Zgubiłem się w lesie :)

Data: 2015-10-25 09:26:30
Autor: Jacek Maciejewski
Zgubiłem się w lesie :)
Dnia Sat, 24 Oct 2015 19:45:22 +0200, twistedme napisał(a):

Pojechałem sobie na wycieczkę i postanowiłem tym razem pojechać inaczej, wydawało mi się, że wiem gdzie jadę, potem chyba zacząłem się kręcić w kółko :)

Raz mi się zdarzyło ruszyć zdecydowanym krokiem w znanym mi kierunku. Po
półgodzinie marszu wyszedłem na drogę z której ruszyłem, jakieś 100 m od
punktu startu :)
Ale mgła była taka że można było kroić nożem.
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-10-26 11:57:35
Autor: bans
Zgubiłem się w lesie :)

[...]

Zaraz, zaraz, skoro była taka mgła to skąd wiedziałeś że wyszedłeś na drogę 100m od punktu startu? :P

--
bans

Data: 2015-10-26 12:28:17
Autor: Jacek Maciejewski
Zgubiłem się w lesie :)
Dnia Mon, 26 Oct 2015 11:57:35 +0100, bans napisał(a):

Zaraz, zaraz, skoro była taka mgła to skąd wiedziałeś że wyszedłeś na drogę 100m od punktu startu? :P

Drogę tą znałem dobrze z uprzednich jej przejść. Stąd wiedziałem jak
daleko jeden jej punkt jest od drugiego :)