d
Dnia 22-09-2011 o 20:47:53 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Powróæ do dyktatury proletariatu i ¶ladem Lenina powie¶ skurwysyna.  :D

Data: 2011-09-22 23:25:49
Autor: Janusz Sceptyk
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d

Z powodu dro¿yzny i tragicznych warunków do ¿ycia ludzie umieraj± na ka¿dym kroku w Polsce...

boukun
Raczej z g³upoty - nie zadbali o prawid³ow± wentylacjê dla agregatu.
AZ

Data: 2011-09-23 00:31:16
Autor: kefirh
W dniu 2011-09-22 23:25, Janusz Sceptyk pisze:

Z powodu drożyzny i tragicznych warunków do życia ludzie umierają na
każdym kroku w Polsce...

boukun
Raczej z głupoty - nie zadbali o prawidłową wentylację dla agregatu.
AZ

Kolego.
To jest wÄ…tek ideologiczny.

k.

Data: 2011-09-23 09:35:36
Autor: t-1

Użytkownik "kefirh" <kefirhnospam@garten.si> napisał w wiadomości news:j5gcv3$vc7$1news.onet.pl...
[...]

Tak, tylko takie wątki wywołują długą dyskusję na tej grupie.
Dyskusje merytoryczne natychmiast zamierajÄ….

A swoją drogą nie stać ich było na prąd a stać na agregat i benzynę?
Różnie można o tym myśleć.
Mozna też zadać pytanie. Do jakiej pracy nadaje się człowiek z taką wiedzą aby uczciwie zarobić na prąd?

t-1

Data: 2011-09-23 10:00:18
Autor: boukun

Użytkownik "t-1" <tadeusz-1@o2.spam.pl> napisał w wiadomości news:j5hcs9$psi$1pippin.nask.net.pl...

[...]

A jakÄ… jeszcze w Polsce mamy pracÄ™ do wyboru?

boukun

Data: 2011-09-23 10:56:39
Autor: wolim
W dniu 2011-09-23 10:00, boukun pisze:

A jakÄ… jeszcze w Polsce mamy pracÄ™ do wyboru?

Zawsze można kłaść panele na poddaszu...

Data: 2011-09-23 13:14:10
Autor: boukun

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j5hhk4$tut$4usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-09-23 10:00, boukun pisze:

A jakÄ… jeszcze w Polsce mamy pracÄ™ do wyboru?

Zawsze można kłaść panele na poddaszu...

Już skończone, jutro będzie klip jak wygląda gotowe poddasze... i jak powinna wyglądać solidna robota...

boukun

Data: 2011-09-23 10:52:19
Autor: wolim
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d
W dniu 2011-09-22 20:30, boukun pisze:

Z powodu dro¿yzny i tragicznych warunków do ¿ycia ludzie umieraj± na
ka¿dym kroku w Polsce...

Umarli z g³upoty. Po pierwsze, pr±d z agregatu jest dro¿szy od tego z sieci, po drugie, tylko baran zamyka siê z dzia³aj±cym agregatem w szczelnym mieszkaniu.

Poza tym - skoro by³o ich staæ na agregat, to moli sobie chyba tak¿e pozwoliæ na licznik, choæby przedp³atowy?

Data: 2011-09-23 13:15:19
Autor: boukun
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d

U¿ytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5hhc0$tut$3usenet.news.interia.pl...
[...]

Byli zaszczuci i prze¶ladowani... przez system, jak miliony cierpi±cych biedê Polaków...

boukun

Data: 2011-09-23 13:44:00
Autor: wolim
W dniu 2011-09-23 13:15, boukun pisze:

[...]

Co Ty pierdolisz. Nie trzeba byæ bardzo rozgarniêtym, ¿eby wiedzieæ, ¿e spaliny s± ¶miertelnie truj±ce. Nie ma tu nic do rzeczy ¿aden system.

Data: 2011-09-23 13:50:37
Autor: boukun
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d

U¿ytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5hrdt$eft$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Czad jest bezwonny...

- 0 godz. 11.20 dostali¶my informacjê o p³on±cym mê¿czy¼nie przed
Kancelari± Prezesa Rady Ministrów - informuje Edyta Adamus z biura
prasowego sto³ecznej policji. Z kolei Marek Niemirski, rzecznik
pogotowia ratunkowego mówi wprost o samopodpaleniu.

Czy Tusk pojedzie mu rany opatrzeæ?

boukun

Data: 2011-09-23 14:22:00
Autor: stevep
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d
Dnia 23-09-2011 o 13:50:37 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

I ... jednego kretyna mniej?

Data: 2011-09-23 14:28:06
Autor: boukun
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v19gmynqv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Wola³by¶, ¿eby siê te miliony ubogich Polaków w Polsce samopodpali³o? i Pozosta³o te 17 milionów pos³usznych niewolników narodu dobranego?

boukun

Data: 2011-09-23 14:21:00
Autor: stevep
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d
Dnia 23-09-2011 o 13:15:19 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

Byli idiotami jak znaczna czê¶æ Polaków.

Data: 2011-09-23 14:28:47
Autor: boukun
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v19glancv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To trzeba by³o zrobiæ ich m±drymi...

boukun

Data: 2011-09-23 14:46:13
Autor: stevep
Zginêli, bo nie staæ ich na pr±d
Dnia 23-09-2011 o 14:28:47 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

Wys³aæ ich do Pary¿a, tam przerobi± owies na ry¿?