Zgodzili się! Będzie pomnik!

Data: 2011-04-26 16:02:24
Autor: Grzegorz Z.
Zgodzili się! Będzie pomnik!
W piątek zostanie uroczyście odsłonięty kolejny warszawski pomnik. Nad
Balatonem na Gocławiu stanie pomnik... kota. Pomnik "Niezależnego Kota" jest już prawie gotowy. Jego gipsowy model
pojechał właśnie do odlewni. Do piątku ma być gotowy na uroczyste
odsłonięcie. Imprezę zaplanowano na 29 maja o 13. Osobiście dokonają tego
rodzice chrzestni pomnikowego kota Olga Bończyk i Robert Janowski.

Idea pomnika zrodziła się kilka lat temu. Autorem pomysłu jest Dorota
Szulc-Wojtasik, redaktor naczelna miesięcznika "Cztery Łapy". Ta sama,
która doprowadziła już podobną sprawę do szczęśliwego zakończenia - z jej
inicjatywy od 2004 roku na Polu Mokotowskim stoi pomnik psa. teraz
przyszedł czas na kota na Gocławiu. Gipsowy model rzeźby wykonała Bogna
Czechowska. Pieniądze na realizację pomysłu dali sponsorzy, producenci
artykułów dla zwierząt. Za kilka dni gotowy pomnik na stałe zagości w nowym
parku nad Balatonem na Gocławiu.

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,9496294,Warszawa_bogatsza_o_nowy_pomnik____Niezaleznego_Kota.html

Data: 2011-04-26 16:33:34
Autor: ~heÂŽsk~
Zgodzili się! Będzie pomnik!
On Tue, 26 Apr 2011 16:02:24 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

W piątek zostanie uroczyście odsłonięty kolejny warszawski pomnik. Nad
Balatonem na Gocławiu stanie pomnik... kota.

  Kto zaplaci za utrzymanie tego pomnika?

Data: 2011-04-26 17:51:27
Autor: ~heÂŽsk~
Zgodzili się! Będzie pomnik!
On Tue, 26 Apr 2011 10:48:33 -0400, "Bruner" <bruner@bruner.bruner>
wrote:

"~heRsk~" <xl.bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:sgkdr6934ae6ec69cqc5qm6r0tqoo429ed4ax.com...

>  Kto zaplaci za utrzymanie tego pomnika?

JA

 czyli KTO?

Data: 2011-04-26 18:58:02
Autor: raff
Zgodzili się! Będzie pomnik!

"Bruner" <bruner@bruner.bruner> wrote in message news:ip6m02$5u5$1news.onet.pl...

[...]

Bruner, ty nie masz nawet na utrzymanie swojej Bmki, spruwadzonej z Niemiec.

R.

Data: 2011-04-26 13:07:22
Autor: Bruner
Zgodzili się! Będzie pomnik!

"raff" <patagonia2389@onet.pl> wrote in message news:ip6tj1$12g$1news.onet.pl...

Bruner, ty nie masz nawet na utrzymanie swojej Bmki, spruwadzonej z Niemiec.

a myslisz ze Jarek ma na utrzymanie swojego kota

Data: 2011-04-26 19:13:34
Autor: raff
Zgodzili się! Będzie pomnik!

"Bruner" <bruner@bruner.bruner> wrote in message news:ip6u4c$3bl$1news.onet.pl...

"raff" <patagonia2389@onet.pl> wrote in message news:ip6tj1$12g$1news.onet.pl...

Bruner, ty nie masz nawet na utrzymanie swojej Bmki, spruwadzonej z Niemiec.

a myslisz ze Jarek ma na utrzymanie swojego kota

Skoro go utrzymuje, to chyba ma. Bruner, ty masz chyba cos z mysleniem.

R.

Data: 2011-04-26 14:04:21
Autor: Bruner
Zgodzili się! Będzie pomnik!

"raff" <patagonia2389@onet.pl> wrote in message news:ip6ug5$4ku$1news.onet.pl...

Skoro go utrzymuje, to chyba ma. Bruner, ty masz chyba cos z mysleniem.

a skad wiesz to moze kot utrzymuje Jarka, chodzi na polowanie i przynosi jedzenie

Data: 2011-04-26 20:06:11
Autor: u2
Zgodzili się! Będzie pomnik!
W dniu 2011-04-26 20:04, Bruner pisze:
Skoro go utrzymuje, to chyba ma. Bruner, ty masz chyba cos z mysleniem.
a skad wiesz to moze kot utrzymuje Jarka, chodzi na polowanie i przynosi jedzenie

Nie zmyslaj, przynosisz cos kaczce czy tobie przynosza ? :)

Data: 2011-04-26 21:50:35
Autor: Grzegorz Z.
Zgodzili się! Będzie pomnik!
Bruner napisał:

[...]

Żeby kot oddawał upolowaną zdobycz musi najpierw nabrać szacunku do
właściciela.

Data: 2011-04-27 18:37:01
Autor: CHEL
Zgodzili się! Będzie pomnik!
On Tue, 26 Apr 2011 21:50:35 +0200, "Grzegorz Z."

Bruner napisał:

Żeby kot oddawał upolowaną zdobycz musi najpierw nabrać szacunku do
właściciela.

 a jak go mam miec skoro wlasciciel mikry ;o)))

Data: 2011-04-27 18:37:01
Autor: CHEL
Zgodzili się! Będzie pomnik!
On Tue, 26 Apr 2011 14:04:21 -0400, "Bruner" <bruner@bruner.bruner>
wrote:

> [...]

a skad wiesz to moze kot utrzymuje Jarka, chodzi na polowanie i przynosi jedzenie

 rafcio jhak zwykle nie ma argumentow wiec atakuje ad personam.
 cienias byl zawsze ;o)))

Data: 2011-04-26 19:23:24
Autor: u2
Zgodzili się! Będzie pomnik!
W dniu 2011-04-26 19:13, raff pisze:
Bruner, ty nie masz nawet na utrzymanie swojej Bmki, spruwadzonej z >>Niemiec.
Skoro go utrzymuje, to chyba ma. Bruner, ty masz chyba cos z mysleniem.

R.

W porownaniu z brunerem kaczka to geniusz.

Data: 2011-04-26 17:24:03
Autor: Psot
Zgodzili się! Będzie pomnik!

Użytkownik "~heRsk~" <xl.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:sgkdr6934ae6ec69cqc5qm6r0tqoo429ed4ax.com...
[...]

 Naród wdzięczny Alikowi? '}

Psot

Data: 2011-04-26 21:48:35
Autor: Grzegorz Z.
Zgodzili się! Będzie pomnik!
~heŽsk~ napisaů:

On Tue, 26 Apr 2011 16:02:24 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

W piŕtek zostanie uroczyúcie odsůonićty kolejny warszawski pomnik. Nad
Balatonem na Gocůawiu stanie pomnik... kota.

  Kto zaplaci za utrzymanie tego pomnika?

Ja.

Data: 2011-04-26 22:25:10
Autor: raff
Zgodzili sić! Bćdzie pomnik!

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:189729wlwp9r1$.154iw2omtw8zd$.dlg40tude.net...
~heŽsk~ napisaů:

[...]

Ty ? Ty zebraku nawet na flaszke nie masz.

R.

Data: 2011-04-26 23:24:18
Autor: Grzegorz Z.
Zgodzili się! Będzie pomnik!
raff napisaů:

[...]

Chcesz mi okna pomyă na wiosnć?

Data: 2011-04-27 12:42:50
Autor: Leprechaun
Zgodzili się! Będzie pomnik!

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1oxmfa6yliy1e$.2y7ejrj9f757.dlg40tude.net...
raff napisaů:

[...]

Raff ci okien nie umyje! To leser. Zapytaj ludzi na Purkiniego!

BomBel

Data: 2011-04-27 18:37:02
Autor: CHEL
Zgodzili się! Będzie pomnik!
On Wed, 27 Apr 2011 12:42:50 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]
> raff napisaů:

> Chcesz mi okna pomyă na wiosnć?

Raff ci okien nie umyje! To leser. Zapytaj ludzi na Purkiniego!

 a dokladniej to na Purkyniego 2 ;o)))

Data: 2011-04-27 18:37:02
Autor: CHEL
Zgodzili się! Będzie pomnik!
badger@poczta.onet.euOn Tue, 26 Apr 2011 23:24:18 +0200, "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote:

raff napisaĹŻ:

Chcesz mi okna pomyă na wiosnć?

biedny rafcio. nikt go nie kocha ;o))))

Data: 2011-04-27 08:11:11
Autor: Przemysław W
Zgodzili sić! Bćdzie pomnik!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Ty ? Ty zebraku nawet na flaszke nie masz.

To znaczy się mieć kryteria zamożności. Ma na flaszkę - bogaty, nie ma na flaszkę - żebrak.  Ci wszyscy picowcy są jednak pojebani.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-27 18:37:04
Autor: CHEL
Zgodzili sić! Bćdzie pomnik!
On Wed, 27 Apr 2011 08:11:11 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 raff to patentowy len. jego dawna szefowa ucieszyla sie  kiedy mogla sie go w koncu pozbyc.

Data: 2011-04-27 18:37:01
Autor: CHEL
Zgodzili się! Będzie pomnik!
On Tue, 26 Apr 2011 21:48:35 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

~heÂŽsk~ napisaĹŻ:

Ja.

 jezeli chcesz to plac. z wlasnej kieszeni. od mojej wara!

Data: 2011-04-27 23:29:37
Autor: boukun
Zgodzili się! Będzie pomnik!

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1nd46b9cwiiv$.1mjc79wiavrcb.dlg40tude.net...
W piątek zostanie uroczyście odsłonięty kolejny warszawski pomnik. Nad
Balatonem na Gocławiu stanie pomnik... kota.

Najpierw dla Alika, później dla Jarka...

boukun

Zgodzili się! Będzie pomnik!