Zgłaszają się do mnie licznie prześladowani

Data: 2009-03-10 15:47:20
Autor: boukun
Zgłaszają się do mnie licznie prześladowani
W ostatnim czasie coraz liczniej zgłaszają się do mnie różni prześladowani przez system i prokuratury. Wczoraj jeszcze miałem email w skrzynce od jednej pani, prześladowanej przez wałbrzyską prokuraturę, ale dzisiaj niechcący jej pocztę skasowałem.

dzisiaj dostałem kolejny list, od innegio prześladowanego, tym razem przez internetowych trolli:

"Dzień  Dobry . Znalazłem  PAna Tekst  w Internecie
http://boukun-pl.blogspot.com/2006/12/zlikwiduj-ydzi-internetowe-grupy.html

Jestem   prześladowany  przez Grupe  mniejszości  za  pisanie  na Forum  o Polsce i  tradycji polskiej.

Prokratura  nie  pomaga  mi . Czy  Pan  jeszcze  istnieje?

Czy  nekania ( ponad  2 000 razy)  są dla  pana  znane jak  z  tym  walczyc Pozdrawiam"

boukun

Data: 2009-03-10 16:05:35
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:9cee3974-c25d-433e-a774-a262a5e7f190t3g2000yqa.googlegroups.com...
On 10 Mar, 15:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

W ostatnim czasie coraz liczniej zgłaszają się do mnie różni prześladowani przez
system i prokuratury.

W jakim celu?.. Przecież ty nawet sam sobie nie potrafisz pomóc...
Nie wiem, ja tam się do nikogo nie zwracam o pomoc, sam sobie muszę radzić. Widać dużo ludzi w Polsce odczuwa potrzebę udzielenia im pomocy.
Swoją drogą, ten ostatni przypadek, facet jest zasłużoną osobą dla miasta Płocka.
Były radny Miasta Płocka I Kadencji w latach 1990 - 1994. Udziela się na

Forum Gazeta Płock.

I kto by to pomyślał, mniejszość w liczbie 2000 Żydów go zaśmieca?

boukun

Zgłaszają się do mnie licznie prześladowani