Zgroza i rozpacz

Data: 2010-09-14 16:12:11
Autor: zbig
Zgroza i rozpacz
On 15 Wrz, 00:31, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
..czyli komoruski przemawia. Uwaga, tylko dla ludzi o mocnych nerwach:http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY
"modlitwy lecÄ… w stronÄ… tego co jest najwaĹĽniejsze"
"widziałem jak wiele jeszcze jest do zrobienia w każdym obszarze który
decyduje o tym jak myślimy"
"tegoroczne pielgrzymki, te, te,  tegoroczne dożynki"
"wspólnym wysiłkiem, wspólnym marzeniem o nowoczesności możemy
potwierdzać, że fundament narodu będzie trwał"
"dożynki w wymiarze narodowej wolności"
"...wiele pięknych odruchów ludzkiej solidarności ze sobą, w tym
także solidarności ludzi polskiej wsi z sobą samą"
"leciałem nad wspaniałymi już budzącymi polską dumę autostradami,
nowymi drogami"
"Widziałem wszystko z góry. Bo z góry widać lepiej. z Jasnej Góry
najlepiej"
to tylko skromna próbka tego tragicznego bełkotu.
Ja pierdolę.... gdyby  został sołtysem Wąchocka to by go wylali na
zbitą twarz zaraz na drugi dzień po takim "przemówieniu".
Kogoście debile wybrali Prezydentem RP?
J-23

Przemówienia twojego idola stały sie kanwą do parodystycznych reklam
ING, w genialnym  wykonaniu Kondrata, Brak ci chyba tego
chrakterstycznego - mlask. ciam, mlask...
Daj sobie spokój. To nie jest materia, w której dacie radę fikać

Data: 2010-09-15 04:06:01
Autor: Hans Kloss
Zgroza i rozpacz
On 15 Wrz, 01:12, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 15 Wrz, 00:31, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Daj sobie spokój. To nie jest materia, w której dacie radę fikać

Chyba cię pojebało. We wszystkich przemówieniach mojego rzekomego
"idola" nie znajdziesz tylu idiotyzmów i zwykłych błędów jezykowych co
w jednym "przemówieniu" tego pełodurnia. A że parodii z tego żaden
kondrat nie zrobi to inna sprawa- miałby za taka parodię przejebane w
swoim wajdokucacym "¶rodowisku", parodiować i wyszydzać  wolno bowiem
wg. nich  tylko "wroga".
J-23

Data: 2010-09-15 04:45:41
Autor: zbig
Zgroza i rozpacz
On 15 Wrz, 13:06, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

"idola" nie znajdziesz tylu idiotyzmów i zwykłych błędów jezykowych co
w jednym "przemówieniu" tego pełodurnia.
Błędów językowych nie. Kaczyński mówił bardzo wolno, wręcz cedził
słowa uważaj±c na poprawno¶ć językow± , choć jego styl był do¶ć
surowy. Natomiast to co mówił było zazwyczaj miałkie, mało
interesuj±ce, wręcz usypiaj±ce, wtórne z jednej strony, z drugiej za¶
nadzwyczaj często wstawiał tezy tendencyjne, nie odpowiadaj±ce
prawdzie i j±trz±ce, podporz±dkowane bięż±cej taktyce politycznej.
Bronek wielkim mówca też nie jest, ale mówi spontanicznie, przez to
czasami gubi gdzie¶ reguły poprawno¶ci.

Data: 2010-09-15 08:49:40
Autor: Hans Kloss
Zgroza i rozpacz
On 15 Wrz, 13:45, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Bronek wielkim mówca też nie jest, ale mówi spontanicznie,

Zwłaszcza okulary które miał na nos założone w czasie przemowy
¶wiadczyły dobitnie o owej spontaniczno¶ci.
J-23

Data: 2010-09-15 13:28:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Zgroza i rozpacz

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f2aaf1ad-3218-4078-a1d2-0295f5a398c9t3g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Synku! W oku przeciwnika dostrzegasz ĽdĽbło. W swoim belki nie widzisz!

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Zgroza i rozpacz