Zgnoić kobietę łatwo, przeprosić trudniej

Data: 2010-03-20 10:12:37
Autor: Grzegorz Z.
Zgnoić kobietę łatwo, przeprosić trudniej
"Gość Niedzielny" chce kasacji niekorzystnego dla siebie werdyktu sądu w
sprawie Alicji Tysiąc. Redakcja tygodnika zapowiedziała też wniosek o
wstrzymanie wykonania wyroku w części dotyczącej przeprosin. (...)

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/gosc-niedzielny-wstrzymal-wykonanie-wyroku,1454464

Data: 2010-03-20 02:18:44
Autor: Mariusz Merta
Zgnoić kobietę łatwo, przeprosić trudniej
ta kobieta zgnoiła sama siebie...
poza tym, sędzina także zgnoiła sąd...
a tak a propos, widzę, że towarzysz przemawia językiem miłości...
miodzio z gęby wam płynie jak zawsze zresztą...
a teraz, smirna, ruki po szwom, szagom na sybir poszoł won...
a tak bardzie serio...sioooooo
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 10:41:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 02:18:44 -0700 (PDT), Mariusz Merta napisał(a):

ta kobieta zgnoiła sama siebie...

W jaki sposób?

Data: 2010-03-20 03:28:27
Autor: Mariusz Merta
Zgnoić kobietę łatwo, przeprosić trudniej

> ta kobieta zgnoiła sama siebie...

W jaki sposób?

w takim sam sposób jak hitler wprowadzał aborcję dla
podludzi polskich...
pewnikiem hitler chciał dobrze dla Polaków,Żydów i innych podludzi
propagując politykę proaborcyjną
czy wy (pan i tysiąc) się różnicie od hitlera, himmlera czy bormanna w
sprawie aborcji dla podludzi

Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 11:45:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 03:28:27 -0700 (PDT), Mariusz Merta napisał(a):

ta kobieta zgnoiła sama siebie...

W jaki sposób?

w takim sam sposób jak hitler wprowadzał aborcję dla
podludzi polskich...

Już w 1932 roku wprowadził.

Łączenie słów "Polska", "aborcja" i "Hitler" prowadzi do kompromitacji, o
czym całkiem niedawno przekonała się małpka mkarwan:

Data: 2010-03-20 08:20:05
Autor: Mariusz Merta
Zgnoić kobietę łatwo, przeprosić trudniej

Już w 1932 roku wprowadził.

Łączenie słów "Polska", "aborcja" i "Hitler" prowadzi do kompromitacji, o
czym całkiem niedawno przekonała się małpka mkarwan:

 towarzyszu something ci się pojebałoś, w 1932 roku hitler jeszcze
Polski nie zajął...
dopiero po zajęciu Polski hitlerowcy prowadzili aktywna politykę
proaborcyjną
wobec Żydów, Polaków i innych nacji które uważali za mało wartościowe
(prawda jak to jewropejsko brzmi)...
prowadzone były szkolenia dla lekarzy i akuszerek
dostarczano środki opatrunkowe etc. oczywiście z niemiecka
dokładnością dbano o czystość i schludność
gabinetów aborcyjnych dla podludzi...

Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 09:05:08
Autor: zbig
On 20 Mar, 16:20, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
> [...]

dostarczano środki opatrunkowe etc. oczywiście z niemiecka
dokładnością dbano o czystość i schludność

jemu chodziło o to ,ze w Polsce 1932 roku wprowadzono możliwość
aborcji i własnie hitler nie miał z tym nic wspólnego.

Data: 2010-03-22 09:38:58
Autor: Mariusz Merta
Zgnoić kobietę łatwo, przeprosić trudniej

jemu chodziło o to ,ze w Polsce 1932 roku wprowadzono możliwość
aborcji i własnie hitler nie miał z tym nic wspólnego.
pod pewnymi i ściśle określonymi warunkami,
m.in. warunkiem była zgoda lekarza...
w przypadku tysiąc lekarz wydał negatywna opinię, co zresztą
 ma pokrycie w faktach

z kolei to władze hitlerowskie wprowadziły aborcję "na życzenie"
Mariusz Merta

Data: 2010-03-22 12:09:01
Autor: zbig
Zgnoić kobietę łatwo, przeprosić trudniej

z kolei to władze hitlerowskie wprowadziły aborcję "na życzenie"

Ale teraz u nas nie ma aborcji na życzenie, o czym p. Tysiąc
przekonała się na własnym przykładzie. Łączenie jej z Hitlerem przez
pismo katolickie to jednak duża przesada,

Data: 2010-03-23 09:01:58
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:677de0ea-b13e-401a-9d0d-b085fdfff092l25g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

Mylisz sie !. To nie przesada , to lajdactwo !.

cyc

Data: 2010-03-20 17:33:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 08:20:05 -0700 (PDT), Mariusz Merta napisał(a):

[...]

Ale już w 1932 roku dano Polkom prawnie umocowaną możliwość skrobania. A nie żaden "Hitler".

No chyba że Hitler dał - w 1932 jak zdawałeś się sugerować.

Data: 2010-03-20 14:13:21
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1wmalmn87x80s$.i3xljeax7gbs$.dlg40tude.net...
[...]

Czy przypadkiem ciebie nie uważają za małpkę a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Data: 2010-03-20 14:20:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 14:13:21 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Wszyscy powinni być podobni do mkarwana?

Data: 2010-03-20 14:23:20
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Zgnoić kobietę łatwo, przeprosić trudniej

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Wszyscy powinni być podobni do mkarwana?

Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

To już wole żeby Kaczyński wygrał reelekcje , nawet dwie, trzy! Kla kogo ten wywiad? Powiem pińcet!  ;-))

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 277 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-20 17:35:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 09:18:51 -0500, Bolek Walizka napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1tvbd3aspfty1$.1tn5wjxbhsfzm.dlg40tude.net...
"Gość Niedzielny" chce kasacji niekorzystnego dla siebie werdyktu sądu w
sprawie Alicji Tysiąc.

I to sie rozni od dzialan redakcji GoWna w jaki sposob ? Tobie sie
pedrylu wydaje, ze cokolwiek tutaj przepastujesz, nie podlega dyskusji
i opluty ma jedynie prawo przyznac sie do winy.

A w drugą stronę, ministrantku to już nie działa?

Pani Ala Tysiąc nie miała prawa do obrony i jedyne prawo jakie miała to
przyznać się do "winy" ? --

Data: 2010-03-20 17:37:50
Autor: raff
[...]

No bo "powazny uszczerbek na zdrowiu" to nie znaczy "oslepnac".

Rownie dobrze mozna by argumentowac ze "powazny uszczerbek na zdrowiu" to dostac kataru. To smieszne.

R.

Data: 2010-03-20 21:34:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 11:45:46 -0500, Bolek Walizka napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:4cpf52kjltcc.1mrf986jnszc0$.dlg40tude.net...
[...]

W jaka druga pedrylu ? Ktos zabrania redakcji GoWna odwolywania sie
od decyzji sadu ?

Pani Ala Tysiąc nie miała prawa do obrony i jedyne prawo jakie miała to
przyznać się do "winy" ?

Kto dokladnie odmowil jej obrony ?

Ci którzy rezerwują sobie prawo wyłączności na wydawanie tzw. "osądów
moralnych". Faceci w czerni.

ps. kasujesz upierdliwie tematy wątków - ja je upierdliwie przywracam. Nie
tylko swoim.

Data: 2010-03-20 18:44:47
Autor: .heÂŽsk.
Zgnoić kobietę łatwo, przeprosić trudniej
On Sat, 20 Mar 2010 10:12:37 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

"Gość Niedzielny" chce kasacji niekorzystnego dla siebie werdyktu sądu w
sprawie Alicji Tysiąc. Redakcja tygodnika zapowiedziała też wniosek o
wstrzymanie wykonania wyroku w części dotyczącej przeprosin. (...)

 zmiluj sie z ta swoja alicja 1000, symbolem waszej durnoty.

--

 HeSk

Zgnoić kobietę łatwo, przeprosić trudniej