Zgłaszją się kolejni poszkodowani przez system

Data: 2009-03-11 19:18:36
Autor: boukun
Zgłaszją się kolejni poszkodowani przez system
Mam do Pana prośbę, z którą kiedyś się zwracałem  moje nazwisko Ryszard W.
Otóż są mi potrzebne nazwiska biegłych, którzy sporządzili pana opinię
psychiatryczno psychologiczną, przy podobnej opinii zostałem uznany za
chorego psychicznie w związku  z krytykowaniem sędziów.
poważaniem

Ryszard W.

Data: 2009-03-11 20:20:37
Autor: ColgatesBilly

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gp8vdm$2u8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Chory psychicznie? - ktos chcial Ci pomoc!

Kol

Data: 2009-03-11 12:22:24
Autor: mwisniewski2008
On 11 Mar, 19:20, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in messagenews:gp8vdm$2u8$1atlantis..news.neostrada.pl...
> [...]
> chorego psychicznie w związku  z krytykowaniem sędziów.

Chory psychicznie? - ktos chcial Ci pomoc!

To moze byc pomoc niedzwiedzia ( Niedzwieckiemu ! )  - bo moga
skierowac na przymusowe leczenie.

Data: 2009-03-11 22:33:41
Autor: ColgatesBilly

<mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:4c9120ad-a8ec-49bf-9d0b-41eef9139ba4v39g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Chory psychicznie? - ktos chcial Ci pomoc!

Kol

To moze byc pomoc niedzwiedzia ( Niedzwieckiemu ! )  - bo moga

I wyjdzie.... na Nicholsona :-(

P-Kol

Zgłaszją się kolejni poszkodowani przez system