Zglaszanie wykroczen srasznikom wiejskim

Data: 2019-11-21 17:24:28
Autor: ąćęłńóśźż
Zglaszanie wykroczen srasznikom wiejskim
"SRASZ WIEJSKA m. st. WARSZAWY
...... ODDZIAŁ TERENOWY
ul. .......... ....., .....-.......... Warszawa
.... tel.: 22 ......., faks: 22 .......
e-mail: .....@strazmiejska.waw.pl
Warszawa, dn. ..... LIS. 2019
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia ......11.2019 r godz. .....:..... w sprawie ukarania sprawcy wykroczenia na podstawie przesłanego do Straży Miejskiej m.st. Warszawy zawiadomienia dokumentującego popełnione wykroczenie informuję , iż:
Srasz Wiejska m.st. Warszawy wypełniając ustawowe zadania ochrony ładu i porządku publicznego zobligowana jest do rozpoznania sprawy zawierającej przesłanki czynu zabronionego tj. wówczas, kiedy informacja o zdarzeniu zawiera co najmniej następujące dane:
opis czynu (który w ocenie zgłaszającego jest zabroniony), czas i miejsce jego popełnienia.
Udokumentowane zgłoszenie o przytoczonej treści stanowi podstawę do ustalenia, czy stanowi ono naruszenie prawa i czy znajduje się we właściwości miejscowej i rzeczowej Straży Miejskiej m.st. Warszawy.
Mając powyższe na uwadze, niezbędne jest uzupełnienie Pańskiego zgłoszenia o podanie daty i godziny ujawnienia wykroczenia, lokalizacji oraz imienia i nazwiska.
Jednocześnie informuję, że w sytuacji, gdy ustalony sprawca zaneguje popełnienie wykroczenia lub zebrany materiał dowodowy będzie budził wątpliwości, zostanie Pan[i] wezwany[a] w charakterze świadka w celu złożenia wyjaśnień.
Sporządził[a]: ....."

Data: 2019-11-22 08:28:37
Autor: ToMasz
Zglaszanie wykroczen srasznikom wiejskim
"SRASZ WIEJSKA m. st. WARSZAWY
przekręcasz ich nazwę żeby uzyskać efekt.... jaki?
mogłeś napisać co od nich chcesz, co Ci odpisali... zamiast wklejać całą odpowiedź, w której pozmieniałeś kilka literek. tak się rodzi niezadowolenie, hejt. My się mamy domyślać o co Ci chodzi?
Ja nagrałem niebezpieczną sytuację, zapytałem _POLICJE_ co mam zrobić. napisałem email, zwrotnie otrzymałem link działający jeden raz, do przesłania filmu. Widać mają tysiące takich przypadków. Nigdzie nie będę wyzywany.  Katowice

ToMasz

Data: 2019-11-22 10:20:37
Autor: ąćęłńóśźż
Zglaszanie wykroczen srasznikom wiejskim
Taki, że srasznicy wiejscy wszystko mają w d..., poza oczywiście babciami z pietruszką.
Np. przyjechali do gościa co stał za znakiem odholowywania i czekali w radiolce już ponad pół godziny na holownik (w łapę nie śmierdzi), a gdy im pokazałem inne auto stojące na pasach, to dostałem taką zjebkę przez ich z łaski uchyloną szybę że im przeszkadzam w pracy i że oni znają swoje obowiązki itp. itd. myślałem, że mnie aresztują.
BTW do uprzejmego donosu był załącznik ze wszystkimi danymi, ale ćwierćgłówki widocznie nie zauważą załącznika zanim nie dostaną rozkazu.
Wolałbym policję, ale w razie przesłuchania jako świadek do WRD miałbym daleko (po drugim znudziło mi się i zapewne o to chodzi), do OT sraszników w miarę blisko.
Jestem na etapie eliminowania chamstwa kierowników uprzejmymi powiadomieniami.

-- -- -
jaki?

Zglaszanie wykroczen srasznikom wiejskim