Zgram wam tak膮 pak臋 ludzi i kr臋cimy l贸d

Data: 2012-06-09 07:54:27
Autor: Przemys艂aw W
Zgram wam tak膮 pak臋 ludzi i kr臋cimy l贸d
U偶ytkownik "rAzor" <"podwa艂brzyski debil"@gazeta.pl> napisa艂

"G艂贸wn膮 motywacj膮 mojej aktywno艣ci publicznej by艂a potrzeba w艂adzy
i 偶膮dza popularno艣ci. Ta druga by艂a nawet silniejsza od pierwszej,
bo chyba jestem bardziej pr贸偶ny, ni偶 spragniony w艂adzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15鈥16 pa藕dziernika 2005

Podaj link do tej wypowiedzi debilu.

Przemek

--

"Istnieje przedsi臋biorstwo produkuj膮ce k艂amstwa - PiS jako partia i 鈥濭azeta Polska鈥, media o. Rydzyka jako narz臋dzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o k艂amstwo smole艅skie, ale o k艂amstwa dotycz膮ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczy艅skiego,

Zgram wam tak膮 pak臋 ludzi i kr臋cimy l贸d