Zgłupiałem

Data: 2009-10-12 20:45:53
Autor: Tata
Zgłupiałem
W TV usłyszałem takie zdanie "jest afera, nie ma przestępstwa". Jak mam to rozumieć???

Z poważaniem
MJ

Data: 2009-10-12 20:53:38
Autor: Peruzja
Zgłupiałem

"Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> schrieb im Newsbeitrag news:havti5$9b9$1news.dialog.net.pl...
W TV usłyszałem takie zdanie "jest afera, nie ma przestępstwa". Jak mam to rozumieć???

Z poważaniem
MJ

   najprosciej: nie ma przekroczenia prawa tam, gdzie sa fusy medialne.

   ar

Data: 2009-10-12 21:02:03
Autor: matador
Zgłupiałem
Tata pisze:
W TV usłyszałem takie zdanie "jest afera, nie ma przestępstwa". Jak mam to rozumieć???

To znaczy, że Kali ukradł.

matador.

Data: 2009-10-12 21:33:44
Autor: matusm
Zgłupiałem

Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:havti5$9b9$1news.dialog.net.pl...
W TV usłyszałem takie zdanie "jest afera, nie ma przestępstwa". Jak mam to rozumieć???
To proste,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-10-13 13:02:38
Autor: heÂŽsk
Zgłupiałem
On Mon, 12 Oct 2009 20:45:53 +0200, Tata
<kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> wrote:

W TV usłyszałem takie zdanie "jest afera, nie ma przestępstwa". Jak mam to rozumieć???

  to proste, afera powstala w glowce jaroslawa kaczynskiego.
  przestepstwo stworzyl paskowy w/w prezesa pis.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 13:48:17
Autor: bolek
Zgłupiałem

Użytkownik "heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:4kl8d5lv2av07c6n5dgks2admuk001fsg44ax.com...
[...]

Ale rozmowa telefoniczna była. Więc ?

bolek

Data: 2009-10-13 13:52:49
Autor: heÂŽsk
Zgłupiałem
On Tue, 13 Oct 2009 13:48:17 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

>  to proste, afera powstala w glowce jaroslawa kaczynskiego.
>  przestepstwo stworzyl paskowy w/w prezesa pis.

Ale rozmowa telefoniczna była. Więc ?

 wlasnie. a na jaki temat? cba-dorsz nagrywa wszystko, a pozniej
 montuje tak by pasowalo. a ze pare ch i k polecialo ? bywa.
 oczywiscie jarek i lech nie bluzgaja. nawet po gruzinkim winku.
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 14:41:01
Autor: bolek
Zgłupiałem

wrote:

> [...]

montuje tak by pasowalo. a ze pare ch i k polecialo ? bywa.
oczywiscie jarek i lech nie bluzgaja. nawet po gruzinkim winku.

To czemu Chlebowski się tak pocił ?
Gdyby to było zmontowane, to by po prostu zaprzeczył.

bolek

Data: 2009-10-14 14:21:45
Autor: heÂŽsk
Zgłupiałem
On Tue, 13 Oct 2009 14:41:01 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

> [...]
To czemu Chlebowski się tak pocił ?
Gdyby to było zmontowane, to by po prostu zaprzeczył.

 pisowski elektorat wyl: "ukrzyzuj go! ukrzyzuj go!"
 gdybys byl na jego miejscu tez bys sie pocil.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Zgłupiałem