Zgubi艂em si臋 w lesie :)

Data: 2015-10-26 10:01:05
Autor: kawoN
Zgubi艂em si臋 w lesie :)
W dniu 24.10.2015 o 19:45, twistedme pisze:

Tylko ja jestem taki "wyj膮tkowy"? Mieli艣cie podobne historie? :)

Dwa razy mia艂em co艣 podobnego:

1. Lat temu ile艣 tam, gdy nie by艂o jeszcze kom贸rek
sklepy zamykano ok. 18 - tej a w niedziel臋 to wog贸le
nie by艂y czynne.

Pojechali艣my na wiosn臋 w niedziel臋 ok. 80km za miasto
znale藕膰 jeden przejazd przez las (do艣膰 ma艂y) na przygotowywany
rajd rowerowy. Czyli w za艂o偶eniach by艂o ok. 160km.
Temperatura nie za wysoka - tak mi臋dzy 10-13 st.

Szukaj膮c przejazdu zrobili艣my 3 k贸艂ka - na szcz臋艣cie
wracali艣my w miejsce znajome z kt贸rego mo偶na si臋
by艂o wycofa膰. Tyle, 偶e po tych 3 k贸艂kach byli艣my
wci膮偶 80km od domu, zbli偶a艂 si臋 koniec dnia i nasze
zapasy.

Uda艂o nam si臋 dojecha膰 do miejscowo艣ci gdzie o 21:00
za艂apali艣my si臋 na ostatni PKS :-) zasadniczo to
on nie mia艂 mo偶liwo艣ci przewo偶enia rower贸w
ale kierowca si臋 nad nami zlitowa艂 i nawet za rowery
偶adnej kasy nie wzi膮艂.

2. Ju偶 wsp贸艂cze艣nie na bieg贸wkach w znajomym lesie
wyszed艂em na kr贸tko i co艣 mi si臋 pomyli艂o.
Te偶 zrobi艂em k贸艂ko, zrobi艂o si臋 ciemno a ja by艂em
z drugiej strony lasu. Szybki rzut oka na telefon
i wiedzia艂em jaku obra膰 kierunek.
Ten przypadek jednak by艂 lajtowy - w razie czego
ten las mo偶na obej艣膰 w 2h. Chocia偶 ubranie mia艂em
takie raczej do biegania wi臋c pewnie by mnie nieco
wych艂odzi艂o.

pozdr.
kawoN

Zgubi艂em si臋 w lesie :)