Zgroza i rozpacz

Data: 2010-09-15 03:22:59
Autor: zinek
Zgroza i rozpacz

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a6931560-af96-45f0-acb3-b8453aaf5b14a19g2000vbi.googlegroups.com...
...czyli komoruski przemawia. Uwaga, tylko dla ludzi o mocnych nerwach:
http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY
"modlitwy lecą w stroną tego co jest najważniejsze"
"widziałem jak wiele jeszcze jest do zrobienia w każdym obszarze który
decyduje o tym jak myślimy"
"tegoroczne pielgrzymki, te, te, ? tegoroczne dożynki"
"wspólnym wysiłkiem, wspólnym marzeniem o nowoczesności możemy
potwierdzać, że fundament narodu będzie trwał"
"dożynki w wymiarze narodowej? wolności"
"...wiele pięknych odruchów? ludzkiej solidarności ze sobą, w tym
także solidarności ludzi polskiej wsi z sobą samą"
"leciałem nad wspaniałymi już? budzącymi polską dumę autostradami,
nowymi drogami"
"Widziałem wszystko z góry. Bo z góry widać lepiej. z? Jasnej Góry
najlepiej"
to tylko skromna próbka tego tragicznego bełkotu.
Ja pierdolę.... gdyby  został sołtysem Wąchocka to by go wylali na
zbitą twarz zaraz na drugi dzień po takim "przemówieniu".
Kogoście debile wybrali Prezydentem RP?

jak widac - prawdziwego Polaka ktory jakby ma problem z jez ojczystym ;)

Zgroza i rozpacz