Zgodziłem się z większością antysemickich stwierdzeń

Data: 2018-02-08 17:06:28
Autor: boukun
Zgodziłem się z większością antysemickich stwierdzeń
Zgodziłeś się z większością antysemickich stwierdzeń. Podobne poglądy jeśli chodzi o pytanie 1-2 oraz 4-5 i 7 ma około 50 proc. społeczeństwa. Pytania 3 i 6 odnoszą się do antysemityzmu tradycyjnego, który wyraża około 25 proc. Polaków. Wiąże się z większą niechęcią do mieszkania koło Żydów czy posiadania Żyda w rodzinie.

https://wiadomosci.wp.pl/sprawdzamy-postawy-polakow-wobec-zydow-6217726006188161q/finish

Ze
10h temu

Ten test to po prostu kwintesencja manipulacji i braku logiki. Matematyk ze śmiechu by umarł rozwiązując to cudo. Np. Żydom zarzucano porwania chrześcijańskich dzieci. Czy zgadzam się, że miały miejsce. Logicznie rzecz biorąc jest skrajnie nisko prawdopodobne, że nigdy nie miało miejsca porwanie chrześcijańskiego dziecka przez Żyda, ponieważ w każdym narodzie są porywacze. Ale test uważa taką odpowiedź za antysemicką. Zaczynam się wahać czy nie powinienem zaznaczyć jednak, że Żydzi wykorzystują kompleksy Polaków z dopiskiem - i wszystkich innych. Przecież ten test to samouświęcenie.

gs
wczoraj (20:38)

Nie mam nic przeciwko polakom pochodzenia żydowskiego, jeżeli naprawdę czują się polakami i są po prostu zwykłymi obywatelami. Zupełnie inaczej przedstawia się sytuacja wobec grup ludzi pochodzenia żydowskiego którzy w ramach wzajemnego wsparcia obsadzają stanowiska pozwalające na sterowanie życiem polaków. Najczęściej przy tym ukrywają swoje prawdziwe pochodzenie. Niniejsze badanie jest tendencyjne, prymitywne i nie odzwierciedla stanu faktycznego. Czy kiedyś zostanie ujawnione np. ilu przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości pochodzenia żydowskiego dokonywało w latach 40 i 50 mordów urzędniczych na polskich patriotach?

JW 23
wczoraj (20:30)

i się cieszę ze mam takie poglądy.Dlaczego żydzi nie podają ilu ich ludzi było w UB .Ilu POLAKÓW zginęło za AK a sądy kto wydawał.Jeżeli jest im tak źle dlaczego bronią się rękoma i nogami przed wyjazdem do ich cudownej ojczyzn IZRAEL.My Polacy na klęczkach wracaliśmy do swojej ojczyzny..

Zgodziłem się z większością antysemickich stwierdzeń