Zgrywanie filmu na komputer, prosze o pomoc.

Data: 2009-05-08 23:51:32
Autor: JA
On 2009-05-08 21:22:48 +0200, " " <macct@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Moje pytanie brzmi: czy to urzadzenie, patrzac na parametry, bedzie sobie
radzic ze zgraniem materialu wideo z kamery analogowej do komputera lepiej niz
urzadzenie na USB? Czy bedzie lepsza jakosc i mniejsza liczba zgubionych
klatek? Prosze o jakakolwiek opinie i sugestie.

Na pewno będzie mniej zgubionych klatek.
Oczywiście patrząc tylko na parametry. Ale tych ważnych parametrów nie ma, więc trudno się jednoznacznie wypowiadać.
Konkretnie tej karty nie znam, ale samo złącze na PCI daje Ci znacznie więcej. Procesor karty zajmie się digitalizacją, a na transferze nie stracisz. W przypadku USB dostajesz gotowy cyfrowy materiał na port USB, który jest strasznie kapryśny. Alternatywą dla USB mógłby być port FireWire.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-05-09 10:26:38
Autor: JasiekS

Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości news:gu29h4$rnj$1inews.gazeta.pl...

Na pewno będzie mniej zgubionych klatek.
Oczywiście patrząc tylko na parametry. Ale tych ważnych parametrów nie ma, więc trudno się jednoznacznie wypowiadać.
Konkretnie tej karty nie znam...
[ciach...]

Ja też nie znam tej karty i byłbym ostrożny. W opisie nie jest wyraźnie zaznaczone, że gniazdo S-Video jest IN; według mnie jest raczej OUT (do wyświetlania obrazu na telewizorze).

--
JasiekS

Zgrywanie filmu na komputer, prosze o pomoc.