Zginęli jadąc pod prąd

Data: 2010-09-20 15:14:05
Autor: P_ablo
Zginęli jadąc pod prąd
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i77ktf$n3d$1news.onet.pl...

Swoją drogą - trzeba w końcu zmienić prawo, które pozwala 80-latkom prowadzić samochody bez badań corocznych.

Ci mieli po 75 wiec nic by to nie zmienilo :P
I jak tu teraz okreslic ten graniczny wiec na coroczne badania ?

--
Picasso

Data: 2010-09-20 15:18:03
Autor: Cavallino
Zginęli jadąc pod prąd
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4c975e28$0$21003$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiek emerytalny na przykład.

Data: 2010-09-20 23:39:19
Autor: badzio
Zginęli jadąc pod prąd
On 20 Wrz, 15:18, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "P_ablo" <o...@op.pl> napisał w wiadomościnews:4c975e28$0$21003$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Ci mieli po 75 wiec nic by to nie zmienilo :P
> I jak tu teraz okreslic ten graniczny wiec na coroczne badania ?

Blisko, blisko. Ja bym bardziej stawial na tych, ktorzy przeszli na
emeryture lub pobieraja rente. Bez limitow wiekowych. Zatem 40letni
emeryci czy rencisci takze :)

Zginęli jadąc pod prąd