Zgoda na obciążenie karty a zgoda na obciążenie rachunku bankowego

Data: 2018-04-02 10:59:13
Autor: Kris
Zgoda na obciążenie karty a zgoda na obciążenie rachunku bankowego
W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 18:11:55 UTC+2 użytkownik z napisał:
Coraz częściej się zdarza że operatorzy/usługi w necie wymagają podania numeru karty kredytowej. Tylko taka forma zapłaty.

Pierwsze pytanie czy to jest bezpieczne?

Każda kasjerka w biedronce czy osiedlowym sklepie a nawet ta w cocomo ma ten nr wydrukowany
płatności Odpowiedź NIE BO NIE :-)
Bo nie ma obowiązku...

Data: 2018-04-02 20:29:31
Autor: z
W dniu 2018-04-02 o 19:59, Kris pisze:
Każda kasjerka w biedronce czy osiedlowym sklepie a nawet ta w cocomo ma ten nr wydrukowany

A ma także Kod CVV?

Data: 2018-04-02 11:39:18
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 20:29:34 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2018-04-02 o 19:59, Kris pisze:
> Każda kasjerka w biedronce czy osiedlowym sklepie a nawet ta w cocomo ma ten nr wydrukowany

A ma także Kod CVV?
Jak odczyta to ma

Data: 2018-04-03 09:16:44
Autor: z
Zgoda na obciążenie karty a zgoda na obciążenie rachunku bankowego
W dniu 2018-04-02 o 20:39, Kris pisze:
Jak odczyta to ma

Tu trzeba podać na tacy

Data: 2018-04-03 15:00:33
Autor: szsz
W dniu 2018-04-02 o 20:29, z pisze:
W dniu 2018-04-02 o 19:59, Kris pisze:
Każda kasjerka w biedronce czy osiedlowym sklepie a nawet ta w cocomo ma ten nr wydrukowany

A ma także Kod CVV?

czy na pewno na egzemplarzu kasjerki drukuje sie caly nr karty?
bo ja na potwierdzeniu mam zawsze tylko 4 ostatnie cyfry

a CVV na kazdej karcie mam wydrapany :-)

m.

Data: 2018-04-03 17:37:42
Autor: Kamil Jońca
szsz <szsz@autograf.pl> writes:

[...]

Nie wiem czy na każdym, ale parokrotnie widziałem "kasjerskie"
potwierdzenie i tam zawsze była całość.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
  We must believe in free will. We have no choice. -Isaac B. Singer

Zgoda na obciążenie karty a zgoda na obciążenie rachunku bankowego