Zgroza! Polska będzie ratować euro!

Data: 2011-12-10 09:33:53
Autor: abc
Zgroza! Polska będzie ratować euro!
Polska nie jest nawet członkiem eurostrefy, ale będzie j± ratować. Naszymi
pieniędzmi. Już wiadomo, że na ratowanie wspólnej waluty m.in. Niemiec i
Francji państwa nie należ±ce do unii walutowej przekaż± 50 miliardów euro.

A bior±c pod uwagę wielko¶ć naszej gospodarki, w porównaniu z pozostałymi
państwami niezrzeszonymi w strefie oznaczać to może, że przekażemy - w nie
nasz nawet zarz±d - na strefę euro około 25 miliardów euro. Pochodzić one
będ± z rezerwy walutowej NBP, a przekazane zostan± na konto Międzynarodowego
Funduszu Walutowego.

I aż trudno nie zadać pytania premierowi Tuskowi i jego współpracownikom:
czy naprawdę mamy aż tak dużo pieniędzy, że musimy je wyrzucać na ratowanie
projektu, który z przyczyn ekonomicznych i tak skazany jest na zagładę, i
którego podtrzymywanie jest już tylko niezwykle kosztownym reanimowaniem
trupa?

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/polska_bedzie_ratowac_euro._pieniedzmi_z__rezerw_nbp_17479

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-12-10 09:52:04
Autor: pluton
[...]

No wlasnie. Ile za te pieniadze mozna by wybudowac kosciolow ?
Albo dodkowo oplacic kilka tysiecy nauczycieli religii
w szkolach, a ponadto wszytkim ksiendzom dac godziwa emeryture
juz w wieku 40 lat.

Nullification

Data: 2011-12-10 01:02:25
Autor: Antenka
On 10 Gru, 09:52, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Albo dodkowo oplacic kilka tysiecy nauczycieli religii
w szkolach, a ponadto wszytkim ksiendzom dac godziwa emeryture

Ty się księżmi nie podpieraj w fałszywie postawionym pytaniu,
obłudniku i kłamco!

Ty się lepiej zapytaj, ilu Polaków znajdzie się na bruku, ilu będzie
bezrobotnych, ilu będzie w totalnej nędzy, ilu będzie głodnych
szukaj±cych resztek po ¶mietnikach!

Antenka

Data: 2011-12-10 13:52:05
Autor: pluton
> [...]

Ty się lepiej zapytaj, ilu Polaków znajdzie się na bruku, ilu będzie
bezrobotnych, ilu będzie w totalnej nędzy, ilu będzie głodnych

Mysle ze jeden kosciol to 1000 nowych totalnych nedzarzy, a kazdy nowy
katecheta
to 10 szukajacych resztek po smietnikach.

Nullification

Data: 2011-12-12 20:40:55
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Przyganiał Pinokio garnkowi.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-10 09:09:59
Autor: apr...
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Albo dodkowo oplacic kilka tysiecy nauczycieli religii
w szkolach, a ponadto wszytkim ksiendzom dac godziwa emeryture

facio spójrz w lustro i powiedz do niego, tak to pis założył ujnię i on jest winien jej upadkowi.
czy wy lemingowskie nasienie wszędzie widzicie ten nieporadny i wam podobny pis, przecież wy razem gracie w jednej drużynie, aby nas sprzedać i zniewolić, czy ty tego nie widzisz ?

Data: 2011-12-10 13:54:27
Autor: pluton
[...]

Uwaznie przeczytaj, co napisalem. Przeciez jasno wylozylem,
ze wszystkiemu jest winien PZPN.

Nullification

Data: 2011-12-10 10:12:16
Autor: Tomaszek
Zgroza! Polska b�dzie ratowa� euro!
W dniu 2011-12-10 09:52, pluton pisze:
a ponadto wszytkim ksiendzom dac godziwa emeryture
juz w wieku 40 lat.

Co to jest "ksiondz"? Po jakiemu to? Po platformerskiemu?

Data: 2011-12-10 14:09:11
Autor: pluton
Zgroza! Polska b?dzie ratowa? euro!
Co to jest "ksiondz"? Po jakiemu to? Po platformerskiemu?

Ksiondz to przestawiciel handlowy kosciola pedofilskiego.

Nullification

Data: 2011-12-10 18:23:00
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-10 14:09, pluton pisze:
Co to jest "ksiondz"? Po jakiemu to? Po platformerskiemu?

Ksiondz to przestawiciel handlowy kosciola pedofilskiego.

No tak właśnie myślałem, że coś tam od was. W Kościele katolickim jest ksiądz i nie jest przedstawicielem handlowym. To co tam u was ten "ksiondz" robi?

Data: 2011-12-10 18:28:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał w wiadomości news:jc04nn$be1$4node2.news.atman.pl...
[...]

I ten wasz ksiÄ…dz bierze co Ĺ‚aska, ale nie mniej niĹĽ...

Data: 2011-12-10 18:35:47
Autor: Tomaszek
Zgroza! Polska b?dzie ratowa? euro!
I ten wasz ksiÄ…dz bierze co Ĺ‚aska, ale nie mniej niĹĽ...

A nie wiem, do mnie nie zachodzi.

Data: 2011-12-10 18:47:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał w wiadomości news:jc05fm$cmg$2node2.news.atman.pl...
I ten wasz ksiÄ…dz bierze co Ĺ‚aska, ale nie mniej niĹĽ...

A nie wiem, do mnie nie zachodzi.

Czym mu podpadłeś?
A moĹĽe za stary jesteĹ›?

Data: 2011-12-10 18:49:24
Autor: Tomaszek
Zgroza! Polska b?dzie ratowa? euro!
Czym mu podpadłeś?
A moĹĽe za stary jesteĹ›?

Rocznik 1983, to chyba nie;) Nie wiem, zapomniał o mnie, a ja się mu nie przypominam;)

Data: 2011-12-10 18:33:27
Autor: u2
W dniu 2011-12-10 10:12, Tomaszek pisze:
W dniu 2011-12-10 09:52, pluton pisze:
a ponadto wszytkim ksiendzom dac godziwa emeryture
juz w wieku 40 lat.

Co to jest "ksiondz"? Po jakiemu to? Po platformerskiemu?

To po kotliniarskiemu ;)

Data: 2011-12-11 05:00:33
Autor: stevep
Zgroza! Polska będzie ratować euro!
Dnia 10-12-2011 o 09:52:04 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

I aÂż trudno nie zadaæ pytania premierowi Tuskowi i jego  wspó³pracownikom:
czy naprawdê mamy a¿ tak du¿o pieniêdzy, ¿e musimy je wyrzucaæ na
ratowanie
projektu, ktĂłry z przyczyn ekonomicznych i tak skazany jest na zagÂładĂŞ,  i
ktĂłrego podtrzymywanie jest juÂż tylko niezwykle kosztownym reanimowaniem
[...]

No ilu pasibrzuchom możnaby luksus zapewnić?

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-10 10:44:00
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 10 grudzień 2011 09:33:

[...]

Przecież to tylko pieni±dze? Najważniejsze jest wprowadzenie zmian legislacyjnych w celu ratowania unijnej gospodarki.

Data: 2011-12-10 19:12:01
Autor: the_foe
Zgroza! Polska będzie ratować euro!
W dniu 2011-12-10 09:33, abc pisze:
Polska nie jest nawet członkiem eurostrefy, ale będzie ją ratować. Naszymi
pieniędzmi. Już wiadomo, że na ratowanie wspólnej waluty m.in. Niemiec i
Francji państwa nie należące do unii walutowej przekażą 50 miliardów euro.

A biorąc pod uwagę wielkość naszej gospodarki, w porównaniu z pozostałymi
państwami niezrzeszonymi w strefie oznaczać to może, że przekażemy - w nie
nasz nawet zarząd - na strefę euro około 25 miliardów euro. Pochodzić one
będą z rezerwy walutowej NBP, a przekazane zostaną na konto
Międzynarodowego
Funduszu Walutowego.

OMG, oni mysla ze to sa fizyczne 50 mld €

--
the_foe

Zgroza! Polska będzie ratować euro!