Zgrabione liscie - jezeli nie wywozic, palic, skladowac to co???

Data: 2009-04-12 15:07:55
Autor: Kajetana Kinga
Zgrabione liscie - jezeli nie wywozic, palic, skladowac to co???

Uzytkownik <pmolski@ant.pl> napisal w wiadomosci news:f4441a44-5f0f-4287-af31-d905b91f02def25g2000vbf.googlegroups.com...
Gmina:
zakazala palic ognisk
sprzedaje worki na wywoz lisci po dychu (10 zl)
worki sa kiepskie i sie rozpadaja
na cala dzialke trzeba ze 30 workow + te pekniete

A w ogóle to gdzie Ty mieszkasz? Ja tez pod Warszawa, worki sa porzadne i kosztuja 3zl.
Moge Ci kupic u siebie worki, zgrabisz i przywieziesz pod mój dom - odbiór w 1 i 3 poniedzialek miesiaca.
To tak na rozruch sezonu (ew. zakonczenie) - a potem? Sasiadka druga w taczce swoje liscie pali, to nie ognisko w swietle prawa.
Jakich masz sasiadów podkabluja jesli puscisz te liscie z dymem?
Z tego co wiem przepisy sa takie ze w marcu i w listopadzie mozna spalic swoje smieci - ale moze to tylko nasze gminne.
Jeszcze mozesz postawic "po byku" kompostownik :)

Pozdrawiam

Kaja

Data: 2009-04-12 12:33:02
Autor: pmolski
On 12 Kwi, 15:07, "Kajetana Kinga" <kajetana_ki...@gazeta.pl> wrote:

A w ogóle to gdzie Ty mieszkasz? Ja tez pod Warszawa, worki sa porzadne i
kosztuja 3zl.
Podkowa Lesna. Kiedys tam byl las, teraz tylko jest duzo drzew na
prywatnych dzialkach ;( Duze obszary lesne mozna znalezc po drugiej
stronie torow WKD.

Moge Ci kupic u siebie worki, zgrabisz i przywieziesz pod mój dom - odbiór w
1 i 3 poniedzialek miesiaca.
:) Dzieki. Nie bede robil klopotu. Chyba, ze to ta sama firma i te
same worki ;)

To tak na rozruch sezonu (ew. zakonczenie) - a potem? Sasiadka druga w
taczce swoje liscie pali, to nie ognisko w swietle prawa.
Jakich masz sasiadów podkabluja jesli puscisz te liscie z dymem?
Raczej nie, mam nadzieje.
pzodr
Piotr

Data: 2009-04-13 21:01:22
Autor: Kajetana Kinga
Zgrabione liscie - jezeli nie wywozic, palic, skladowac to co???

Uzytkownik <pmolski@ant.pl> napisal w wiadomosci news:e46fa00c-3bdd-41d4-9744-3e10729c9908c9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Pruszków sie klania :)

Moge Ci kupic u siebie worki, zgrabisz i przywieziesz pod mój dom - odbiór w
1 i 3 poniedzialek miesiaca.
:) Dzieki. Nie bede robil klopotu. Chyba, ze to ta sama firma i te
same worki ;)
Urzad Miasta w Pruszkowie - wiec chyba nie ta sama, bo nasze jak mówilam kosztuja 3 zl/szt

Jakich masz sasiadów podkabluja jesli puscisz te liscie z dymem?
Raczej nie, mam nadzieje.
No to spróbuj spalic najpierw w jakims pojemniku (albo w taczce wlasnie) zeby nie nazywalo sie ze ogniska palisz:)
pzodr
Piotr
Tez pozdrawiam
Kaja

Zgrabione liscie - jezeli nie wywozic, palic, skladowac to co???