Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.

Data: 2012-11-05 01:22:38
Autor: Nemezis
Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.
Pochówek na Wawelu jest nielegalny

"Kersten"
 Cały ten pogrzeb na Wawelu to w ogóle skandal i ktoś powinien zażądać
ścigania
jego organizatorów w związku z popełnieniem wykroczenia. Może wtedy
otrzeźwieją.

Zgodnie z art. 12 ust 3 Ustawy o cmentarzach:

"Groby ziemne, groby murowane i kolumbaria przeznaczone na składanie
zwłok i
szczątków ludzkich mogą znajdować się tylko na cmentarzach".

Co jest cmentarzem i jakie warunki musi spełniać cmentarz określa
rozporządzenie
ministra infrastruktury, które m.in. w § 3 mówi:

"Cmentarze projektuje się i utrzymuje jako tereny o założeniu
parkowym."
http://www.stowarzyszeniefuneralne.pl/pl/A...-Infrastruktury

Katedra wawelska nie jest założeniem parkowym... Zresztą, nawet gdyby
była
cmentarzem (komunalnym lub wyznaniowym), to każdy mógłby zostać tam
pochowany, a
władze kościelne z kard. Dziwiszem na czele figę by do tego miały i
nie mogłyby
tego zabronić nikomu. Kościół jak zwykle ma gdzieś polskie prawo i
robi ludziom
wodę z mózgu udając, że może decydować kto jest wybitnym Polakiem i
zasługuje na
pochówek wawelski, gdy tymczasem tam w ogóle nie można chować
ludzi!!!

Tu jest dość świeża ekspertyza prawna (sprzed kilku miesięcy), gdzie
stoi m.in.:

"Wyżej wymienione dwa rodzaje cmentarzy są jedynymi prawnie
dopuszczalnymi
miejscami pochówku. Nie jest zatem prawnie dopuszczalne rozrzucenie
prochów
osoby zmarłej po polach, łące należącej do osoby zmarłej czy też na
murawie
stadionu ulubionej drużyny. Co więcej takie działanie będzie uznane
za
wykroczenie. Zgodnie bowiem z art. 18 ust. 1 ustawy o cmentarzach i
chowaniu
zmarłych, naruszenie wyżej wspomnianych przepisów niniejszej ustawy
lub
rozporządzeń wydanych na jej podstawie, podlega karze aresztu lub
grzywny.
Nadzór nad wykonywaniem jej przepisów oraz przepisów wykonawczych do
ustawy
sprawują starostowie, wójtowie, burmistrzowie ( lub prezydenci miast )
oraz
właściwi miejscowo inspektorzy sanitarni. Ogólny nadzór nad sprawami
objętymi
niniejszą ustawą sprawują według właściwości ministrowie właściwi: do
spraw
gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej i do spraw zdrowia.W związku
z faktem,
że w Polsce większość cmentarzy ma charakter wyznaniowy, możliwa jest
sytuacja,
w której gmina nie posiada cmentarza komunalnego. W takiej sytuacji
zarząd
cmentarza wyznaniowego ma obowiązek umożliwić pochowanie na tym
cmentarzu, bez
jakiejkolwiek dyskryminacji, osób zmarłych innego wyznania lub
niewierzących. "

http://e-prawnik.pl/...acyjne-1/pozostale-...ie-prawnym.html

Na Wawelu po prostu nikogo nie można już chować i koniec. To jest
wykroczenie i
policja powinna wszcząć postępowanie.

W Dębnie Lubuskim zdarzył się kilkanaście lat temu przypadek
pochowanie przez
męża zmarłej żony w sarkofagu w przydomowym ogródku.Urzędnicy rzucili
się na
faceta, nakazali ekshumację i przeniesienie ciała na cmentarz.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poc...mosc_prasa.html

Data: 2012-11-05 10:45:35
Autor: T.
W dniu 2012-11-05 10:22, Nemezis pisze:
[...]

Chyba nie do końca masz rację. Ktoś, kto decyduje o pochówku, być może ma prawo wydać decyzję na zasadzie odstępstwa od reguły. W kościołach grzebie się np. księży w katakumbach lub pod posadzkami. Na jakiej zasadzie - nie wiem. Ale jest to dość powszechne.
T.

Data: 2012-11-05 01:53:06
Autor: glob
On 5 Lis, 10:46, "T." <kuki...@interia.pl> wrote:
> [...]

grzebie się np. księży w katakumbach lub pod posadzkami. Na jakiej
zasadzie - nie wiem. Ale jest to dość powszechne.

Nie, ja nie jestem prawnikiem, to prawnicy podjeli walkę że
nielegalnie Kaczyński pochowany. Ja tylko informuje.

Data: 2012-11-05 11:08:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:41fb8ba6-61bb-4c78-80a7-11314fbfaed7s12g2000vbw.googlegroups.com...
> [...]

Nie, ja nie jestem prawnikiem, to prawnicy podjeli walkę że
nielegalnie Kaczyński pochowany. Ja tylko informuje.

====================================

Nie wierz prawnikom. Jeden prawnik całkiem niedawno chciał złożyć doniesienie do prokuratury, że Rosjanie wypuścili hel w Smoleńsku i dlatego tutka spadła.

ubawiony

Data: 2012-11-05 02:10:42
Autor: glob
On 5 Lis, 11:07, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:41fb8ba6-61bb-4c78-80a7-11314fbfaed7s12g2000vbw.googlegroups.com...

> Chyba nie do ko ca masz racj . Kto , kto decyduje o poch wku, by mo e
> ma prawo wyda decyzj na zasadzie odst pstwa od regu y. W ko cio ach
> grzebie si np. ksi y w katakumbach lub pod posadzkami. Na jakiej
> zasadzie - nie wiem. Ale jest to do powszechne.
> T.

Nie, ja nie jestem prawnikiem, to prawnicy podjeli walk e
nielegalnie Kaczy ski pochowany. Ja tylko informuje.

===================================>
Nie wierz prawnikom. Jeden prawnik ca kiem niedawno chcia z o y
doniesienie do prokuratury, e Rosjanie wypu cili hel w Smole sku i dlatego
tutka spad a.

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa
swoj karier polityczn ".

Mają racje, ludzie są ścigani za łamanie tego prawa cmentarnego, a tu
mamy nielegalny pogrzeb, niezgodny z prawem. Dowiedziałem się o tym,
poszukałem w internecie i rzeczywiście Kaczka został pochowany
nielegalnie.

Data: 2012-11-05 11:06:32
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 05 Nov 2012 10:45:35 +0100, T. napisał(a):

[...]

Spoko, niedługo globek będzie mógł stać na kominku:
http://politykier.pl/kat,1025795,wid,14491459,wiadomosc.html?ticaid=6f78c
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-11-05 02:13:23
Autor: glob
Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.
Dnia Mon, 05 Nov 2012 10:45:35 +0100, T. napisa (a):

Spoko, nied ugo globek b dzie m g sta na kominku:http://politykier.pl/kat,1025795,wid,14491459,wiadomosc.html?ticaid=6...
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.

No właśnie o to chodzi że polskie prawo na to nie pozwala i ludzi się
ściga, bo takie jest prawo. Dlatego robią larum dlaczego Kaczki nie
ścigają, to znaczy pomysłodoawców.

Data: 2012-11-05 11:16:45
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:13:23 -0800 (PST), glob napisał(a):

[...]

Ty zejdź z Kaczki, zajmij się własnym miejscem przyszłem... jak ci tak
zależy, to zagłosuję za tem projektem, chociam pro PiS :-]

Data: 2012-11-05 02:20:34
Autor: glob
On 5 Lis, 11:17, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Kaczka to mi lata koło dupy, jednak ciekawa wydała mi się informacja
że jest nielegalnie pochowany.

Data: 2012-11-05 11:27:02
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:20:34 -0800 (PST), glob napisał(a):

[...]

A dlaczego ciekawa?

Data: 2012-11-05 02:29:09
Autor: glob
On 5 Lis, 11:27, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

A dlaczego ciekawa?
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Bo Kaczka jak zbrodniarz pochowany pod płotem;D

Data: 2012-11-05 11:36:30
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:29:09 -0800 (PST), glob napisał(a):

[...]

No wiesz, ty to nawet w sumie móglbyś się chyba cieszyć z tego miejsca
pochówku ś.p. L. Kaczyńskiego - gdybyś znał troszku historii, wiedziałbyś,
że sąsiedztwo ma tam bardzo ciekawe...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Korybut_Wi%C5%9Bniowiecki#Ocena_rz.C4.85d.C3.B3w

Data: 2012-11-05 02:52:02
Autor: glob
Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.
On 5 Lis, 11:37, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:29:09 -0800 (PST), glob napisa (a):

> Bo Kaczka jak zbrodniarz pochowany pod p otem;D

No wiesz, ty to nawet w sumie m glby si chyba cieszy z tego miejsca
poch wku .p. L. Kaczy skiego - gdyby zna troszku historii, wiedzia by ,
e s siedztwo ma tam bardzo ciekawe...http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Korybut_Wi%C5%9Bniowiecki#Oc...
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

O to chodzi że kiedyś można było, ale ustanowiono nowe prawo, które
ściga.

Data: 2012-11-05 18:52:19
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:52:02 -0800 (PST), glob napisał(a):

[...]

Jak widac nie ściga, czyli - wszystko zgodnie z prawem :->

Data: 2012-11-05 09:59:01
Autor: Andromeda
On 5 Lis, 18:53, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Znowu na slepka oślepłaś, jak zawsze gdy coś dotyczy twojej strony
ślepniesz.

Data: 2012-11-05 20:11:26
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 09:59:01 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

[...]

No wiesz, każdy ma ręce zwrócone do siebie, a nie OD siebie 333-]

Data: 2012-11-05 11:17:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:6ba0d168-bcfc-458a-83cf-63452dfca761p22g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

No właśnie o to chodzi że polskie prawo na to nie pozwala i ludzi się
ściga, bo takie jest prawo. Dlatego robią larum dlaczego Kaczki nie

===============================

Z prostego powodu. Kaczyńscy stoją ponad prawem!

Data: 2012-11-05 02:18:28
Autor: glob

==============================>
Z prostego powodu. Kaczyńscy stoją ponad prawem!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Też to mówili, że jednych się ściga, a drugim robi oficjalny
nielegalny pogrzeb i nic.

Data: 2012-11-05 11:20:59
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:18:28 -0800 (PST), glob napisał(a):

Też to mówili, że jednych się ściga, a drugim robi oficjalny
nielegalny pogrzeb i nic.

Ależ i ty możesz się tam dostać 333-)

Data: 2012-11-05 02:27:32
Autor: glob
Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.
On 5 Lis, 11:21, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:18:28 -0800 (PST), glob napisa (a):

> Te to m wili, e jednych si ciga, a drugim robi oficjalny
> nielegalny pogrzeb i nic.

Ale i ty mo esz si tam dosta 333-)
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

To byłoby nielegalne, ja nawet po śmierci nie pozwole sobie na łamanie
prawa Polskiego, a nie jak Kaczka. Ten prawnik co wkleiłem mówi
ciekawe rzeczy, że Dziwisz powinien za ten pogrzeb być ścigany przez
prokuratora, ooooo i tu wychodzi szydło z worka.

Data: 2012-11-05 02:33:28
Autor: glob
Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.
On 5 Lis, 11:32, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:27:32 -0800 (PST), glob napisa (a):

> Ten prawnik co wklei em m wi
> ciekawe rzeczy, e Dziwisz powinien za ten pogrzeb by cigany przez
> prokuratora

:-D
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

No ma racje, dlatego nie ścigają, bo kler w pl. ponad prawem

Data: 2012-11-05 11:38:06
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:33:28 -0800 (PST), glob napisał(a):

[...]

Nie kler, tylko JA.
To JA chcę, żeby JK leżał na Wawelu. I widzisz? - leży.

Data: 2012-11-05 02:52:58
Autor: glob
Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.
On 5 Lis, 11:38, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:33:28 -0800 (PST), glob napisa (a):

> No ma racje, dlatego nie cigaj , bo kler w pl. ponad prawem

Nie kler, tylko JA.
To JA chc , eby JK le a na Wawelu. I widzisz? - le y.

--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

Co mnie to obchodzi, prawo zabrania i tyle.

Data: 2012-11-05 11:19:29
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 11:17:32 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Po prostu Ty będziesz sobie kiedyś stał na kominku - skala jest właściwa.

Data: 2012-11-05 11:32:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1g6axj9i9a0yk$.10neylg983yrf.dlg40tude.net...
[...]

Do rzeczy pisówko, do rzeczy!

Data: 2012-11-05 11:38:29
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 11:32:56 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Szykuj sobie półeczkę.

Data: 2012-11-05 11:25:36
Autor: abc

Polecam http://cmentarium.sowa.website.pl/Cmentarze/CmKatolickie1.html

Data: 2012-11-05 11:43:24
Autor: T.
W dniu 2012-11-05 11:25, abc pisze:
[...]

Przejrzałem, bo na przeczytanie to dużo za dużo :-)
Nie ma tam chyba słowa o wymaganiach formalnych związanych z miejscami pochówku. Wiem, że takie są (bada się m.in. grunt, musi być ustalona odległość od miejsc poboru wody, itp.).
T.

Data: 2012-11-05 02:55:10
Autor: glob
Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.
On 5 Lis, 11:43, "T." <kuki...@interia.pl> wrote:
W dniu 2012-11-05 11:25, abc pisze:>> Chyba nie do końca masz rację. Ktoś, kto decyduje o pochówku, być może ma

> [...]

Nie ma tam chyba słowa o wymaganiach formalnych związanych z miejscami
pochówku. Wiem, że takie są (bada się m.in. grunt, musi być ustalona

Właśnie to jest problem, bo u nas urny, czy też rozsypywanie w morzu
jest nielegalne , a w europie legalne. Tak też i ten wawel.

Data: 2012-11-05 18:52:50
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:55:10 -0800 (PST), glob napisał(a):

Właśnie to jest problem, bo u nas urny, czy też rozsypywanie w morzu
jest nielegalne , a w europie legalne. Tak też i ten wawel.

Pitolisz jak w sennym widzie.

Data: 2012-11-05 14:44:22
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 5 Nov 2012 01:22:38 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

Pochówek na Wawelu jest nielegalny

Będą jaja kiedy po ekshumacji okaże się, że koleś w trumnie ma na sobie
rosyjski mundur i pierś pełną medali leninowskich.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-11-05 06:20:08
Autor: Andromeda
Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.
On 5 Lis, 14:45, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
Dnia Mon, 5 Nov 2012 01:22:38 -0800 (PST), Nemezis napisa (a):

> Poch wek na Wawelu jest nielegalny

B d jaja kiedy po ekshumacji oka e si , e kole w trumnie ma na sobie
rosyjski mundur i pier pe n medali leninowskich.

--

http://tiny.pl/hlh7v

To nie byłoby takie nieprawdopodobne, bo przecież do komuszej
telewizji nie było możliwości się dostać bez protekcji.

Data: 2012-11-05 20:08:37
Autor: medea
W dniu 2012-11-05 14:44, Przemysław M. pisze:
[...]

Nie ma raczej takiej możliwości, bo trumna Kaczyńskiego jako jedyna była otwarta po przyjeździe do Polski.

Ewa

Data: 2012-11-05 20:43:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "medea" <xxx@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k792rk$1ik$2news.icm.edu.pl...
[...]

Zastosowali projektor trójwymiarowy wyświetlający obraz Kaczyńskiego, by ukryć prawdziwe zwłoki, które nie były naszym zeszłym prezydentem. I nie mogły być, bo Lech Kaczyński zapie***dala jako więzień w kopalni uranu na Workucie!

Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.