Zgroza i rozpacz

Data: 2010-09-14 15:31:21
Autor: Hans Kloss
Zgroza i rozpacz
...czyli komoruski przemawia. Uwaga, tylko dla ludzi o mocnych nerwach:
http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY
"modlitwy lecą w stroną tego co jest najważniejsze"
"widziałem jak wiele jeszcze jest do zrobienia w każdym obszarze który
decyduje o tym jak myślimy"
"tegoroczne pielgrzymki, te, te,  tegoroczne dożynki"
"wspólnym wysiłkiem, wspólnym marzeniem o nowoczesności możemy
potwierdzać, że fundament narodu będzie trwał"
"dożynki w wymiarze narodowej wolności"
"...wiele pięknych odruchów ludzkiej solidarności ze sobą, w tym
także solidarności ludzi polskiej wsi z sobą samą"
"leciałem nad wspaniałymi już budzącymi polską dumę autostradami,
nowymi drogami"
"Widziałem wszystko z góry. Bo z góry widać lepiej. z Jasnej Góry
najlepiej"
to tylko skromna próbka tego tragicznego bełkotu.
Ja pierdolÄ™.... gdyby  zostaÅ‚ soÅ‚tysem WÄ…chocka to by go wylali na
zbitą twarz zaraz na drugi dzień po takim "przemówieniu".
Kogoście debile wybrali Prezydentem RP?
J-23

Data: 2010-09-14 16:12:11
Autor: zbig
Zgroza i rozpacz
On 15 Wrz, 00:31, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]
Ja pierdolę.... gdyby  został sołtysem Wąchocka to by go wylali na
zbitą twarz zaraz na drugi dzień po takim "przemówieniu".
Kogoście debile wybrali Prezydentem RP?
J-23

Przemówienia twojego idola stały sie kanwą do parodystycznych reklam
ING, w genialnym  wykonaniu Kondrata, Brak ci chyba tego
chrakterstycznego - mlask. ciam, mlask...
Daj sobie spokój. To nie jest materia, w której dacie radę fikać

Data: 2010-09-15 04:06:01
Autor: Hans Kloss
Zgroza i rozpacz
On 15 Wrz, 01:12, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 15 Wrz, 00:31, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Daj sobie spokój. To nie jest materia, w której dacie radê fikaæ

Chyba ciê pojeba³o. We wszystkich przemówieniach mojego rzekomego
"idola" nie znajdziesz tylu idiotyzmów i zwyk³ych b³êdów jezykowych co
w jednym "przemówieniu" tego pe³odurnia. A ¿e parodii z tego ¿aden
kondrat nie zrobi to inna sprawa- mia³by za taka parodiê przejebane w
swoim wajdokucacym "¶rodowisku", parodiowaæ i wyszydzaæ  wolno bowiem
wg. nich  tylko "wroga".
J-23

Data: 2010-09-15 04:45:41
Autor: zbig
Zgroza i rozpacz
On 15 Wrz, 13:06, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

"idola" nie znajdziesz tylu idiotyzmów i zwyk³ych b³êdów jezykowych co
w jednym "przemówieniu" tego pe³odurnia.
B³êdów jêzykowych nie. Kaczyñski mówi³ bardzo wolno, wrêcz cedzi³
s³owa uwa¿aj±c na poprawno¶æ jêzykow± , choæ jego styl by³ do¶æ
surowy. Natomiast to co mówi³ by³o zazwyczaj mia³kie, ma³o
interesuj±ce, wrêcz usypiaj±ce, wtórne z jednej strony, z drugiej za¶
nadzwyczaj czêsto wstawia³ tezy tendencyjne, nie odpowiadaj±ce
prawdzie i j±trz±ce, podporz±dkowane bi꿱cej taktyce politycznej.
Bronek wielkim mówca te¿ nie jest, ale mówi spontanicznie, przez to
czasami gubi gdzie¶ regu³y poprawno¶ci.

Data: 2010-09-15 08:49:40
Autor: Hans Kloss
Zgroza i rozpacz
On 15 Wrz, 13:45, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Bronek wielkim mówca te¿ nie jest, ale mówi spontanicznie,

Zw³aszcza okulary które mia³ na nos za³o¿one w czasie przemowy
¶wiadczy³y dobitnie o owej spontaniczno¶ci.
J-23

Data: 2010-09-15 13:28:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Zgroza i rozpacz

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f2aaf1ad-3218-4078-a1d2-0295f5a398c9t3g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Synku! W oku przeciwnika dostrzegasz ¼d¼b³o. W swoim belki nie widzisz!

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-09-14 16:14:13
Autor: magdaverakosiorek
Zgroza i rozpacz
On Sep 14, 5:31 pm, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

WynoÅ› siÄ™ szkopie do Szkopi.
Nie siej zamętu na polskiej grupie.

magdavera

Data: 2010-09-15 03:22:59
Autor: zinek
Zgroza i rozpacz

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:a6931560-af96-45f0-acb3-b8453aaf5b14a19g2000vbi.googlegroups.com...
...czyli komoruski przemawia. Uwaga, tylko dla ludzi o mocnych nerwach:
http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY
"modlitwy lec± w stron± tego co jest najwa¿niejsze"
"widzia³em jak wiele jeszcze jest do zrobienia w ka¿dym obszarze który
decyduje o tym jak my¶limy"
"tegoroczne pielgrzymki, te, te, ? tegoroczne do¿ynki"
"wspólnym wysi³kiem, wspólnym marzeniem o nowoczesno¶ci mo¿emy
potwierdzaæ, ¿e fundament narodu bêdzie trwa³"
"do¿ynki w wymiarze narodowej? wolno¶ci"
"...wiele piêknych odruchów? ludzkiej solidarno¶ci ze sob±, w tym
tak¿e solidarno¶ci ludzi polskiej wsi z sob± sam±"
"lecia³em nad wspania³ymi ju¿? budz±cymi polsk± dumê autostradami,
nowymi drogami"
"Widzia³em wszystko z góry. Bo z góry widaæ lepiej. z? Jasnej Góry
najlepiej"
to tylko skromna próbka tego tragicznego be³kotu.
Ja pierdolê.... gdyby  zosta³ so³tysem W±chocka to by go wylali na
zbit± twarz zaraz na drugi dzieñ po takim "przemówieniu".
Kogo¶cie debile wybrali Prezydentem RP?

jak widac - prawdziwego Polaka ktory jakby ma problem z jez ojczystym ;)

Data: 2010-09-15 07:20:22
Autor: Chiron
Zgroza i rozpacz

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a6931560-af96-45f0-acb3-b8453aaf5b14@a19g2000vbi.googlegroups.com...
[...]
Historia powtarza się jako farsa. To przemówienie Edwarda Gierka- piszę poważnie (w każdym razie- ten styl i sposób przemawiania)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-09-15 08:24:22
Autor: jadrys
Zgroza i rozpacz
  W dniu 2010-09-15 00:31, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie słowa sie liczą, a czyny.. Pożyjemy-zobaczymy na co tego faceta stać w działaniach. wszak ktoś kiedyś powiedział: "Po czynach ich (go) poznacie" a nie słowach.

Data: 2010-09-16 18:59:29
Autor: D. J. MC Donald Musk
Zgroza i rozpacz

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i6posb$8s3$2news.onet.pl...
[...]

Nie s³owa sie licz±, a czyny.. Po¿yjemy-zobaczymy na co tego faceta staæ w dzia³aniach. wszak kto¶ kiedy¶ powiedzia³: "Po czynach ich (go) poznacie" a nie s³owach.

toc juz "poczynil" -ukradl krzyz!

Data: 2010-09-16 19:03:57
Autor: u2
Zgroza i rozpacz
W dniu 2010-09-16 18:59, D. J. MC Donald Musk pisze:
toc juz "poczynil" -ukradl krzyz!

Jak ¶miesz obra¿aæ Pana Prezydenta Bronka ? On chce krzy¿ przewie¼æ do
Smoleñska, aby coraz mocniej uwiera³ potêpione dusze sowieckich oprawców.

Data: 2010-09-15 10:20:44
Autor: Miglanc
Zgroza i rozpacz

Zobacz tu: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

--

Zahir

Data: 2010-09-16 02:27:23
Autor: Jaksa
Zgroza i rozpacz
On Wed, 15 Sep 2010 00:31:21 +0200, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

BK to przeciez czlowiek bez wlasciwosci, ot szara myszka gdzies
tam paletajaca sie w korytarzach wladzy, bez zadnych realnych
wplywow, dokonan czy chocby grupy swoich zaufanych ludzi.

Typowa wydmuszka bylych sluzb, ktore kierowaly jego kariera
zza kulis, a teraz wsadzily sobie pajacyka do Belwederu.

I to jest obraza, zniewaga i naplucie w twarz polskiemu narodowi.

Te srodowiska musza za to zaplacic. Watpie czy JK jest w stanie
tego dokonac, mial juz swoj czas i go nie wykorzystal dobrze.

Jaksa

Zgroza i rozpacz