"Zgorszenie wołające o pomstę do nieba" (cytując abc)

Data: 2010-04-04 16:12:59
Autor: Grzegorz Z.
"Zgorszenie wołające o pomstę do nieba" (cytując abc)
Sąd w Dubaju odrzucił odwołanie dwojga Brytyjczyków - 24-letniego Aymana
Najafiego i 25-letniej Charlotte Adams - skazanych na miesiąc pozbawienia
wolności za całowanie się w restauracji - informuje telewizja Sky.
Ich paszporty są w rękach policji. Po odsiedzeniu wyroku para będzie
deportowana.

Oboje skazani muszą także uiścić grzywnę w wysokości 1 tys. dirhamów (ok.
179 funtów szterlingów) za wywołanie publicznego zgorszenia.

Najafi i Adams zostali aresztowani w listopadzie ubiegłego roku i stanęli
przed sądem w zeszłym tygodniu, oskarżeni o złamanie przepisów zakazujących
okazywania czułości w miejscach publicznych.

Poskarżyła się na nich policji 38-letnia kobieta, która poczuła się urażona
ich zachowaniem w czasie, gdy przebywała w restauracji z córką.

Sędziego nie przekonały argumenty Adams, która twierdziła, że całowała
partnera tylko w policzek.

http://wiadomosci.onet.pl/2150739,12,1,1,,item.html

Data: 2010-04-04 19:46:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-04 16:12, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Faktycznie, prawo trzeba przestrzegać - mogą mieć pretensje tylko do siebie.

Data: 2010-04-03 22:10:11
Autor: Barnim

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpajab$pbe$1news.onet.pl...
> [...]
>
> http://wiadomosci.onet.pl/2150739,12,1,1,,item.html

Faktycznie, prawo trzeba przestrzegać - mogą mieć pretensje tylko do

Zgadza się, również popieram w pełni wyrok sądu dubajskiego,
nie podoba im się lokalne prawo, to czemu się pchali z wizytą?

Jestem tylko zawiedzony nieproporcjonalnie niskim wymiarem kary.
Tam kilkaset batów by się przydało.

Barnim

Data: 2010-04-04 16:32:08
Autor: zbig
On 3 Kwi, 22:10, "Barnim" <Bar...@litwa.pl> wrote:

Zgadza się, również popieram w pełni wyrok sądu dubajskiego,
nie podoba im się lokalne prawo, to czemu się pchali z wizytą?

A gdzie tu cymbale napisano, że im się prawo nie podobało? Pewnie nie
zdawali sobie sprawy z tego, ze popełniaj

Jestem tylko zawiedzony nieproporcjonalnie niskim wymiarem kary.
Tam kilkaset batów by się przydało.
Szkoda czasu na ciebie przygłupie i kapusiu. Idziesz do sitka.

Data: 2010-04-04 21:54:09
Autor: Barnim

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -

To trzeba być chyba wyborcą PO aby nie wiedzieć że prawo
w krajach muzułmańskich jest rygorystyczne obyczajowo.

Barnim

Data: 2010-04-06 15:09:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 01:32, zbig pisze:

A gdzie tu cymbale napisano, że im się prawo nie podobało? Pewnie nie
zdawali sobie sprawy z tego, ze popełniaj

Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności..

Data: 2010-04-05 12:15:41
Autor:
"Zgorszenie wołające o pomstę do nieba" (cytuj ąc abc)
On Sun, 4 Apr 2010 16:12:59 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Sąd w Dubaju odrzucił odwołanie dwojga Brytyjczyków - 24-letniego Aymana
Najafiego i 25-letniej Charlotte Adams - skazanych na miesiąc pozbawienia
wolności za całowanie się w restauracji - informuje telewizja Sky.

 grzesiuz, jedz do dubaju i tam praw swoje moraly.

--

 HeSk

"Zgorszenie wołające o pomstę do nieba" (cytując abc)