Zgoliłem wąsy

Data: 2010-05-29 11:09:08
Autor: kc
Zgoliłem wąsy
Nosiłem je 30 lat. Wyglądam jak księzyc w pełni, ale co tam, warto było. Już nie wyglądam jak Bronek ze wsi o wdzięcznej nazwie Budka Ruska. Dlaczego ta nazwa jest wdzięczna tego nie wiem. Chyba chodzi o to, że Bronek jest wdzięczny ruskim, czy jak? Ktoś rozstrzygnie mój dylemat?

kc

Data: 2010-05-29 16:54:34
Autor: stu
Zgoliłem wąsy
A jaki to ma związek z giełdą? Kolejny frustrat...

Data: 2010-05-29 17:51:51
Autor: kc
Zgoliłem wąsy
stu <jarekWYTNIJTO@jg-trade.pl> napisał(a):
Kolejny frustrat...

No, fakt, jestem. Wybory blisko, a ja nie mam na kogo głosować. Nie to, że nie wiem na kogo, nie mam na kogo. Podpowiedz mi proszę, bo moja frustracja pogłębia się. kc --

Data: 2010-05-29 11:21:24
Autor: Endriu
Zgoliłem wąsy
No, fakt, jestem. Wybory blisko, a ja nie mam na kogo głosować. Nie to, że
nie wiem na kogo, nie mam na kogo. Podpowiedz mi proszę, bo moja frustracja
pogłębia się.

Może to pora odwołać się do "Najwyższego" ?:

http://www.wojskogedeona.pl/egzorcyzmy.php

"[...]
W imię Jezusa Chrystusa, duchy podejrzliwości, uraz i niechęci,
W imię Jezusa Chrystusa, duchy podejrzeń, osadów i fałszywych opinii,
W imię Jezusa Chrystusa, duchy zabijania nienarodzonych i eutanazji,
[...]".

....może On pomże ci dokonać odpowiedniego wyboru.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-29 20:23:48
Autor: skippy
Zgoliłem wąsy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:d85d5e45-d037-4468-81ab-f72ae6769745k31g2000vbu.googlegroups.com...
[...]

No to tylko Marek Jurek.
Poza wszystkim wydaje się byc najszczerszym politykiem z tych wszystkich.
Ale mi nie pasi kwestia in vitro i kondomów.

Data: 2010-05-29 11:45:11
Autor: Endriu
Zgoliłem wąsy
Poza wszystkim wydaje się byc najszczerszym politykiem z tych wszystkich.

I poparciem oscylującym w granicy zera.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-29 20:47:17
Autor: skippy
Zgoliłem wąsy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:ae4a255f-ae29-49d3-9f9e-67095eea08cbs41g2000vba.googlegroups.com...
Poza wszystkim wydaje się byc najszczerszym politykiem z tych wszystkich.

I poparciem oscylującym w granicy zera.....

To był rodzaj żartu, jest dla mnie zbyt skrajny w poglądach.
Ale z całą pewnościa ma u mnie szacunek najwiekszy z nich wszystkich.
Jak mu pis pokazał figę, to odszedł i nie ślinił sie do koryta.
Cenna cecha.

Data: 2010-05-29 18:50:58
Autor: kc
Zgoliłem wąsy
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
Może to pora odwołać się do "Najwyższego" ?:

"&#8211; Pewien człowiek miał drzewo figowe zasadzone w swojej winnicy. Przyszedł i szukał na nim owoców, ale nie znalazł. Rzekł więc do ogrodnika: ''Oto już trzy lata, odkąd przychodzę i szukam owocu na tym drzewie figowym, a nie znajduję. Wytnij je: po co jeszcze ziemię wyjaławia?'' Lecz ten mu odpowiedział: ''Panie, jeszcze na ten rok je pozostaw. Ja okopię je i obłożę nawozem. Może wyda owoc. A jeśli nie, w przyszłości możesz je wyciąć... "

Zbigniew Masternak - "Jezus na prezydenta"

kc

Data: 2010-05-29 11:57:24
Autor: Endriu
Zgoliłem wąsy
Zbigniew Masternak - "Jezus na prezydenta"

Woda święcona zakazana w europarlamencie.
http://tiny.pl/ht5t2

"[...] Zakaz używania święconej wody i kadzideł przy święceniu biur
poselskich wydano w Parlamencie Europejskim [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-29 21:01:16
Autor: skippy
Zgoliłem wąsy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:54932a73-0b54-4057-8de8-eeaf0c1c546eu7g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Uzywanie wody święconej do czegokolwiek innego, niź chrzczenie ludzi - uważam za tradycję pogańską, rodzaj czarów i się mocno dziwię, że kościół w tym trwa.

Data: 2010-05-29 21:05:53
Autor: skippy
[OT] WIG20
Na razie niewiele jest do pisania, więc dla porządku, miedzy rozmowami o polityce:

Po odbiciu od wsparcia parabolicznego
http://ifutures.pl/download/file.php?id=7932

czekamy na konsolkę:
http://ifutures.pl/download/file.php?id=7957

gdzie zobaczymy czy to max odbicia, czy wracamy na 500-600 lipiec-sierpień.

I chwilowo tyle.

Data: 2010-05-29 12:13:12
Autor: Endriu
WIG20
[...]

Na uwagę w mojej opini zasługuje najnowszy wysoce interesujący blogowy
wpis byłego grupowicza  (jak mówią)  Jacka Maliszewskiego:

Dwa scenariusze rozwoju wypadków na rynku walutowym
http://jacekmaliszewski.blox.pl/2010/05/Dwa-scenariusze-rozwoju-wypadkow-na-rynku.html

"[...] Jeśli doszłoby do wybicia poniżej poziomu 1,16 - linii szyi tej
formacji, to czekałby nas kolosalny spadek przynajmniej do poziomu
0,80!! [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-29 20:02:00
Autor: kc
WIG20
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
> Po odbiciu od wsparcia
parabolicznegohttp://ifutures.pl/download/file.php=
?id=3D7932
> czekamy na konsolk=EA:http://ifutures.pl/download/file.php?id=3D7957
> gdzie zobaczymy czy to max odbicia, czy wracamy na 500-600 lipiec-
sierpie=
=F1.

Na uwag=EA w mojej opini zas=B3uguje najnowszy wysoce interesuj=B1cy
blogow=
wpis by=B3ego grupowicza  (jak m=F3wi=B1)  Jacka Maliszewskiego:

Dwa scenariusze rozwoju wypadk=F3w na rynku walutowym
http://jacekmaliszewski.blox.pl/2010/05/Dwa-scenariusze-rozwoju-wypadkow-
na=
-rynku.html

"[...] Je=B6li dosz=B3oby do wybicia poni=BFej poziomu 1,16 - linii szyi
te=
formacji, to czeka=B3by nas kolosalny spadek przynajmniej do poziomu
0,80!! [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Jeśli chodzi o waluty to obserwuję pilne parę sek/pln. Tu konsolidacja , o której pisze J.M. już była i nastąpiło wybicie z zasięgiem 0,48 przy obecnym 0,42. Powinien teraz być lekki powrót (reakcja rynków na wybór Belki, ha, ha, ha).

Wig20? Jeżeli jeszcze w górę to 2454 na FW20 jest nie do pokonania. Stąd wniosek: down, down, down.

kc

Data: 2010-05-30 14:24:55
Autor: dziegiec
WIG20
On May 29, 10:02 pm, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Wig20? Jeżeli jeszcze w górę to 2454 na FW20 jest nie do pokonania. Stąd
wniosek: down, down, down.

Przegapiłem Sobolewskiego jako Rejtana?
Czy może Warsetowi licznik się przy 2455 przekręca?

Data: 2010-05-30 18:44:27
Autor: kc
WIG20
 kc <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Zapomniałem zwrócić waszą uwagę na skalę dewaluacji złotego, gdyby moje wróżby sprawdziły się. Minus 20% do Euro, a do USD uwzględniając prognozę Jacka Maliszewskiego?
Polska zasługuje na cud, ale go nie będzie.

kc

Data: 2010-06-01 00:20:45
Autor: Endriu
WIG20
[...]

W 2005 roku, po obronie 1,16 na EURUSD,  EURO i USD względem PLN
poszły w dół, a WIG 20 poszybował UP (aż do szczytów z roku 2007) o
jakieś 1500 pkt.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-01 00:38:42
Autor: Endriu
WIG20
W 2005 roku, po obronie 1,16 na EURUSD,  EURO i USD względem PLN
poszły w dół, a WIG 20 poszybował UP (aż do szczytów z roku 2007) o
jakieś 1500 pkt.

Mogły by się wtedy zrealizować te wszystkie RGR-y rysowane tutaj przez
kolegę DJ (Dominik).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-29 23:03:35
Autor: Zbyszek
WIG20
Dnia 29-05-2010 o 21:13:12 Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):

Dwa scenariusze rozwoju wypadków na rynku walutowym
http://jacekmaliszewski.blox.pl/2010/05/Dwa-scenariusze-rozwoju-wypadkow-na-rynku.html

Jacek w styczniu wysnuł scenariusz na odbicie PLN na USD poprzez  wzmocnienie EUR. Teraz opowiada coś innego.
Te ostatnie kreski mnie nie przekonują ,a wahania 2006-2010 bardziej  przypominają  mi klin-niemal flage,
ale co bedzie, zobaczymy.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-05-29 20:57:46
Autor: marfi
Zgoliłem wąsy
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htrnmi$5so$1inews.gazeta.pl...
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

[...]

  Podoba mi się "obłożę nawozem" - czy to odpowiednik obrzucania gównem w kampaniach wyborczych ?

--
marfi

Data: 2010-05-29 19:03:31
Autor: kc
Zgoliłem wąsy
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
  Podoba mi się "obłożę nawozem" - czy to odpowiednik obrzucania gównem w kampaniach wyborczych ?

:)

kc

Data: 2010-05-29 20:32:29
Autor: marfi
Zgoliłem wąsy
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:htrm3l$g15$1news.onet.pl...
No to tylko Marek Jurek.
Poza wszystkim wydaje się byc najszczerszym politykiem z tych wszystkich.
Ale mi nie pasi kwestia in vitro i kondomów.

  Przecież nie wybieramy purpurata a prezydenta :)
  BTW: Nie jesteś przeciwnikiem in vitrio za pieniądze podatników?

--
marfi

Data: 2010-05-29 20:45:15
Autor: skippy
Zgoliłem wąsy

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c015dbf$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak sory, własnie chciałem napisać, że myślałem iz mowa o wyborach prezydenta świeckiego państwa, a nie prymasa.

 BTW: Nie jesteś przeciwnikiem in vitrio za pieniądze podatników?

Powinno byc w koszyku świadczeń dotowanych, wg. mnie.
To choroba która osłabia państwo - rodzi się mniej dzieci.
Zawsze łatwiej zakazać uzywania kondomów, ale za tym nie jestem bo więcej ludzi kojfnie na AIDS i syfa, niż sie urodzi nowych dzieci.

Data: 2010-05-29 21:10:52
Autor: marfi
Zgoliłem wąsy
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:htrnbq$jmt$1news.onet.pl...

Powinno byc w koszyku świadczeń dotowanych, wg. mnie.

  A wg mnie nie - jeżeli kogoś nie stać na taki wydatek to możliwe, że nie będzie go stać na wychowanie dziecka, które trwa wiele lat i kosztuje sporo więcej. W skrajnym przypadku znajdzie się i taki(a), który powie zrobiliście mi bachora to pomóżcie go wychować...

To choroba która osłabia państwo - rodzi się mniej dzieci.

  Nie osłabiaj mnie z tym osłabianiem państwa...

--
marfi

Data: 2010-05-29 21:25:26
Autor: skippy
Zgoliłem wąsy

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c0167d4$0$17106$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ok to mniej ważne - dotowane, czy nie.
Ważne żeby nie zakazywać.

Data: 2010-05-29 21:37:24
Autor: marfi
Zgoliłem wąsy
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:htrpn6$q80$1news.onet.pl...

[...]

  Myślałeś o tym, że tą metodą można zrobić "niepokalane poczęcie"?

--
marfi

Data: 2010-05-29 21:51:28
Autor: skippy
Zgoliłem wąsy

Użytkownik "marfi"

 Myślałeś o tym, że tą metodą można zrobić "niepokalane poczęcie"?

nie da się, bo to nie na tym polegało, ale tu już dyskusja idzie za daleko i nie kontynuuje.

Data: 2010-05-29 20:54:26
Autor: skippy
Zgoliłem wąsy

[...]

Natomiast skoro dotykamy tych tematów, w oderwaniu od M.J. - to dorosły facet który nie ma żony - albo żyje w jednej z form grzechu, albo jest chory (impotencja).
Stąd, jako katolik, na takich nie mogę głosować.
Grzech i choroba wykluczają; tak sądzę.

Data: 2010-05-29 21:00:24
Autor: marfi
Zgoliłem wąsy
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:htrnt2$lbn$1news.onet.pl...

[...]

  Potraktuj go jak "kotolika" - będzie Ci łatwiej podjąć decyzję bo to tylko jedna litera inna :)

--
marfi

Zgoliłem wąsy