Zginie Palikot czy Niesio³owski ?

Data: 2010-10-19 19:19:53
Autor: japawel
Zginie Palikot czy Niesio³owski ?
Kto pójdzie do piachu ? Spodziewam siê bowiem ¿e kolejna gr±ca g³owa ( z drugiej strony barykady) we¿mie odwet.  Mo¿e zacz±æ siê vendetta rodem z w³oskiej mafii. Za ka¿d± g³owê bêdzie spada³a kolejna g³owa.

Spiralê szaleñstwa Platforma i TVN nadal nakrêca.

PS. Kto¶ z TVN tez moze pasc przeciez ofiar± zemsty.

Data: 2010-10-19 19:23:53
Autor: u2
W dniu 2010-10-19 19:19, japawel@onet.pl pisze:
[...]

Moim zdaniem, nikt z w/w nie zginie w wyniku zamachu. To nie o nich
chodzi, tylko o Polskê.

Data: 2010-10-19 19:28:35
Autor: rAzor
Zginie Palikot czy Niesio³owski ?
Darz bór! U¿ytkownik... he he - japawel@onet.pl raczy³ napisaæ:
[...]

Mam propozycjê - niech bossowie obu partii wypierdol± swoich PRowców na zbite ryje, za ten ¶cierwny efekt ich szmaciarskiej roboty.
A w ogóle to bym siê przyjrza³ wszelkiej ma¶ci marketingowcom.
--
Z lewic± siê nie dyskutuje. Do lewicy siê strzela w obronie w³asnej.

Data: 2010-10-19 19:47:21
Autor: dK
Zginie Palikot czy Niesio³owski ?

U¿ytkownik "rAzor" <porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9kkg2$bt8$1news.onet.pl...
[...]

I z tym siê zgadzam w ca³ej rozci±g³o¶ci.

dK

Data: 2010-10-19 20:32:58
Autor: boukun
[...]

A wystarczy szefów wyjebaæ...

boukun

Data: 2010-10-19 11:57:44
Autor: Marek
On 19 Pa¼, 20:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "rAzor" <porucznik.r|ew...@kobyla.com.ru> napisa³ w wiadomo¶cinews:i9kkg2$bt8$1news.onet.pl...

> [...]

> Mam propozycjê - niech bossowie obu partii wypierdol± swoich PRowców na zbite
> ryje, za ten ¶cierwny efekt ich szmaciarskiej roboty.

To nie misie...

Data: 2010-10-19 19:29:33
Autor: rAzor
[...]

Dusza mówi Niesio³, ale nagan mówi - Palikot.
--
Z lewic± siê nie dyskutuje. Do lewicy siê strzela w obronie w³asnej.

Data: 2010-10-19 23:17:08
Autor: matusm
Zginie Palikot czy Niesio³owski ?

U¿ytkownik <japawel@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:173a.00000060.4cbdd339newsgate.onet.pl...
[...]

Myszkiewicz to jest wyjatkowa kanalia ,swoista w swoim rodzaju kapowania wlasnej narzeczonej i konfident SB

Taki wzorzec  kapuchy wiec bedzie oszczedzony bo nadal,,,,,,,,,,,,
--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

Zginie Palikot czy Niesio³owski ?