Zginęło pięciu okupantów...

Data: 2011-12-21 11:44:49
Autor: Wiesiaczek
Zginęło pięciu okupantów...

.... i dobrze!

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-12-21 12:01:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcsdb2$jm9$1inews.gazeta.pl...

... i dobrze!

Jesteś kanalią!

Data: 2011-12-21 12:17:04
Autor: WW
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości
news:jcsdb2$jm9$1inews.gazeta.pl...

... i dobrze!

Jesteś kanalią!

Dlaczego tak Go oceniasz?
CzyĹź Polak walki z okupantami nie wysysa z mlekiem matki?

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-12-21 12:19:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcsf7l$vdc$1node2.news.atman.pl...

[...]

Też się cieszysz, gdy giną polscy żołnierze?

Data: 2011-12-21 11:44:19
Autor: MH
Zginęło pięciu okupantów...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

UĹźytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci news:jcsf7l$vdc$1node2.news.atman.pl...

> Dlaczego tak Go oceniasz?
> CzyĹź Polak walki z okupantami nie wysysa z mlekiem matki?

TeĹź siÄ&#65533; cieszysz, gdy ginÄ&#65533; polscy ĹźoĹ&#65533;nierze?

=================

Istotnie , czyjaś śmierć nie jest powodem do radości. Jednakże , jeżeli w
wyniku zmniejszenia liczebności sił agresora zostanie oszczędzonych więcej
istnień ludzkich , to już jest z czego się cieszyć. Polscy żołnierze ,
powiadasz..  Zwykli najemnicy , robią to dla kasy nie w naszej sprawie..
Ryzyko wkalkulowane... A może Twoim zdaniem jak to określają media są na
misji?! Może lepiej ich nazywać misjonarzami ?!... Bynajmniej powodu do dumy
nam nie dostarczają..  O kosztach nie wspomnę..

MH

Data: 2011-12-21 13:55:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcsgqj$1ak$1inews.gazeta.pl...
> [...]

misji?! Może lepiej ich nazywać misjonarzami ?!... Bynajmniej powodu do dumy
nam nie dostarczają..  O kosztach nie wspomnę..

Ty też jesteś kanalią. I nie jesteś Polakiem. Polak nie cieszyłby się ze śmierci polskich żołnierzy, niezależnie gdzie giną. Ojczyzna ich tam wysłała i należy traktować tę śmierć z bolesnym szacunkiem.

Data: 2011-12-21 13:14:48
Autor: MH
Zginęło pięciu okupantów...
[...]

==================

Żołnierzy , czy najemników ??  Ojczyzna ich tam wysłała ??  Dupnij się w łeb !!
Sami się wysłali na ochotnika..  Swojego czasu był robiony sondaż przez OBOP.
W/g twoich kryteriów oceny , ponad 60% społeczeństwa , to nie Polacy.. Bo w
taki sam sposób jak ja postrzegają tą bezsensowną awanturę.. I jeszcze do Pani
Nędzy bulimy za to ciężką kasę..  Pierdzielisz jak nawiedzony Talib !!

MH

Data: 2011-12-21 14:41:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcsm48$hq3$1inews.gazeta.pl...
[...]

W Wojsku Polskim nie ma poboru. Według twojej nomenklatury wszyscy żołnierze są najemnikami. I ci najemnicy bronią Polski, mojej Ojczyzny, bo nie twojej. Ty się jej wyrzekłeś. Ci żołnierze, wg. ciebie najemnicy godni pogardy, chronią mnie i moich rodaków, w razie potrzeby narażając lub poświęcając życie. I za to należy się im szacunek. Każdemu! A ty sp...aj!

Data: 2011-12-21 14:00:10
Autor: MH
Zginęło pięciu okupantów...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Ty się jej wyrzekłeś. Ci żołnierze, wg. ciebie najemnicy godni pogardy, chronią mnie i moich rodaków,

============

Przed kim mnie chronią ??  Przed Talibami ?!  Jakbyśmy się tam nie pchali z
jankesami , toby brodaci nawet nie wiedzieli gdzie jest Polska !! A skoroś
takim patryjotą , to weź się zaciągnij do woja i broń Ojczyzny i Polaków.
Mnie nie broń !!  W/g ciebie nie jestem Polakiem , nikt mnie nie atakuje , ja
też nikomu krzywdy nie czynię i niechaj tak pozostanie...  Masz inne zdanie ??
, no to wal śmiało do Afganu bronić naszej Ojczyzny.

MH

Data: 2011-12-21 15:05:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcsopa$pro$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wycięłeś, żeby zmienić sens mojego pisania. Powtarzam:

[...]

Chyba że uważasz, że Polsce armia jest niepotrzebna. To daj znać rządzącym. Albo powiedz to Kaczyńskiemu.

Data: 2011-12-21 15:15:17
Autor: WW
Zginęło pięciu okupantów...

W Wojsku Polskim nie ma poboru. Według twojej nomenklatury wszyscy
żołnierze
są najemnikami. [...]

Chyba powinieneś przeczytać rotę przysięgi, jak i zerknąć na hasło na sztandarze.
Politycy wiedzieli, że ten napad na inne państwa w imię Jankeskich interesów brzydko pachnie i dlatego wprowadzili dobrowolność wyjazdu. Każdy miał prawo odmówić.

Chyba nie chcesz nam wmówić, że oni tam, w Iraku i Afganistanie, walczyli "Za naszą i waszą wolność"?

Pozdrawiam
WW
  --
Dwa aksjomaty wojny:
1. Nie będziesz maszerował na Moskwę.

Data: 2011-12-21 15:31:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcsplq$bao$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ale to są dwie nieporównywalne sprawy.
Jedną sprawą jest wojenka, której jestem przeciwny, bo to żaden nasz interes. Ale  tak napisano:

Żołnierze, których nazwiska nie są na razie znane, jechali w patrolu kilkanaście kilometrów od polskiej bazy wojskowej w prowincji Ghazni. Byli członkami Zespołu Odbudowy Prowincji (PRT) z 20. Brygady Zmechanizowanej w Bartoszycach, zajmującego się rozdawaniem ubrań i żywności, budową dróg, studni itp. Jak dowiedziała się "Gazeta" patrol jechał w kolumnie trzydziestu pojazdów, m.in. opancerzonych wozów typu MRAP, które są w stanie wytrzymać eksplozję min-pułapek w ramach operacji rozwożenia paczek z żywnością humanitarną. Ich celem była leżącą kilkanaście kilometrów od bazy w Ghazni miejscowość w rejonie Rawza, w której dziś miało być otwarte mauzoleum.

Drugą sprawą jest śmierć. Tutaj każdy, porządny człowiek wie, jak się zachować.

Data: 2011-12-21 16:03:50
Autor: WW
Zginęło pięciu okupantów...

Żołnierze, których nazwiska nie są na razie znane, jechali w patrolu
kilkanaście kilometrów od polskiej bazy wojskowej w prowincji Ghazni.
Byli członkami Zespołu Odbudowy Prowincji (PRT) z 20.

Co do tego, że tych żołnierzy w ogóle nie powinno tam być, to chyba możemy się zgodzić.
Problem leży nie w Afganistanie czy Iraku, ale w odwiecznej wojnie resortów siłowych o kasę z budżetu.
Wojsko służy do rozwiązań siłowych, z rozpoznanym i dobrze określonym przeciwnikiem. Rolą żołnierza jest zabijać.
Irak czy Afganistan to polowanie na cywilów, mających bardzo silną motywację, ale wśród tłumu innych, tak samo ubranych i myślących cywili. Jedyne, co go odróżnia, to to, że on działa a inni tylko go popierają. Do takiego polowania od zawsze jest policja i jej przez wieki wypróbowane i dopracowane metody. Powierzenie tego wojsku, to wybieranie łupinek z garnka maku za pomocą koparki.

Natomiast rywalizacja o której wspomniałem na początku przeszkadza odpowiednio wyposażyć i użyć do tego policji. Wojskowi nie ścierpią, aby ktoś inny dostał kasę. W efekcie żołnierze, szkoleni do zabijania, mają udawać dobrych wujków, rozdawać cukierki, budować drogi i mosty i na tysiąc rożnych sposobów "zdobywać zaufanie" miejscowych - żenada.
Każdy policjant wie jak pozyskać kapusia a co o tm może wiedzieć zwykły żołnierz?

Problem jest taki, że obecnie prawie nie ma roboty dla żołnierzy. Dzisiaj nikt nie wysyła wojska na wrogie państwo, tylko blokuje mu kredyty albo przepływ ropy. Szybciej i skuteczniej osiąga swoje cele niż przy użyciu największej armia świata.

Trzeba przedefiniować zadania wojska, przykroić je do potrzeb a zaoszczędzone fundusze skierować na prawdziwe bezpieczeństwo państwa.

Ale lampasowcy prędzej utopią Polskę we krwi, niż pozwolą sobie na odebranie kasy.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-12-21 16:07:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcssgr$eat$1node2.news.atman.pl...

[...]

I dlatego cieszysz się ze śmierci żołnierzy?

Data: 2011-12-21 16:11:42
Autor: WW
Zginęło pięciu okupantów...

I dlatego cieszysz się ze śmierci żołnierzy?

Zacięła Ci się płyta?
Już o to pytałeś i dostałeś odpowiedź.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-12-21 16:18:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcssvi$eat$3node2.news.atman.pl...

I dlatego cieszysz się ze śmierci żołnierzy?

Zacięła Ci się płyta?
Już o to pytałeś i dostałeś odpowiedź.

Nie pamiętam. Powiedz dlaczego cieszysz się ze śmierci polskich żołnierzy? Przecież się nie wstydzisz?

Data: 2011-12-21 16:27:10
Autor: WW
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

I dlatego cieszysz się ze śmierci żołnierzy?

Zacięła Ci się płyta?
Już o to pytałeś i dostałeś odpowiedź.

Nie pamiętam.

Post z 12.25

WW

Data: 2011-12-22 04:49:47
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 16:11:42 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Nie weksluj, odpowiedz, czy się cieszysz?

--
stevep

Data: 2011-12-21 18:26:38
Autor: boukun
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ef1edb6$0$1188$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przez polskawe rządy wszyscy teraz jesteśmy zagrożeni i znienaawidzeni...

boukun

Data: 2011-12-21 15:29:19
Autor: MH
Zginęło pięciu okupantów...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Wycięłeś, żeby zmienić sens mojego pisania.

Ależ skąd !! Jeżeli tak to postrzegasz , postaram się o komentarz dot. tegoż
posta. Ot , tak w miarę zdanie po zdaniu..

Powtarzam:

W Wojsku Polskim nie ma poboru. Według twojej nomenklatury wszyscy żołnierze
są najemnikami.

Tak , zgadza się , nie ma poboru. Jest służba zawodowa , która z racji
zatrudnienia nie jest zobowiązana do wypraw w obce landy nijak nie zagrażające
naszej Ojczyźnie. Kto chce się tam wybrać , dokonuje własnego dobrowolnego
wyboru. Bynajmniej nie jest to ze strony misjonariusza argumentowane
patriotyzmem/chęcią obrony Ojczyzny. Ot , klepnięcie po plecach ex-prezydenta
w USA , trochę lepsze uposażenie , ale nie jest to ROZKAZ !!

I ci najemnicy bronią Polski, mojej Ojczyzny, bo nie twojej.

Że co ??  Taliby najechały na Polskę ??  Przed kim i kogo bronią ??  Zastanów
się !!

Ty się jej wyrzekłeś. Ci żołnierze, wg. ciebie najemnicy godni pogardy,
chronią mnie i moich rodaków, w razie potrzeby narażając lub poświęcając
życie.

Cooo???  W Afganie Cię chronią ??  Robią koło dupy jankesom za Twoją i moją kasę..

I za to należy się im szacunek. Każdemu! A ty sp...aj!

Boszsz... !!! Staruchowi też ...

Chyba że uważasz, że Polsce armia jest niepotrzebna.

W Polsce TAK !!!

To daj znać rządzącym. Albo powiedz to Kaczyńskiemu.

Jemu już nie powiem , bo spoczywa na Wawelu. W końcu to główny strateg dał
taką możliwość młodym , niedoświadczonym chłopakom..  I zrobił z ich NAJEMCÓW
!!  Za co ja i Ty płacimy !!

MH

P.S.  Poglądy polityczne na grupie mamy podobne , wręcz jako pozytyw uważam ,
że możemy mieć w pewnych sprawach odmienne zdanie !!

Data: 2011-12-21 18:24:15
Autor: boukun
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ef1e20c$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W Afganistanie okupują ten kraj...

boukun

Data: 2011-12-21 14:08:22
Autor: Wiesiaczek
Zginęło pięciu okupantów...
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]
================

[...]

Za to Ty jesteś zwykłym betonem odpornym na jakiekolwiek rzeczowe argumenty.
I nikt Ci nie wmówi, że białe to białe a czarne to czarne :D

Data: 2011-12-21 14:33:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcslo8$fkv$3inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]
================

[...]

Nic to nie zmieni. Dalej twierdzę, że jesteś kanalią, która raduje się ze śmierci polskich żołnierzy.

Data: 2011-12-21 15:39:22
Autor: Wiesiaczek
Zginęło pięciu okupantów...
Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]
================

[...]

No nie mówiłem? Beton! :D

Data: 2011-12-21 15:42:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcsr2s$1f3$4inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

W ostateczności mogę się zgodzić.
Ja - beton
Ty - kanalia, która cieszy się za śmierci polskich żołnierzy.

Data: 2011-12-21 19:26:36
Autor: Wiesiaczek
Zginęło pięciu okupantów...

Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Czy aby na pewno polskich?
Czyich interesów bronią?
To są amerykańscy najemnicy, trzeba nazywać rzeczy po imieniu.

Bo Polska o ile sobie przypominam, nie była nigdy zagrożona przez Talibów, prawda?
Za wolną Polskę zginęli?

Okupant to okupant. Dlaczego niemiecki okupant był zły a polski ma zasługiwać na coś więcej?

A co do kanalii, to zabijanie ludzi za pieniądze doskonale się w ten termin wpisuje.

Data: 2011-12-21 15:47:11
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 14:08:22 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

Bogdan Idzikowski wrote:
[...]
===============>>>
[...]

A jakie to argumenty nawiedzeńcu?

--
stevep

Data: 2011-12-21 18:22:22
Autor: boukun
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ef1d75a$0$1193$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Ty też jesteś kanalią. I nie jesteś Polakiem. Polak nie cieszyłby się ze śmierci polskich żołnierzy, niezależnie gdzie giną. Ojczyzna ich tam wysłała i należy traktować tę śmierć z bolesnym szacunkiem.

Nie ojczyzna, nie ojczyzna, tylko okupant polski...

boukun

Data: 2011-12-21 12:25:48
Autor: WW
Zginęło pięciu okupantów...

Dlaczego tak Go oceniasz?
Czyż Polak walki z okupantami nie wysysa z mlekiem matki?

Też się cieszysz, gdy giną polscy żołnierze?

Śmierć człowieka nigdy nie cieszy.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-12-21 18:17:27
Autor: boukun
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ef1c0c6$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Za co oni zginęli?

boukun

Data: 2011-12-21 15:46:13
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 12:17:04 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Bo tylko idiota cieszy się z cudzej śmierci, a zwłaszcza ze śmierci rodaka.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-21 16:06:42
Autor: WW
Zginęło pięciu okupantów...
W dniu 2011-12-21 15:46, stevep pisze:

Bo tylko idiota cieszy się z cudzej śmierci, a zwłaszcza ze śmierci rodaka.

Czy śmierć Afgańczyka jest mniej smutna?

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-12-21 16:42:21
Autor: rAzor
Zginęło pięciu okupantów...
Użytkownik - WW napisał:
W dniu 2011-12-21 15:46, stevep pisze:

Bo tylko idiota cieszy się z cudzej śmierci, a zwłaszcza ze śmierci
rodaka.

Czy śmierć Afgańczyka jest mniej smutna?

Dla Pietrzykowskiego? W żyyyciu - Pietrzykoski nie jest rasistą.

Data: 2011-12-22 04:57:16
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 16:42:21 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - WW napisał:
[...]

Dupikowski uwielbiam twoje rasowe poczucie humoru buldoga.

--
stevep

Data: 2011-12-22 04:56:22
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 16:06:42 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

To też w odróżnieniu do ciebie nie cieszę się z niczyjej śmierci.

--
stevep

Data: 2011-12-21 14:04:05
Autor: rAzor
Zginęło pięciu okupantów...
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości

... i dobrze!

Jesteś kanalią!

I kto to mówi? Parszywy obłudniku. :-)

Data: 2011-12-21 14:06:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jcslg3$dsv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Napisz całym zdaniem, bo w istocie nie pojmuję twoich, w stosunku do mnie zarzutów.

Data: 2011-12-21 16:14:16
Autor: rAzor
Zginęło pięciu okupantów...
[...]

Nie chce mi się gmerać w archiwum.

Data: 2011-12-21 16:19:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jcst46$a92$2inews.gazeta.pl...
[...]

Gmeraj. Gmeraj tak długo jak chcesz. A teraz przeproś.

Data: 2011-12-21 16:43:47
Autor: rAzor
Zginęło pięciu okupantów...
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
/...................
[...]

NIe chce mi sie odrabiac lekcji za ciebie - masz sklerozę, to ją miej.

A teraz przeproś.

:-)

Data: 2011-12-22 04:45:50
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 16:43:47 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Na dwie łapki i służyć azor, a potem aport.

--
stevep

Data: 2011-12-21 15:48:51
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 14:04:05 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

I kto to mówi? Parszywy kundlu.

--
stevep

Data: 2011-12-21 16:15:07
Autor: rAzor
Zginęło pięciu okupantów...
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

:-) Pietrzykowski jak zwykle - znowu się zeshał.

Data: 2011-12-22 04:55:03
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 16:15:07 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Tak po nazwisku Dupikowski?

--
stevep

Data: 2011-12-21 15:44:59
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 12:01:03 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości  news:jcsdb2$jm9$1inews.gazeta.pl...

... i dobrze!

Jesteś kanalią!

Raczej idiotą.

--
stevep

Data: 2011-12-21 18:16:33
Autor: boukun
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ef1bc73$0$1444$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcsdb2$jm9$1inews.gazeta.pl...

... i dobrze!

Jesteś kanalią!

Wina rządu... i poprzednich, od 1989 roku...

boukun

Data: 2011-12-21 12:04:03
Autor: Grzegorz Z.
Zginęło pięciu okupantów...
Będzie mniej nas - Polaków.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-21 13:03:06
Autor: mkarwan
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1v5bg705f31uq$.g4gt2ibln7vh$.dlg40tude.net...
Będzie mniej nas - Polaków.

Od kiedy to jesteś Polakiem?
Ty tylko umiesz pisać po polsku.

Data: 2011-12-21 18:38:43
Autor: Grzegorz Z.
Zginęło pięciu okupantów...
mkarwan napisał:

[...]

Wiecie już na czym polegają te "kokosy" ? --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-21 13:08:25
Autor: jadrys
Zginęło pięciu okupantów...
W dniu 2011-12-21 11:44, Wiesiaczek pisze:

... i dobrze!

Nie, nie dobrze choćby m.in. z tego powodu że także polski emeryt który często musi wybierać miedzy chlebem czy lekami, teraz będzie zmuszony do zapłacenia odszkodowania rodzinom poległych.

Data: 2011-12-21 15:40:30
Autor: MH
Zginęło pięciu okupantów...
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-12-21 11:44, Wiesiaczek pisze:

> ... i dobrze!

Nie, nie dobrze choÄ&#65533;by m.in. z tego powodu Ĺźe takĹźe polski emeryt ktĂłry czÄ&#65533;sto musi wybieraÄ&#65533; miedzy chlebem czy lekami, teraz bÄ&#65533;dzie zmuszony do zapĹ&#65533;acenia odszkodowania rodzinom polegĹ&#65533;ych.

====================

To i tak Jadrysie "bułka z masłem" w porównaniu z kosztami , jakie ponieśliśmy
z wysłaniem misjonarzy na misję do Afganu/Iraku..  I qva komu i czemu ma to
służyć ??  Jedynie jankesom (o ile ??).

MH --

Data: 2011-12-21 15:49:40
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 13:08:25 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A w USA murzynów biją.

--
stevep

Data: 2011-12-21 14:16:48
Autor: rAzor
Zginęło pięciu okupantów...
Użytkownik - Wiesiaczek napisał:

... i dobrze!

Niedobrze, ale skoro sami się o to prosili, to wrocą do domku w woreczkach. Ryzyko zawodowe.

Data: 2011-12-21 15:53:13
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 14:16:48 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - Wiesiaczek napisał:

... i dobrze!

Niedobrze, ale skoro sami się o to prosili, to wrocą do domku w  woreczkach. Ryzyko zawodowe.

Znałeś ich, byli samobójcami?

--
stevep

Data: 2011-12-21 16:45:45
Autor: rAzor
Zginęło pięciu okupantów...
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Co mieli napisane w kontraktach, Pierdziołoski? Że jadą do sanatorium? Na kolonie letnie? Z czym pojechali? Z naręczami kwiecia czy z gwerami i innym żelastwem *do zabijania*?

Data: 2011-12-21 16:52:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jcsuv8$fag$3inews.gazeta.pl...
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

A co, ogrodnikami byli, czy żołnierzami? To z czym mieli pojechać?

Data: 2011-12-21 17:00:02
Autor: rAzor
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

A co jest wkalkulowane w zołnierską profesję, gapciu?

Data: 2011-12-21 17:09:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

I właśnie z powodu ich śmierci wyrażasz swą niekłamaną radość?

Data: 2011-12-21 17:20:16
Autor: rAzor
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

W którym miejscu, kłamliwa łajzo?

Data: 2011-12-21 17:22:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Zginęło pięciu okupantów...

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jct0vv$kq9$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

I właśnie z powodu ich śmierci wyrażasz swą niekłamaną radość?

W którym miejscu, kłamliwa łajzo?

W każdym, gnido!

Data: 2011-12-22 04:43:10
Autor: stevep
Zginęło pięciu okupantów...
Dnia 21-12-2011 o 16:45:45 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

A górnicy to zjeżdżają pod ziemie po śmierć, może to kretynie samobójcy bo  też giną?

--
stevep

Data: 2011-12-21 16:41:09
Autor: u2
Zginęło pięciu okupantów...
W dniu 2011-12-21 11:44, Wiesiaczek pisze:

... i dobrze!

Gina po obu stronach, wojny sa takim ekstremalnym sportem, w ktorej nie
pozoruje sie walki.

Zginęło pięciu okupantów...