Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(

Data: 2012-02-19 16:38:16
Autor: Kamila
Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(
Czy da się w urzędzie załatwić samą najklejke z dowodu tą co się na szybe nakleja??
Kurcze wiatr był poslizgnełam się i wypadła :(( I nie moge znalezc..a nowych tablic sie nie opłaca :(

Data: 2012-02-19 16:41:13
Autor: J.F.
Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(
Dnia Sun, 19 Feb 2012 16:38:16 +0100, Kamila napisał(a):
Czy da się w urzędzie załatwić samą najklejke z dowodu tą co się na szybe nakleja??
Kurcze wiatr był poslizgnełam się i wypadła :(( I nie moge znalezc..a nowych tablic sie nie opłaca :(

Mozna. podanie trzeba jakies pisac, ale mozna.

J.

Data: 2012-02-19 17:17:20
Autor: Artur Maśląg
Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(
W dniu 2012-02-19 16:38, Kamila pisze:
[...]

Bez problemu - składasz tylko jakieś podanko w okienku, płacisz coś
~30zł i wychodzisz z nową naklejką. Trenowane ;)

Data: 2012-02-20 14:03:37
Autor:
Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(a):
> [...]

Bez problemu - składasz tylko jakieś podanko w okienku, płacisz coś
~30zł i wychodzisz z nową naklejką. Trenowane ;)

I najlepiej robić to w bezwietrzny dzień - szybko bo auta i solidnie do szyby przykleić....

Data: 2012-02-20 08:32:35
Autor: 4CX250
Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(
Użytkownik "Kamila" <kamila08@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhr51d$be6$1inews.gazeta.pl...
Czy da się w urzędzie załatwić samą najklejke z dowodu tą co się na szybe nakleja??
Kurcze wiatr był poslizgnełam się i wypadła :(( I nie moge znalezc..a nowych tablic sie nie opłaca :(

No problem. Mi wydano nową na podstawie konieczności wymiany pękniętej szyby. Udaj się do WK, oni ci już podsuną odpowiedni dokument do wypełnienia.

Marek

Data: 2012-02-20 15:19:25
Autor: Leszek Kowalski
Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(

[...]

Karta pojazdu + DR. Odpowiednie podanie o wtórnik nalepki legalizacyjnej na szybe. Płacisz niecałę 20zł (dwa lata temu tyle kosztowało). O dziwo nalepke drukują na miejscu w WK, więc nie trzeba długo czekać i dwa razy chodzić.

Leszek Kowalski

Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(