Zgroza i rozpacz

Data: 2010-09-15 07:20:22
Autor: Chiron
Zgroza i rozpacz

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a6931560-af96-45f0-acb3-b8453aaf5b14@a19g2000vbi.googlegroups.com...
..czyli komoruski przemawia. Uwaga, tylko dla ludzi o mocnych nerwach:
http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY
"modlitwy lecą w stroną tego co jest najważniejsze"
"widziałem jak wiele jeszcze jest do zrobienia w każdym obszarze który
decyduje o tym jak myślimy"
"tegoroczne pielgrzymki, te, te,  tegoroczne dożynki"
"wspólnym wysiłkiem, wspólnym marzeniem o nowoczesności możemy
potwierdzać, że fundament narodu będzie trwał"
"dożynki w wymiarze narodowej wolności"
"...wiele pięknych odruchów ludzkiej solidarności ze sobą, w tym
także solidarności ludzi polskiej wsi z sobą samą"
"leciałem nad wspaniałymi już budzącymi polską dumę autostradami,
nowymi drogami"
"Widziałem wszystko z góry. Bo z góry widać lepiej. z Jasnej Góry
najlepiej"
to tylko skromna próbka tego tragicznego bełkotu.
Ja pierdolÄ™.... gdyby  zostaÅ‚ soÅ‚tysem WÄ…chocka to by go wylali na
zbitą twarz zaraz na drugi dzień po takim "przemówieniu".
Kogoście debile wybrali Prezydentem RP?
J-23
Historia powtarza się jako farsa. To przemówienie Edwarda Gierka- piszę poważnie (w każdym razie- ten styl i sposób przemawiania)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Zgroza i rozpacz