Zgrzyt w Radiu Maryja. By³y pilot: "nikt nie wierzy w zamach"!

Data: 2012-05-17 19:03:49
Autor: Przemys³aw W
Zgrzyt w Radiu Maryja. By³y pilot: "nikt nie wierzy w zamach"!
Antoni Macierewicz, przewodnicz±cy zespo³u ds. wyja¶nienia katastrofy smoleñskiej, by³ go¶ciem Radia Maryja. Mówi³ o teorii dwóch wybuchów, któr± na posiedzeniu zespo³u przedstawi³ dr in¿ Grzegorz Szuladziñski. - Nie jest prawd±, ¿e samolot uderzy³ w brzozê, nie jest prawd±, ¿e w ten sposób z³ama³ skrzyd³o i tak dosz³o do katastrofy - mówi³ Antoni Macierewicz. By³ te¿ moment, kiedy do stacji mogli dzwoniæ s³uchacze. Jeden z nich, by³y pilot, opowiedzia³ o tym, jak do teorii o zamachu odnosi siê ¶rodowisko lotników. O przebiegu audycji czytamy na blogu "G³os Rydzyka".

Jak mówi³ "zosta³a zrekonstruowana najbardziej prawdopodobna hipoteza" dotycz±ca katastrofy. Polityk stwierdzi³, ¿e zespó³ z³o¿ony z polskich i amerykañskich naukowców wskaza³ "jako bezpo¶redni± przyczynê katastrofy" dwie eksplozje. - Pierwsza, która zniszczy³a skrzyd³o i nastêpna, która doprowadzi³a do destrukcji ca³ego kad³uba samolotu i ostatecznie jego rozpadu - powiedzia³ Macierewicz.

Jak donosi "G³os Rydzyka" prowadz±cy audycjê redemptorysta po³±czy³ siê telefonicznie z ekspertami zespo³u Macierewicza, którzy potwierdzili s³owa parlamentarzysty. Z go¶ciem mogli rozmawiaæ tak¿e dzwoni±cy do studia s³uchacze. Z rozg³o¶ni± po³±czy³ siê m.in mê¿czyzna, który przedstawi³ siê jako Artur, emerytowany pilot z Hamburga. Zakwestionowa³ teoriê opisywan± przez Macierewicza.

- Mówi±c jêzykiem fachowym, lotniczym nie by³o minimów (minimalnych warunków - przyp. red.) do l±dowania, do podej¶cia w ogóle, nie ma w±tpliwo¶ci - mówi³ pan Artur. - Je¶li skrzyd³o czy w ogóle jaki¶ element samolotu nie zniszczy³ tej brzozy, to na istniej±cych zdjêciach z miejsca katastrofy, których jest mnóstwo, widzimy wyra¼nie na kierunku podej¶cia, jak samolot ¶cina³ poszczególne - bo to nie chodzi o jedn±, jak pan mówi "pancern±" brzozê, ale o kilka drzew.

- Ca³y ¶wiat pilotów, w którym ci±gle siê jeszcze obracam, ¶wiat lotniczy na ¶wiecie nie wierzy w ten zamach, jak to pan czêsto u¿ywa, i w te wybuchy - ci±gn±³ by³y pilot. - Po prostu zawini³a pogoda, która jest pierwszy sprawc±, a piloci starali siê wyl±dowaæ, bo wie¼li wa¿ne osobisto¶ci na wa¿n± uroczysto¶æ. No i niestety nie mog³o siê udaæ po prostu i koniec.

- Jest bardzo wielu pilotów, z którymi rozmawiam, którzy maj± zupe³nie odmienn± opiniê od pana, w tym tak¿e z Niemiec i w tym tak¿e z Hamburga - odci±³ siê Macierewicz. Pose³ zakwestionowa³ tezê, ¿e piloci prezydenckiego tupolewa chcieli wyl±dowaæ, bo - jak wskazywa³ - siedz±cy za sterami prezydenckiego samolotu major Protasiuk zapowiedzia³, ¿e "odejdzie" je¶li nie bêdzie warunków do l±dowania maszyny. Wyda³ te¿ komendê "odchodzimy".

- Proszê nie mówiæ, ¿e starali siê wyl±dowaæ, oni dzia³ali profesjonalnie, zgodnie z wszystkimi regu³ami sztuki i nie l±dowali - opowiada³ Macierewicz. - Do katastrofy dosz³o nie w momencie, gdy zbli¿ali siê do ziemi, odwrotnie, do katastrofy dosz³o w powietrzu, w momencie gdy odlatywali.

- Mówi pan, i¿ widaæ na podej¶ciu, ¿e samolot ¶cina³ poszczególne drzewa, nie jedn± tylko brzozê. Czy jest pan pewien, ¿e to w³a¶nie ten samolot ¶cina³ te drzewa? - ci±gn±³ Macierewicz. - Czy pan mo¿e pamiêta, ¿e przed Tu-154 tym samym torem trzykrotnie przelatywa³y: dwa razy I³-76, a pó¼niej jeszcze polski jak. Jest pan pewien, ¿e to na pewno Tu-154 ¶ci±³ tamte drzewa? A sk±d pan to wie? - pyta³.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Zgrzyt-w-Radiu-Maryja-Byly-pilot-nikt-nie-wierzy-w-zamach,wid,14496388,wiadomosc.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiêbiorstwo produkuj±ce k³amstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzêdzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o k³amstwo smoleñskie, ale o k³amstwa dotycz±ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyñskiego,

Data: 2012-05-17 17:10:49
Autor: Obserwator
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza

Tak tylko PRZESTEPCY sie zachowuja, a  nie ludzie niewinni.

Data: 2012-05-18 19:13:45
Autor: pluton
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza

Tak tylko PRZESTEPCY sie zachowuja, a  nie ludzie niewinni.

A jakie przestepstwo popelnil antek ?

Nullification

Data: 2012-05-19 10:42:53
Autor: Rafa³
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza
Dnia Fri, 18 May 2012 19:13:45 +0200, pluton napisa³(a):

Tak tylko PRZESTEPCY sie zachowuja, a  nie ludzie niewinni.

A jakie przestepstwo popelnil antek?

Jest niewinny z punktu widzenia prawa. Psycholi siê leczy!

Data: 2012-05-21 06:56:41
Autor: stevep
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza
Dnia 17-05-2012 o 19:10:49  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisa³(a):

Tak tylko PRZESTEPCY sie zachowuja, a  nie ludzie niewinni.

Zdecydowanie, "dokonania" tego zesop³u wywo³uj± ataki ¶miechu i mo¿na przy  okazji zej¶æ.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-05-21 07:16:11
Autor: A. Filip
<fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Tak tylko PRZESTEPCY sie zachowuja, a  nie ludzie niewinni.

Zdecydowanie, "dokonania" tego zesopłu wywołują ataki śmiechu i można
przy okazji zejść.

A czy nie odniosłeś wrażenia że podstawowym zadanie zespołu _pod przewodem Macierewicza_ obecnie jest zasadniczo przekonywanie już przekonanych, nie pozwolenie by ci co mieli silne _wątpliwości_
przestali jest mieć, a tych przynajmniej nieco wątpiących przybywało?
Czy "sprawa Smoleńska" wydaje się zmierzać w niebyt zapomnienia? :-)

Bo ja akurat takie "wrażenia po przemyśleniu" mam na dziś,
wrażenie "niedostatków" oficjalnych śledztw Macierewicz akurat potrafi przyzwoicie sprawnie tworzyć/podtrzymywać.
A jak cel się "trochę" zmieni to zespół dostanie innego szefa :-)

Data: 2012-05-21 06:05:59
Autor: Obserwator
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:

> Zdecydowanie, "dokonania" tego zesopłu wywołują ataki śmiechu i można
> przy okazji zejść.

A czy nie odniosles wrazenia ze podstawowym zadanie zespolu

ja odnosze wrazenie, zescie jednak homo sovietikus. Teraz dla mnie jest jasne dlaczego broniliscie sowieckiego patrioty Jaruzela.

Popieacie jak widac wszystkie wszystkie swinstwa lacznie z morderstwem
polskiego prezydenta.  pietrzykowski do rzeczywiscie swietny dla was partner do rozmowy o zabojstwie polskiego prezydenta.

Kagiebisci Putina chyba dumni z was niesamowicie, prosowiecka swoloczy.

Mackiewicz takich jak wy nazywal SZMATAMI, a Michalkiewicz GOWNEM.

Data: 2012-05-22 06:48:44
Autor: stevep
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza
Dnia 21-05-2012 o 08:05:59 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisa³(a):

> [...]

Kagiebisci Putina chyba dumni z was niesamowicie, prosowiecka swoloczy..

Mackiewicz takich jak wy nazywal SZMATAMI, a Michalkiewicz GOWNEM.

A mam byæ idioto partnerem do dyskusji o wyimaginowanym zabójstwie?

Data: 2012-05-22 08:50:43
Autor: A. Filip
<fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

> [...]

Kagiebisci Putina chyba dumni z was niesamowicie, prosowiecka swoloczy.

Mackiewicz takich jak wy nazywal SZMATAMI, a Michalkiewicz GOWNEM.

A mam być idioto partnerem do dyskusji o wyimaginowanym zabójstwie?

A potrafisz rozróżnić dyskusje od tego czy zabójstwo "mogło (by) być" od dyskusji na temat kształtu dogmatu wiary w zabójstwo? :-)

Data: 2012-05-24 07:27:09
Autor: stevep
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza
Dnia 22-05-2012 o 08:50:43 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):

> [...]

Mackiewicz takich jak wy nazywal SZMATAMI, a Michalkiewicz GOWNEM.

A mam byæ idioto partnerem do dyskusji o wyimaginowanym zabójstwie?

A potrafisz rozró¿niæ dyskusje od tego czy zabójstwo "mog³o (by) byæ"
od dyskusji na temat kszta³tu dogmatu wiary w zabójstwo? :-)

A ty mog³e¶ byæ prezydentem USA, ale nie chcia³e¶.

Data: 2012-05-19 05:13:24
Autor: brat_olin
PrzemysÅ aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Z rozg³o¶ni± po³±czy³ siê m.in mê¿czyzna, który
przedstawi³ siê jako Artur, emerytowany pilot
z Hamburga. Zakwestionowa³ teoriê opisywan±
przez Macierewicza.

Ten Artur to red. Pacewicz z GWna.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-19 10:53:51
Autor: A. Filip
Zgrzyt w Radiu Maryja. Były (ANONIMOWY słuchacz) pilot: "nikt nie wierzy w zamach"!
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
[...] Z rozgłośnią połączył się m.in
mężczyzna, który przedstawił się jako Artur, emerytowany pilot z
Hamburga. Zakwestionował teorię opisywaną przez Macierewicza.

- Mówiąc językiem fachowym, lotniczym nie było minimów (minimalnych
warunków - przyp. red.) do lądowania, do podejścia w ogóle, nie ma
wątpliwości - mówił pan Artur. - Jeśli skrzydło czy w ogóle jakiś
element samolotu nie zniszczył tej brzozy, to na istniejących
zdjęciach z miejsca katastrofy, których jest mnóstwo, widzimy wyraźnie
na kierunku podejścia, jak samolot ścinał poszczególne - bo to nie
chodzi o jedną, jak pan mówi "pancerną" brzozę, ale o kilka drzew.

- Cały świat pilotów, w którym ciągle się jeszcze obracam, świat
lotniczy na świecie nie wierzy w ten zamach, jak to pan często używa,
i w te wybuchy - ciągnął były pilot. - Po prostu zawiniła pogoda, która jest pierwszy
sprawcą, a piloci starali się wylądować, bo wieźli ważne osobistości
na ważną uroczystość. No i niestety nie mogło się udać po prostu i
koniec.
[...]
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Zgrzyt-w-Radiu-Maryja-Byly-pilot-nikt-nie-wierzy-w-zamach,wid,14496388,wiadomosc.html

Widzisz: Antek Macierewicz wypowiadał się pod własnym imieniem i
nazwiskiem, "Artur z Hamburga" *NIE*. Podeprzesz siÄ™ wypowiedziÄ… kogoÅ›
kto wstawia pod nią swoje imię i nazwisko a nie _tchórzliwie_ i
bezjajecznie unika przyznania siÄ™ że to on konkretnie (mylnie/"mylnie") "rozpoznaÅ‚  gÅ‚os BÅ‚asika" kryjÄ…c siÄ™ w anonimizujÄ…cym tÅ‚umie?

A że dzwoniący facet pewnie ma (IMHO) zasadniczo racje to już _zupełnie inna_ sprawa.

Zgrzyt w Radiu Maryja. By³y pilot: "nikt nie wierzy w zamach"!